woensdag 21 maart 2012

Fleur en kleur...op woensdag!

                                                            Het is alweer woensdag...
                                      en dat betekend weer FLEUR en KLEUR...

                                                 Volgende week vieren wij feest,
                                       mijn ouders hopen dan 40 jaar getrouwd te zijn!

                                                          Ze hebben ons uitgenodigd
                                                                      voor iets leuks.:)

                                                   Bij een feest passen wel nieuwe kleren, 
                                                                             niet te chic,
                                       want die dag blijven we niet netjes op onze stoel zitten :)

                                                          Dus op naar de winkel
                                                 en daar vond ik veel fleur en kleur!

                                                De jongens vonden deze kleur geweldig
                                                                              het meisje moest even wennen
                                                                                                           (moeder ook :))

                                                  Maar toch....

                                                                               
                                                                                        ..... wel leuk!


Voor de kinderen een leuke kleur,
maar of ik me in het groen ga steken...

Vind ik nog een beetje gewaagd :)

Kijk voor nog veel meer Fleur en Kleur
op deze eerste Lentedag



Geniet van een mooie dag!
Lieve groetjes,
Hannie.

20 opmerkingen:

Minimoek zei

Wat een leuk idee om ze allemaal in dezelfde kleur te steken en heerlijk dat frisse groen!

Trudy zei

Oh, ik vind de kleur helemaal goed hoor. Voor jezelf misschien een iets lichtere variant??

huis tjokvol zei

wauw ik vind het een erg mooie kleur,super

~~Loraine Living~~ zei

Frisse groene tinten, leuke sets hoor! Een zonnige dag, lieve groet Diana

Grietje zei

Lekker frisse kleuren toch...zeker nu in het voorjaar.
Alvast heel veel plezier gewenst!!!

Prettige dag,
Groetjes Grietje

Sjonke's Kronkels zei

Hartstikke leuk om de kids in het groen te steken. En met de verschillende prints zien ze er toch niet hetzelfde uit. Shirtje van je dochter is een plaatje!!
Groetjes en geniet van de zon,
Marion

Nicole (Maison La Belle Vie) zei

Leuke voorjaarskleuren. Mooie kleur groen en leuk alle twee in dezelfde kleur.
Fijne dag en groetjes, Nicole

Rosabears zei

Past helemaal bij de lente dit frisse groen.
Fijne dag,
Marja

Miranda zei

Alvast van harte gefeliciteerd, ben wel benieuwd wat jullie gaan doen...

Ook hier ligt in de kast van dochterlief inmiddels groen en blauw, toch wel weer mooi die vrolijke kleuren (al moest ik zelf ook wel even wennen)

Fijne dag. Lieve groet, Miranda

Wonen aan boord zei

Ha Hannie,

Ik snap dat het meisje even moest wennen hoor ;-) maar het is erg leuk zo bij elkaar!! Heerlijk fris en vrolijk he!
Wens jullie een hele fijne dag toe.

Lieve groet,
Alberta

Gerry zei

Leuke kleur!

Eefies day zei

Wat een mooie combinatie Hannie, de kinderen zullen er vrolijk uitzien en wat een feest zal het zijn een mooie dag als je die samen beleven mag.
De piramides op mijn blog bedoelde ik pas als lenteknutsel, als je nog iets wil doen met de club of zo, leuke bloemen erin, superleuk om te doen.
Ik vond je vorige post ook erg mooi, stoere kamer hoor!!!

Lieve groetjes,
♥Eefie

Blomkje en Wenje zei

Idd leuk, Hannie! Mooie groene kleur. Alvast gefeliciteerd!

Fijne avond!

Groetjes, Pietrik

Home and Lifestyle zei

Deze kleuren passen wel heel goed bij het zonnige en vrolijke weer van de komende dagen! Wat bijzonder dat je ouders 40 jaar getrouwd zijn, ik hoop volgende week op een heel gezellig feest!

Lieve groet, Ingrid

Nancy Blaauwgeers zei

Wat een prachtige kleur. De kids stelen vast de show met deze mooie kleding. Misschien een leuk idee, als jij accessoires in deze kleur draagt.
Groetjes, Nancy

Mirjam zei

Hallo Hannie,
Gefeliciteerd alvast met het 40-jarig huwelijk van je ouders. Jullie zullen er picobello uitzien allemaal. Heel mooie kleur...
Ik wens je nog een heel fijne avond,
Lieve groet,
Mirjam

Een sneller kloppend hart zei

Wat een leuke kleren zeg en die kleur, ik hou van groen...ik heb heel vaak dat ik mijn kinderen (jongen 13 en meisje 11) tegelijkertijd in iets groens zie lopen, gewoon per ongeluk dezelfde kleur aan hihi

Veel plezier volgende week, wat een mijlpaal voor je ouders!

Groetjes Veronique

@Let zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
@Let zei

Helemaal leuk die kleur groen hoor!
Ik ben ook niet zo vd kleuren, maar heb toch voor mezelf een hardgroen vestje gekocht, staat toch wel erg frisjes :)

Alvast vast een fijne dag vlg week, een dankbaar voorrecht dat je ouders 40 jr getrouwd mogen zijn hé!

Groeten, @Let

Judith zei

Weet je... Ik ben helemaal niet van de kleur in m'n huis, maar met kleding vind ik het juist wel weer leuk om van die knalkleurtjes te dragen en groen is daarbij een kleur die ik erg mooi vind! Dus ik vind het outfitje helemaal top:-)

Fijn lenteweekend, liefs Judith