vrijdag 23 maart 2012

Heerlijk (klus) weer!

                                                  Wat is het genieten buiten!
                                                                de zon..
                                              al het groen dat weer boven komt!
                                                           de temperatuur..

                                                                Heerlijk!

                                      Maar in Huize Kipkakel wordt geklust..
                                                           nog steeds..
                                                             het wordt mooi,  (heus..)
                                           maar eerst een ontzettende rommel,
                                  want morgen komt de sloophamer er weer bij
                                                   en dan krijg je stof en puin,
                                                                 heel veel!





Ik ga maar een leuke fair opzoeken
of de bloemetjes buiten in de tuin zetten...

en pas als het avond is,
ga ik soppen en puin ruimen in huis..

Geniet allemaal van een mooie en zonnig weekend!

Lieve groetjes,
 Hannie.

24 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Gelijk heb je dat je het huis morgen even ontvlucht...misschien ruimen de zwoegers intussen ook al het stof wel op!

Geniet van de fair en het mooie lenteweer!! Lieve groet, Ingrid

Nancy Blaauwgeers zei

Ik wens je een fijne dag toe en ik hoop dat de rommel bij thuiskomst meevalt.
Fijn weekend.
Groetjes, Nancy

little red home zei

Sterkte! Geniet lekker van het mooie weer. Groetjes, Anne-Marie

@Let zei

Sterkte ermee! Ondanks de zooi wens ik je een mooie dag toe!

Groeten, @Let

Eefies day zei

Ik hoop dat je al wakker bent en ziet dat de zon schijnt:)) Lekker naar buiten dus...geniet van deze dag en heus ook deze stofbende overwin jij wel...het wordt heel mooi.
Veel plezier vandaag.

Lieve groetjes,
♥Eefie

Kom Achterom zei

Wauw dit wordt een super verbouwing zeg! ennuh bij doorbraken vooral niet thuis blijven. Heb ik wel gedaan en vond het het enige enge moment. zo je buiten muur uit je huis slaan waaahh
Het kwam echt met een giga kabaal naar beneden. Ga jij maar lekker de bloemetjes buiten zetten je wil er echt niet bij zijn!
fijne dag
Yolanda

~~Loraine Living~~ zei

Pittige verbouwing, gelukkig kan alles open het zal veel stof geven. Goed dat je er even tussenuit glipt, even genieten buiten! Fijn weekend groetjes Diana

Thuis bij Tjits zei

je hebt helemaal gelijk!! nu zoveel mogelijk zonnestralen vangen, heerlijk!!
ga ik ook doen, is goed voor mijn energie en weerstand!

ik wens je een heerlijk lenteweekend,
lieve groetjes, Tjits

Het lijstje van brocante zei

Laat ze maar voor je werken....dit is geen vrouwen werk...lekker genieten van het weer.
Ik wens je een fijn weekend & lieve groetjes,
Silvia

Hannekie zei

heerlijk hoor als je handen in de buurt hebt die dit voor je doen..ga zelf maar lekker geniten van het mooie weer. ik ben heel benieuwd hoe het gaat worden
liefs hannie

Grietje zei

Je hebt groot gelijk....weg wezen met zulke sloopwerk. Lekker van het prachtige weer genieten ....en dan later maar hopen dat het mee valt met de stof..... en dan toch maar schoonmaken...pppffff....sterkte ermee.

Prettig weekend,
Groetjes Grietje

oale zei

Wat heb jij een gelukje dat het zulk heerlijk weertje is. Als je daar de hele dag in moet zitten, lijkt me ook geen pretje. Denk er maar aan hoe mooi het zal worden! Nog een fijn weekend, gr. Alie

Gerry zei

Jullie zijn flink bezig. Gelijk dat je het af en toe even ontvlucht.

Maranja.since1964 zei

als je toch niet kan helpen kan je inderdaad maar beter wat leuks gaan doen. Dan is een verbouwing ook beter vol te houden denk ik :). Hoop dat de rommel meevalt, gezellig weekend nog verder. Groetjes anja

jacqueline zei

Oei dat wordt een werk! Tja het moet eerst erger worden wil het beter zijn...ik wens je gewoon sterkte! Maar het zal vast wel weer mooi worden!
Groeten,Jacqueline

Judith zei

Het moet eerst altijd erger worden, voordat het weer beter wordt... Maar wel goed van je dat je ook de tijd neemt om te genieten!

Groetjes Judith

Onder de knotwilg zei

Hopelijk is het puin ondertussen geruimd :-) Ben weer benieuwd hoe het gaat worden!

Danielle zei

En ondertussen weer een beetje glad? Je hebt iig wel mooi weer gehad voor een dagje uit!
goede zondag gewenst,
groetjes Danielle

Petra zei

Sterkte met alles, het lijkt wel of ik thuis ben bij jou. Ook mijn huis is op het moment een grote puinzooi. Wij zijn met een badkamer bezig en daar moest ook voor gebroken worden. Maar ja het moet eerst erger wil het beter TOCH?. Wel zonde eigenlijk met dit mooie weer. Maar ja we komen er wel doorheen jij en ik. Hebben we straks weer wat leuks te bloggen.

Groetjes Petra.

Miranda zei

Klussen brengt inderdaad erg veel rommel met zich mee, maar als alles straks klaar is ben je dat vast snel weer vergeten. Succes met alles!

Lieve groet, Miranda

Marieke zei

Ben benieuwd naar het resultaat.
Het wordt vast heel mooi, en dan ben je de rommel (hopelijk) zo vergeten...
Fijne week en geniet van het heerlijke weer!
Lieve groeten Marieke

Marieke zei

Ben benieuwd naar het resultaat.
Het wordt vast heel mooi, en dan ben je de rommel (hopelijk) zo vergeten...
Fijne week en geniet van het heerlijke weer!
Lieve groeten Marieke

petra zei

Het word vast mooi...het is alleen
altijd zo jammer dat het eerst een puinzooi is!
Geniet overdag eerst maar van het mooie weer,daarna kun je altijd nog
rommel ruimen!

Groetjes Petra,

BROCANTERIE DERDIJK zei

Wat een giga verbouwing zeg, maar het wordt vast heel erg mooi!

Groetjes en een fijne week,
Esther