woensdag 14 maart 2012

Fleur en kleur..op woensdag!

                                     Met de voorjaarskriebels in hoofd en huis
                                                       is het niet zo moeilijk
                                              om kleur in huis te vinden..

                                       Gisteren kocht ik een mooi nieuw tafelkleed
                                                     in een vrolijke fuchsia kleur
                                        en natuurlijk zocht ik daar mijn roze spulletjes bij op.
                                                                ( in een doos op zolder..ideaal)

                        en zo veranderde Huize Kipkakel in een vrolijk fleurig huis!





                                                            Laat maar komen die zon..
                                                            Lente kriebels...
                                                            Deuren en ramen open...
                                                            Naar buiten...

                                                            Genieten jullie ook?




Kijk voor meer Fleur en Kleur bij Veronique!

Lieve groetjes ,
Hannie

33 opmerkingen:

Lilie's Home zei

Oh, wat leuk en mooi. Ik vind ook dat jij zo'n mooie keuken hebt. Helemaal mijn ding.

Groetjes,

Lizet

Wonen Engelse Stijl zei

Wat leuk, en zo vrolijk! Als het weer nu een beetje meewerkte... Geniet ervan! Liefs, Sabine

Mirjam zei

Hallo Hannie,
Wat is roze dan supermooi zeg.
Heerlijk vrolijk staat dat grote tafellaken bij je interieur. Ik zou zeggen, deur open en binnenlaten die zon, maar dan moet-ie wel snel gaan schijnen...
Ik heb er ook zin in.
Lieve groet,
Mirjam

Thuis bij Tjits zei

wat handig zo'n doos op zolder, zo tover je in een handomdraai een zonnige voorjaarskeuken!

lieve groet van Tjits

Grietje zei

Prachtige keuken heb je zeg......en dan dat schitterende tafelkleed erbij ....wat een lente gevoel....

Prettige dag,
Groetjes Grietje

Rosabears zei

Wat een beetje kleur al kan doen.
Heel erg vrolijk zo.
Fijne dag,
Marja

Homemade Home zei

Super gezellig en wat een mooie keuken heb je toch.
Fijne dag groetjes Nelly

huis tjokvol zei

heerlijke kleur dat roze,ik ben roze

Trudy zei

Oh gezellig zeg! Krijg je zo'n knus sfeertje van van die ruitjes!!

Home and Lifestyle zei

Zo'n fleurig tafellaken maakt meteen het verschil...de lente is binnen!! En van mij mag ie ook komen hoor, laat de zon maar flink gaan schijnen!!

Lieve groet, Ingrid

Irena zei

fleurt helemaal alles op zo roze kleur,groetjes irena

Gerry zei

Wat gezellig heb je het gemaakt. En die kleur roze maakt het helemaal.
En nu genieten, ik geniet met je mee!

Lieve groet,
Gerry

Juul zei

En zo is het meteen lente in huis. Wat een mooie keuken heb je!
Groet
Juul

Anita zei

Met zo'n vrolijk tafelkleed breekt de zon meteen door ;-) Gezellig hoor !!!
Groetjezz lfs mij

Crea Annemieke zei

Hallo Hannie,

Wat heb je het weer allemaal netjes voor elkaar... keurig en fleurig...
Ik hou daar ook wel van met de seizoenen meegaan, alleen is het hier net villa Kakelbont....
Ik ben een kleurrijk mens, niet letterlijk natuurlijk!!
Daaag en een warme groet, Annemieke

Musje zei

Dat ziet er fleurig uit,gezellig,gaaf je tafelkleed,ik kocht pas een rood geruite,fijne avond,lieve groet Musje.

Miranda zei

Een vrolijk gedekte tafel en winkelen uit je eigen voorraad; helemaal leuk!

Lieve groet, Miranda

Eefies day zei

Heerlijk om te zien Hannie, de kleur is nu welkom, hier is het grauw maar het belooft mooi te worden...we duimen maar.
Je hebt in ieder geval de lente in huis...geniet jij maar lekker van die sfeer.

Lieve groetjes,
♥Eefie

BROCANTERIE DERDIJK zei

Heel erg leuk je fleurig tafelkleed! Gezellig hoor!

Groetjes,
Esther

jacqueline zei

Prachtig dat fuchsia! Het ziet er heel gezellig uit! Fijne dag morgen! Groeten,Jacqueline

Maranja.since1964 zei

heerlijk he die vrolijke kleurtjes!! Krijg echt helemaal zin in t voorjaar,ziet er heel leuk uit. Groetjes anja

Petra zei

Heerlijk he al die kleurtjes, ziet er heel gezellig uit zo met je tafelkleed. Ik ben net als jij ook heel erg aan kleur toe.

Groetjes Petra.

~~Loraine Living~~ zei

Mooi roze, erg vrolijk! Wat een lief sfeertje. Ik ga je graag volgen. Geniet van de zonnige dagen, groetjes Diana

Hieperdepiep...een feestje! zei

Prachtig, wat kleurt dat MOOI!
Ja, ik geniet ook van de zon!!!

Groetjes, Corine

Hieperdepiep...een feestje! zei

Prachtig, wat kleurt dat MOOI!
Ja, ik geniet ook van de zon!!!

Groetjes, Corine

Janny, Especial and More zei

Wat mooi dat roze! Leuk dat je me bent gaan volgen; ik volg je nu ook.

oale zei

Echt een gezellige boel, echt een voorjaarskriebels-gevoel!

Lydia zei

Gezellig hoor, helemaal klaar voor het voorjaar! Past bij het mooie weer van vandaag :)
Lydia

Pure by me zei

Wat een gezelligheid,dit kleurtje is top..

Lieve groet Chris

Hannie zei

Hallo Hannie,
Ik kwam bij jou blog, die heel erg leuk en gezellig is..! En zag dat je ook nog és een naamgenootje bent.
Grappig! Maar je keuken ziet er fleurig uit. Wat een kleedje en een bloemetje of prulletje al niet doet hè? Veel plezier in je fleurige huis! Groetjes ....Hannie...

Hannie zei

Gefeliciteerd met je mannetje vandaag hoor!!! En jullie ook een hele fijne dag...
Groetjes en tot schrijfs,Hannie.

Een sneller kloppend hart zei

Wat een fleurige gezelligheid bij jou! Leuk!

Veel groetjes, Veronique

Maaike ♥ brocante en theetuin ♥ zei

Lekker roze, fleurige post!

Een fijne week! Groeten Maaike