donderdag 16 februari 2012

Wie jarig is...

Morgen..
              hoop ik een jaartje ouder te worden!
Er blijft voor de laatste keer nog een  3 voor mijn leeftijd staan!

De taarten zijn gebakken: stroopwafeltaart en chocolade-mint taart!
De kamer gesopt en gezellig gemaakt....


                           s'  Morgens komen mijn vriendinnen een taartje eten en
                                     omdat ik mijn vriendinnen erg waardeer :)
                                         heb ik iets gemaakt wat ik ze mee wil geven!






Een lief hartje met op het kaartje de tekst " I love you ".



Jullie moeten het met deze foto doen, maar speciaal voor jullie ook een lief hartje!
Omdat ik jullie waardeer!


Ik ga de laatste voorbereidingen doen en vroeg naar bed....

Fijn weekend voor jullie allemaal!

Lieve groetjes ,
Hannie.




35 opmerkingen:

Maaike ♥ brocante en theetuin ♥ zei

Wat een prachtige hartjes! Alvast van harte gefeliciteerd! En een fijne dag morgen!

Groeten Maaike

Homemade Home zei

Bedankt voor je hartje, en wat ben je nog lekker piep.Een hele
fijne en gezellige verjaardag.
Lieve groet Nelly

Gerry zei

Wat een prachtige hartjes en wat een mooi idee om dat aan je vriendinnen mee te geven.
Alvast Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag. Een heel fijne dag toegewenst! En die taarten klinken goed!

Lieve groet,
Gerry

Gerd@ zei

Van harte hoor en bedankt voor het mooie hartje .... maar ff wat anders die stroopwafel taart ... klinkt heeeeeeeeel erg lekker .....
volgende post recept ? ? ?

Fijne dag .... groetsss Gerd@

Home and Lifestyle zei

Hiep hiep hoera voor deze jongedame!! Mijn hartelijke felicitaties alvast en ik wens je een hele fijne en gezellige dag!! Wat heb je prachtige harten voor je vriendinnen gemaakt, heel erg mooi!

Lieve groet, Ingrid

Anita zei

Hiep Hiep Hoera in de Gloria :-)
Van harte gefeliciteerd !!!
Wat móói zijn je harten voor je vriendinnen.
En die taarten klinkt goed mmm
FIJNE DAG !!! Groetjezz lfs mij

erfgoed zei

wat een leuke hartjes zeg, die zullen zeker in de smaak vallen, en een hele fijne dag morgen. groetjes lianne

sandra zei

Leuk, die hartjes! Dat verwachten ze vast niet..een cadeautje van de jarige te krijgen!!
Hele fijne dag morgen!
Lieve groet, Sandra

BROCANTERIE DERDIJK zei

Bedankt voor het mooie hartje! Voor morgen de hartelijke felicitaties alvast en een hele fijne en gezellige dag toegewenst!

Lieve groetjes,
Esther

Lylicards.nl zei

Wat een leuke hartjes heb je gemaakt! Fijne verjaardag en eet smakelijk alvast. Klinkt niet verkeerd die stroopwafeltaart! En dan ook nog zelf gemaakt?
Lydia
www.lylicards.blogspot.com
www.lylicards.nl

Hannekie zei

wat een geweldige hartjes heb je gemaakt. wat lief van je. vriendinen zijn dierbaar. gefeliciteerd alvast en genieten van je dag
liefs hannie

Hannekie zei

wat een geweldige hartjes heb je gemaakt. wat lief van je. vriendinen zijn dierbaar. gefeliciteerd alvast en genieten van je dag
liefs hannie

Maaike zei

Hoi Hannie, alvast gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een supermooie dag van!
Aan je taarten zal het niet liggen, klinkt erg goed...
(Ik kom meestal niet verder dan appel- en kwarktaarten)
En wat een mooi gebaar voor je vriendinnen, ze zullen het vast heel erg waarderen!
Groetjes, Maaike (frisse rommel)

Miranda zei

Wat lief om dit te maken voor je vriendinnen; ze zijn prachtig! Alvast een fijne en gezellige verjaardag gewenst en die chocolade-mint-taart klinkt heerlijk...

Lieve groet, Miranda

Eefies day zei

Wat een lief gebaar Hannie en ja ik neem het hartje aan hoor..zo mooi.
Voor jou morgen een mooie dag, genieten van een nieuw jaar dat voor je ligt..Alvast van harte.

Lieve groetjes,
♥Eefie

Thuis bij Tjits zei

wat lief al die hartjes.. voor je vriendinnen en voor ons, dankjewel!
ohh die stroopwafeltaart lijkt me zo lekker!! ben heel benieuwd hoe je die maakt, laat je daar nog foto's van zien?
alvast van harte gefeliciteerd en ik wens je een hele mooie dag!

lieve groetjes, Tjits

Pleuntje zei

Ik wens je een hele,hele fijne verjaardag. En de dames zullen blij zijn met je stukje liefde. Gefeliciteerd bijna 40 er. X

Stina zei

alvast een hele fijne dag morgen,en wat een leuke hartjes heb je voor hun gemaakt,geweldig.
geniet ze...
liefs Stina

jacqueline zei

Alvast gefeliciteerd en een hele gezellige dag gewenst!! wat een leuk idee voor je vriendinnen!Ze zijn heel mooi geworden!
Fijn weekend!
groeten, jacqueline

Danielle zei

Alvast gefeliciteerd! Het lukte bij mij niet om vroeg op bed te liggen! Wat leuk dat jij het een keer andersom doet en je visite een cadeautje geeft.
groetjes en een fijne dag morgen van ook een bijna jarige!

quiltingmieke zei

piep

GEFELICITEERD, lees het pas nu, dus ja vandaag ben jij jarig

geniet van je bezoek en prachtige hartjes heb je gemaakt

knuf mieke

huis tjokvol zei

gefeliciteerd met je verjaardag, gelijk met mijn zoon, fijne dag

Het lijstje van brocante zei

Wat lief een kadootje via de PC,van harte gefeliciteerd,ik wens je een fijne dag & lieve groetjes,
Silvia

little red home zei

Hoi Hannie, Gefeliciteerd met je verjaardag! Ik wens je een hele fijne dag met familie en vrienden en vriendinnen. (Van die taarten lust ik ook wel eens stukje zeg).
Groetjes, Anne-Marie

Anoniem zei

'k wou dat ik ook een vriendin was van jou ;-)
Erg lief dat je dat hebt gemaakt zeg voor je vriendinnen! Wees maar zuinig op ze!
Gefeliciteerd met je verjaardag en een fijne dag vandaag!
En een goed nieuw levensjaar toegewenst!
Je taarten klinken goed... misschien een post met het recept :)

Groeten, @Let

Happy Living zei

GEFELICITEERD!!!!

Ik wens je een hele gezellige dag toe vol liefde en natuurlijk kadootjes!!!

Liefs, Debby

THE BLACK BARN zei

VAN HARTE!!
NOG VELE JAREN IN GEZONDHEID!

HARTJE IS HEEL GAAF!!

FIJN WEEKEND,

MIRANDA

Mirjam zei

Hallo Hannie,
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag hoor. Ik wens je een heel fijne dag. Je hartjes voor je vriendinnen zijn heel erg mooi en ze zullen vast een leuk plekkie krijgen bij hen thuis...
Lieve groet,
Mirjam

Vlijtig Liesje zei

Gefeliciteerd alvast. Ik ben vooral geïntrigeerd door die chocolademint taart. Hoe maak je zoiets?! Met chocolade en pepermunt? Met after eightjes?

Het stokpaardje zei

Wat een leuke hartjes. Je vriendinnen zullen er blij mee zijn. Alvast een hele fijne verjaardag.
Groetjes Iris

Anoniem zei

lieve hannie.......wat heerlijk om lieve vrienden te hebben,genoten van je kostelijke stroopwafeltaart en nu nog thuis na genieten van een gezellige morgen met op tafel een hart from love
liefs pauline

Nancy Blaauwgeers zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een mooie dag van.
Je vriendinnen boffen maar met jou! Prachtige harten heb je gemaakt.
Fijn weekend. Groetjes, Nancy

Hieperdepiep...een feestje! zei

Van harte, hoor! Nog vele gelukkige, gezonde en vooral gezegende jaren toegewenst!
Superleuk zijn de harten zeg!

Met Brocant Label zei

Nog van harte gefeliciteerd, ik ben wat laat maar wens je heel veel geluk en gezondheid. Prachtig je hartjes met mooi kaartje eraan.

Lieve groet,
Yvonen

cindy 'wonenmeteenhart" zei

nog van harte gefeliciteerd

met je verjaardag!!


en wat een super gaaf hartje zeg!!
gaaf met die tekst ook

die heb ik nog niet in de collcetie haha
nu wel al is het op foto
bedankt hoor!
liefs cindy