dinsdag 6 maart 2012

Vandaag op de deurmat...

                                                                        Vandaag
                                                                    op mijn deurmat..

                                 De 'gewone' post en 2 pakjes  met mijn naam er op!

                                                                       Spannend..





Ik was de gelukkige winnaar van de Give Away van Judith & co,
ik won 3 prachtige woonboekjes,
heerlijk...blijven kijken naar de mooie foto's
in deze boekjes!

 Judith had er ook nog een
verrassingspakje bij gedaan!
Mooie oude envelopjes met oude kaarten, prachtig!

Judith, dank je wel!
Ik ben er super blij mee!



Maar het bleef niet bij 1 pakje, er lag nog een envelop op de deurmat!

Bij The Black Barn had ik een mooie ' troostprijs' gewonnen!

De Ariadne at Home van februari!
En gelukkig had ik die nog niet, dus nog meer heerlijk leesvoer..
Miranda deed er ook nog een leuk hangertje van zink bij, geweldig leuk!

Dank je wel, Miranda!


Nieuws uit Huize Kipkakel:

Nadat ik ruim 5 jaar geleden bewust gestopt bent met werken
om fulltime voor ons gezin te zorgen,
ben ik nu bewust weer een paar uur gaan werken
en heb mijn 'oude' beroep in de zorg
weer opgepakt...

Ook hier geniet ik weer van!

Maar wel weer ietsje minder tijd om bij jullie langs te komen :)

Fijne week allemaal!

Lieve groetjes,
 Hannie



24 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Wat heb je mooie give aways gewonnen Hannie, van harte gefeliciteerd!! Met zulke mooie boekjes en het woonblad zou ik ook blij zijn hoor!

Wat leuk dat je je werk weer opgepakt hebt, zelf heb ik altijd gewerkt en ik vind de afwisseling tussen thuis en werk heel prettig. Veel succes met je nieuwe baan!

Lieve groet, Ingrid

Petra zei

Leuk je give away's bofbips. En wat fijn dat je weer in je oude vak kan gaan werken. En geloof me je gezin komt niets te kort hoor. Succes met je baan, groetjes

Petra.

BROCANTERIE DERDIJK zei

Van harte gefeliciteerd met het winnen van de mooie Give Aways!
Wat leuk dat je je werk weer opgepakt hebt succes ermee.

Groetjes,
Esther

Gerry zei

Gefeliciteerd met je Give-Away, je hebt mooie cadeau's gekregen!
En wat leuk dat je je werk in de zorg weer oppakt, is een mooie sector om te werken!
Veel plezier erin.

Lieve groet,
Gerry

THE BLACK BARN zei

IK BEN BLIJ DAT JE BLIJ BENT MET JE GIVE AWAY!!

FIJNE DAG,

MIRANDA

Stina zei

wat een bofferd ben jij, leuk dat je weer gaat werken,wat doe je precies voor werk in de zorg.

fijne avond
gr Stina

theeleuten zei

Tsjonge wat een verwennerij voor jou, de postbode is maar druk ermee..........
En wat leuk dat je weer gaat werken, ik werk ook in de zorg!!

Enne hardlopen ben ik nog niet aan begonnen, helaas heb ik een terugval gekregen, niet zo veel pijn maar het is nog niet helemaal in orde.
Wel wandel ik veel!!!

Groetjes Evelien

Onder de knotwilg zei

Gefeliciteerd met je give aways, wat een leuke pakjes!
En ook gefeliciteerd met ja baan: al is het soms zwaar, de zorg blijft mooi, hé?! Veel werkplezier!

Groetjes Tineke

Bonjade zei

Wat ben je toch een bofferd......
Prijzen om heerlijk van te genieten....om lekker bij weg te dromen.
Van harte.

En wat leuk te lezen dat je je werk weer hebt opgepakt.....heerlijk doen waar jij je goed bij voelt.

Fijne avond

Liefs

Maaike ♥ brocante en theetuin ♥ zei

Wat een mazzel! Dubbel genieten! Gefeliciteerd! En wat leuk dat je weer een paar uur gaat werken!

Groeten Maaike

Nancy Blaauwgeers zei

Wat ben je goed verwend. Jij hoeft je eerst niet te vervelen. En wat leuk dat je weer een paar uur aan het werk bent. Heerlijk weer iets voor jezelf. Bevalt het je weer?
Groetjes, Nancy

Beau Blanc zei

Jeetje wat een bofkont ben jij zeg!
Hartstikke leuk wat je hebt gewonnen! Leuk dat je weer werk hebt, even een paar uurtjes eruit.
Groetjes Joanike

Lilie's Home zei

Wat leuk dat je gewonnen hebt!
En thuis zitten is ook niet alles, het is fijn om af en toe lekker tussen vreemden te zitten.

Groetjes,
Lizet

Judith zei

Zo win je nooit iets en nu win je 2 Give Aways!!! Wat een feestje, geniet ervan!

Fijn dat je weer een paar uur werkt. Ik ben na de geboorte van onze oudste zoon ook bewust gestopt met werken, maar na ruim een jaar begon het te kriebelen en ben ik weer anderhalve dag gaan werken. Inmiddels werk ik nog 1 dag in de week; precies genoeg om de week te breken en je kringetje wat groter te maken maar ook om nog volop te genieten van het gezinsleven en tijd voor jezelf! Zoals een vriendin van me altijd zegt "Er gaat zoveel vrije tijd zitten in dat werken"... haha

Groetjes en veel lees/kijkplezier, liefs Judith

Miranda zei

Gefeliciteerd met het winnen van je mooie prijzen! Leuk dat je weer werk hebt gevonden. Zelf werk ik een aanal uren onder schooltijd en dat bevalt mij heel goed, je bent er dan toch af en toe even uit ;) Veel plezier en succes.

Lieve groet, Miranda

Wonen aan boord zei

Ha Hannie, wat leuk dat je zo verwend bent! Geniet er maar van hoor.. het is je van harte gegund, zeg maar als laat verjaardagskadootje nog ;-)
Wat fijn dat je je oude beroep weer kon oppakken en dat je het ook zo leuk vind. Al zul je er wat minder zijn, je posten zullen er vast niet minder leuk om worden..

Lieve groet,
Alberta

jacqueline zei

Gefeliciteerd met je mooie geive aways die je gewonnen hebt! Leuk is dat!
Wat fijn dat je weer wat uren gaat oppakken, geniet er van! Groeten,Jacqueline

huis tjokvol zei

wat een mooie pakje.
wat fijn dat je je oude beroep weer kunt beoefenen.

Happy Living zei

you lucky thing!!! wat een mooie dingen heb je gewonnen! gefeliciteerd hoor!

ooh dus jij hebt ook zo'n soort opslagkast in huis hahahaha... tja, bij mij is het inmiddels wel wat meer dan een kast hoor maar ik kan zo moeilijk afstand doen van dingen die ik nog steeds leuk vind! ik heb het ooit natuurlijk niet voor niks gekocht hahahaha...
wie weet 's een keer een soort garage sale houden zoals ze dat leuk in Amerika doen ;-)

fijne dag!

Thuis bij Tjits zei

wat is dat genieten hè als de postbode van die leuke pakjes brengt!
en wat leuk dat je je oude beroep weer op gaat pakken, veel succes!!

dank je voor je beterschapswensen!
lieve groet van Tjits

Eefies day zei

Wat heb je mooie dingen gewonnen en wat is het leuk om zo verwend te worden.
Wat fijn voor je dat je , je oude beroep weer op hebt kunnen pakken, mooi dat het ook een bewuste keuze is..
Geniet er lekker van als je aan de slag gaat.
Je vroeg pas iets over op textiel verven, ik gebruik soms textielstiften maar ook vaak textielverf uit een flesje of potje, kun je kopen bij de hobbywinkel en je doet erg lang met één verpakking, wel goed fixeren nadat het droog is.

Lieve groet,
♥Eefie

Martine zei

wat een leuke blog heb je, ik ga je volgen hoor.

Gefeliciteerd met je gewonnen prijzen. Veel leesplezier.

groetjes, martine

hipinholland zei

hoihoi,
Even nog een reactie van mij op jouw vraag: Je print een mooie duidelijke tekst uit. De achterkant van de tekst kleur je in met wit krijt (als je witte letters wilt) of met carbonpapier (zwarte letters of grijs o.i.d) Dan leg je het tekstje op het canvas. Dan ga je alle letters met een puntig voorwerk overtrekken. Zo druk je eigenlijk de tekst op het canvas. Als het klaar is kijk je eerst even voorzichtig of het goed is gegaan en zo ja, dan trek je met een watervaste stift de tekst op het canvas over. Snap je het ???
groetjes christel

Pure by me zei

kijk dat is nogeens leuke post..
Geniet ervan en ook van de paar uurtjes werk..
Lieve groet Chris