zaterdag 10 maart 2012

We sluiten en openen een deur......

                                              Zoals mijn trouwe lezers weten
                                                    hebben wij het afgelopen jaar
                                             een grote verbouwing gedaan.

                     In de bouwtekeningen hebben we onze oude toilet geschrapt
                    en op een andere plaats in de gang een nieuwe toilet getekend!



                                            En nu  hebben we opeens 3 toiletten in huis,
                                                             want de nieuwe is klaar,
                                                       de oude is nog niet gesloopt
                                       en op de eerste verdieping hebben wij ook een toilet!
                                    
                                     Een luxe, maar de deur van het oude toilet gaat sluiten..
                                                                 en nemen we afscheid..



Mijn handige man heeft een prachtig nieuw toilet gemaakt...


 en vol trots open ik de deur voor jullie:



en prachtig toilet in de kleuren grijs,wit en antraciet!

Strakke tegels en sanitair,
maar met een brocante kapstok en spiegel
maakt het plaatje toch gezellig en sfeervol!
en
dat op het toilet :)




En het belangrijkste is dat we nu fatsoenlijk de deur dicht kunnen doen :)
Het oude toilet was piepklein...


Weer een stukje van de grote verbouwing klaar!!



De volgende klus is de gang...
Ik heb er zin in!

Fijn weekend,
lieve groetjes,
Hannie




26 opmerkingen:

Nancy Blaauwgeers zei

Nou Hannie ik kan me voorstellen dat je er zin in hebt. Jullie toilet is ook al zo mooi geworden. Super, en wat een ruimte. Daar zit je voor je plezier. Ik zou dat andere toilet nog maar een poosje houden als ik jou was, want hier zitten ze volgens mij wel een poosje hoor. Daar zijn ze zo niet weg! Hahaaaaahaaa!
Had jouw man laatst ook niet die mooie keuken gemaakt. Volgens mij wel toch?
Fijn weekend. Groetjes, Nancy

Home and Lifestyle zei

Hou je binnenkort een soort van open huis voor je toilet hihi? Ik denk dat het dan nummertjes trekken wordt, want dit ziet er prachtig uit hoor. Mijn complimenten voor je man, dik verdiend!

Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Het lijstje van brocante zei

Dat is een prachtig kleinste kamertje geworden....waar het goed vertoeven is...voor elk wat wils!!!!!
De gang zal vast mooi worden als ik dit zo zie....duidelijk geen man met linkse handjes.
Geniet ervan & fijn weekend,
Lieve groetjes,
Silvia

Martine zei

Prachtig hoor!! Alleen de deur is al geweldig! Geniet van je nieuwe toilet! Fijn weekend, groetjes, Martine

Gerd@ zei

Prachtig geworden jullie nieuwe toilet ... succes met de rest van
de verbouwing ... Groetsss Gerd@

Gerry zei

Wat is dat mooi geworden, Hannie. Mooi strak en fris. Heerlijk als je zo'n handige man hebt. En nu op naar het volgende?

Lieve groet,
Gerry

Wonen Engelse Stijl zei

Fijn zo'n handige man he. Je toilet is hartstikke leuk geworden, erg mooi met die kleuren. Bij ons nadert het project toilet ook zn einde. Ben benieuwd! Fijn weekend. Liefs, Sabine

Judith zei

Ik vind het deurbeslag alleen al prachtig! Wat heerlijk toch he, zo'n fris, nieuw toilet... witte tegels blijven toch mooi tijdloos vind ik! Jij maakt nu vast graag een sanitaire:-)

Groetjes Judith

Lilie's Home zei

Wat mooi geworden zeg! En vooral de deurklink. Ik vind ook dat kapstokje erg leuk met die vogelhuisjes. Mijn complimenten.

Groetjes,
Lizet

oale zei

Nou, jij mag wel heeeel blij zijn met die man van je. Het is prachtig geworden, vind die deur ook zo mooi. Lijkt net een oude deur. Prachtig allemaal!

Stina zei

handig he als je lief zelf alles doet, de mijne die kan dat ook,scheelt enorm in de kosten.

groet Stina

little red home zei

Hoi Hannie, het is een prachtig toilet geworden! Fijn zo'n handige man in huis.
Groetjes, Anne-Marie

Thuis bij Tjits zei

wat heerlijk dat deze klus geklaard is en wat is je toilet mooi geworden, ohh die deur met de ouderwetse klink en slot, helemaal geweldig!! lekker van genieten!

fijne zondag,
lieve groetjes, Tjits

Judiths-creablog zei

Hoi Hannie,

Ik kwam via via op je blog en heb al even rondgekeken. Leuk hoor allemaal!!

Ik zie dat je druk bent met de verbouwing van je huis. Het toilet is erg mooi geworden!! Mooie kleuren!

Fijn weekend!

Groetjes Judith

Miranda zei

Wat hebben jullie er een prachtig toilet van gemaakt! Leuk zo met het kapstokje... Succes met de gang.

Lieve groet, Miranda

jacqueline zei

Wat prachtig geworden zeg! Complimenten! En wat heerlijk dat er bij jullie een mandje met leesvoer staat.....
Fijn weekend! Jacqueline

Anita zei

Wat mooi is je nieuwe toilet geworden.
Complimenten aan je man en jij voor de inrichting ;-)
Euh wij hebben standaard drie toiletten in huis hihi
Fijne zondag !!! Groetjezz lfs mij

BROCANTERIE DERDIJK zei

Wat is dat prachtig geworden jullie nieuwe toilet ... succes met de rest van de verbouwing, maar dat gaat vast wel lukken!

Groetjes en een fijne Zondag,
Esther

hipinholland zei

oh......prachtig zeg, zo'n mooi toilet. Bij ons is het toilet nog een beetje een ondergeschoven kindje. Komt nog wel eens. 't is nu gewoon en neutraal grijs met wit.
geniet nog van de zon vandaag!

Maaike zei

Hoi Hannie, mooi geworden!
Leuk met die kapstok erin en fijn dat de deur dicht kan.
Ik wil ook onze wc weer aanpakken, verven, opfrissen en opleuken. Bedankt voor de inspiratie!
Groetjes, Maaike (frisse rommel)

Maaike ♥ brocante en theetuin ♥ zei

Wat mooi gemaakt! Succes met de gang! Leuk met het kapstokje!

Groeten Maaike

Hieperdepiep...een feestje! zei

Nou, daar zou ik me met plezier af en toe even terugtrekken :-)
Prachtig gemaakt,hoor! En zo gezellig ingericht! Dat maakt ook veel prettiger schoon!
Veel plezier ervan!
Groetjes, Corine

Anoniem zei

he han, wat ziet het er super netjes uit bij je, echt genieten, complimenten hoor dik.
was je wandkastje eerst bruin uit k.l.s. groeten pauline

THE BLACK BARN zei

Mooie geworden en een mooie luxe verblijf in het kleinste kamertje!

Fijne dag,

Miranda

Wonen aan boord zei

Nou dat is nog eens een leuk plekje om je terug te trekken zeg! prachtig geworden Hannie! En zo geniet je elke keer weer van een stukje he..

Lieve groet,
Alberta

Claudia. zei

Dit 'kleinste' huisje ziet er piccobello uit! Mooi voor elkaar.
Claudia