maandag 9 april 2012

April 2011-2012..klusperikelen...

April 2011
een jaar geleden...

de start van onze verbouwing!



Woonkamer en keuken worden groter...
 


Houten vloer wordt betonvloer met vloerverwarming.



Eind 2011 zijn de woonkamer en de keuken klaar!

Maar nu..
april 2012
begint de sloop opnieuw..
als laatste wacht de gang!









 De oude toilet is weg gebroken
de muren zijn gestript
de vloerplaten (vermolmd..) eruit
muur van de meterkast er toch ook maar uit...

en nu...
zie ik het niet meer zitten :)
ik weet dat het goed komt
en dat het eerst minder moet worden..
maar ik heb er gewoon even geen zin meer in...

't Komt goed...
manlief gaat ijverig verder,
 volgende week wordt er weer opbouw werk gedaan..
heus ..
ik hou wel vol..
maar nu even niet :(

Lieve groetjes voor jullie allemaal!
Hannie


26 opmerkingen:

Danielle zei

Ik snap je! Kom anders morgen even een bakkie doen als het je uitkomt.
Je krijgt er straks iets moois voor terug gelukkig, maar daar heb je nu natuurlijk ook niets aan.
groetjes Danielle

Anoniem zei

Hoi Hannie,
Het gaat zeker goed komen....
Maar begrijp helemaal wat je voelt,
Had van tuin en schuur ook pijn in m,n buik... dacht dat het nooit meer goed kwam en je hebt het resultaat gezien!
Heb er alle vertrouwen in dat de gang bij jullie ook weer een plaatje wordt.
Sterkte en succes met alles,
groetjes Dikky

Home and Lifestyle zei

De maat is vol bij jou...dat is wel duidelijk! Jij hebt genoeg in het stof kunnen happen het laatste jaar en nu ben je er helemaal klaar mee.

Maar ik zie dat er toch sloopwerkzaamheden zijn verricht, dus er lijkt geen weg terug. Ik hoop dat de zon letterlijk en figuurlijk snel voor je gaat schijnen zodat je er wat beter tegen kunt.

Sterkte Hannie!!! Lieve groet, Ingrid

little red home zei

Hoi Hannie, ik snap het hoor: de laatste loodjes wegen het zwaarst. Kom op, nog even volhouden (duik maar lekker in je laptop, ofzoiets...).
Als het straks klaar is ben je vast blij met het resultaat.
Groetjes, Anne-Marie

xxx roxy zei

ik snap je helemaal!!
succes nog even
en het komt zo te zien helemaal goed!!!

Lilie's Home zei

Hou vol. Als ik die andere klussen zie die jullie geklaard hebben komt dit ook zeker goed.

Groetjes,

Lizet

huis tjokvol zei

even vol houden dan krijg je er ook iets heel moois voor terug.

Hannie zei

Hoi Hannie, het lijkt me ook logisch dat je er af en toe even geen gat meer in ziet! Je hebt dan ook al heel wat achter de rug. Maar de vorige verbouwing, super zoals het geworden is!! Dus, dit gaat ook zeker goed komen. Maar, wel af en toe even op adem komen, dan kun je het weer een beetje overzien! Succes ermee, groetjes Hannie.

Anoniem zei

Lieve Hannie,
Het komt zeker weer goed!!! Laat deze "bui" ook maar even over je henen komen...... Ga leuke dingen doen. Misschien vanmiddag ook iets leuks???
Sterkte en tot gauw.

Groetjes Marja

jacqueline zei

Begrijpelijk! maar wat heb je het al moi gekregen...toch kun je van alle troep wel even balen hè? kalm aan maar, ook dit gaat weer vorbij! Succes! Groet,Jacqueline

Kom Achterom zei

ooh ik kan me het helemaal voorstellen! die laatste klus is een grote berg! maar meid het wordt prachtig!!
lieve groetjes
Yolanda

Judith zei

Dan is straks de hele benedenverdieping weer spik en span... Nog effe doorbijten!

Liefs Juth

Elly zei

Logisch hoor dat je af en toe even helemaal door heen zit ! De laatste loodjes wegen vaak het zwaarst, maar straks als alles er weer prachtig en spic en span uit ziet ben je het ook wel weer snel vergeten en het wordt vast heel mooi !!!!!
even doorbijten Hannie en heel veel sucses ermee.
lieve groet...Elly.

Hannekie zei

oo nou dat kan ik me voorstellen. alweer rommel. maar als het net zo mooi wordt als de rest...dan is het natuurlijk wel de moeite waard
grtjes hannie

Marieke zei

Heel veel succes en ook sterkte.
Maar als de gang net zo mooi wordt als de rest van het huis is het zeker de moeite waard!
Jullie kunnen wel klussen zeg!!!!!!
Lieve groeten en fijne dag,
Marieke

Gerry zei

Hoi Hannie,
Het is heel begrijpelijk ook! De herinnering van het voorgaande traject zit nog vers in het geheugen en nu heb je weer alles onder het stof.
Laat het over je heen komen. Na de afbouw begint de opbouw en als alles straks klaar is, ben je blij.
Veel sterkte en succes!

Lieve groet,
Gerry

sandra zei

Heel veel succes met die laatste loodjes Hannie!!
Kijk maar vaak je woonkamer/ keuken rond, dan weet je dat het weer prachtig wordt!
Toi, toi, toi!!

Groetjes Sandra

Thuis bij Tjits zei

oh Hannie ik kan je zo goed begrijpen!! ik heb hetzelfde gevoel gehad.. maar echt het komt goed!! even doorzetten nog en je woont echt in een paleisje!

succes!!
lieve groetjes, Tjits

Pleuntje zei

Ik begrijp het helemaal. Nog even stofhappen en dan.......ben je blij dat je toch hebt doorgezet. succes. X

Eefies day zei

Ik snap je dip hoor...al dat stof die rommel...maar o wat is het allemaal al mooi geworden, de rest wordt zeker zo mooi hoor!!!!
Doorbijten, door het stof, hi, hi, maar dan maak jij er weer een plaatje van, zeker weten.
Vanaf hier een virtuele bezem en stoffer:)))maar dan één die het werk voor jou doet.

Lieve groet,
♥Eefie

Miranda zei

Stof en veel rommel; kan mij goed voorstellen dat je een klusdip hebt, maar... nog even doorbijten en dan kun je straks genieten van een hele nieuwe benedenverdieping! Het gedeelte wat al wel klaar is ziet er super uit.

Fijne avond. Lieve groet, Miranda

My Home Sweet Homemade zei

Lucht je hart maar eventjes hoor, kan het me helemaal voorstellen! Maar als ik zie hoe mooi de eerdere verbouwing geworden is heb ik er alle vertrouwen in dat dit ook helemaal goed gaat komen!
Lieve groetjes Elly

Anita zei

Oh maar wat is het al mooi geworden !!!
Begrijp je helemaal ...
wat vreselijk al dat stof happen :-(
Het moet eerst slechter worden in plaats van beter.
Ik ben daar vreselijk slecht in (om in de rommel te zitten)
Wens je sterkte nog even, heel even doorzetten Hannie.
Groetjezz lfs mij

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

begrijp wat je bedoeld hoor in 1 keer ben je het helemaal zat verbouwingsmoeiheid ...komt allemaal goed weet je ook wel ...maar toch ... ga even wat leuks doen even eruit ... veel sterkte ermee lieve groet rosita

Maaike ♥ brocante en theetuin ♥ zei

Soms ben je er inderdaad even helemaal klaar mee. Probeer te blijven denken aan hoe het gaat worden!

Succes! Groeten Maaike

THE BLACK BARN zei

JE KEUKEN IS EEN PLAATJE!
DE REST OOK!

WAT EEN TROEP HÉ!

MAAR JE KAN ER NU LEKKER VAN GENIETEN!

FIJNE WEEK,

MIRANDA