vrijdag 24 februari 2012

Gevonden bij de Kringloop!

                                        Deze week was ik bij de kringloop!
                                                Nu is dat op zich niet zo bijzonder,
                                     want ik ga regelmatig een rondje kringlopen.

                                       Maar bij de kringloop waar ik deze week was,
                                       hebben ze altijd één keer per jaar een grote Lente Fair
                                       met allemaal spullen uit grootmoeders tijd!

                                                 (zie één van mijn eerste posten, label brocante : buit van de Lente Fair)

               Dit jaar hebben ze besloten geen grote fair te organiseren,
                           maar met regelmaat een Trap Fair met verschillende thema's!
                           Deze week was het thema dus grootmoeders tijd
                        en kon ik met een gevulde tas naar huis gaan!


Twee oude stempels,altijd leuk als decoratie!


Een suiker strooier, mijn eerste..geïnspireerd door mede blogsters :)


Dit vond ik gewoon een schatje...


Een mooie oude spiegel met een prachtige lijst!






Genieten van de kleine dingen!
Zoals mooie aankopen bij de kringloop en alles

thuis

een mooi plaatsje geven, heerlijk!

Allemaal een fijn weekend toegewenst!

Lieve groetjes van Hannie.



29 opmerkingen:

Jedidja zei

Jij hebt er gewoon oog voor om zulke leuke dingen te zien liggen! Ik zou er misschien zo aan voorbij lopen.

Super!

hipinholland zei

oh, leuk is dat toch he? Ook ik ga bijna wekelijks even bij de kringloop langs en soms vind ik de mooiste dingen; (soms ook niet);)
Maar jij hebt een goede vangst gehad deze keer; ik vind vooral de stempels en de lijst erg mooi!

jacqueline zei

Tjonge Hannie, wat leuk allemaal! Ik ben helemaal jaloers op je stempels, 24, nog wel precies mijn site naam!(label-24). En wat een leuke andere vondsten zeg! Ik hou daarom ook zo van de kringloop en struin er ook geregeld langs. Maar van die leuke fairs hebben ze hier niet hoor! Die hou ik daarom maar in mijn eigen tuin !
Geniet van je prachtige aankopen!
Groeten, Jacqueline

Happy Living zei

wauw! te gekke vondsten zeg!!
ik haal ook regelmatig hele gave dingen weg bij de kringloop, ben er kind aan huus zeg maar ;-)

geniet ervan en een fijn weekend!

Home and Lifestyle zei

Wat een mooie vondsten Hannie en wat kan je daar blij van worden hè? Gisteren werd er hier ook een suikerstrooier aan de verzameling toegevoegd, het is zo leuk om telkens weer een ander exemplaar tegen te komen!

Geniet van je mooie aankopen en een fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Het lijstje van brocante zei

wat een mooie aanwinsten......en dat bij de kringloop....geniet ervan!!!!
Nog een fijn weekend & lieve groetjes,
Silvia

Kom Achterom zei

OOh mooie vondsten zeg! Daar wordt je helemaal blij van! hihih errug raar maar waar! hihihi. Peter zegt inmiddels 1 ding erin 1 ding eruit! hihi niet dat ik me daar aan hou natuurlijk, ben je mal ga gewoon heerlijk door met verzamelen.
Fijne dag
Yolanda

Homemade Home zei

Wouw, prachtige vonsten zeg.
Wat ben je dan blij als je zulke mooie dingen mee naar huis kan nemen hé.
Groetjes nelly

Maaike ♥ brocante en theetuin ♥ zei

Vooral die stempels vind ik erg mooi!

Fijn weekend verder! Groeten Maaike

Miranda zei

Wat een prachtige vondsten heb je gedaan, vooral de stempels vind ik erg mooi! Ook ik breng geregeld een bezoekje aan de kringloop, maar kom helaas niet met zulke mooie spullen thuis...

Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

Pleuntje zei

En mooie verzameling aan schatten heb je gevonden. Mooi weekend. X

Vlijtig Liesje zei

Leuk!!! Mijn favoriet is de eland!

BROCANTERIE DERDIJK zei

Wat een geluk dat je deze mooie vondsten tegenkwam zeg! Ik kom ook vaak bij de kringloop, maar kom bijna nooit zulke leuke dingen tegen.

Groetjes,
Esther

Anita zei

Wow wát een mooie vondsten !!!
Zo leuk die suikerstrooier en je drukletters: gewéldig.
Daar wordt een mens helemaal blij van ;-)
Fijn weekend !!! Groetjezz lfs mij

little red home zei

Je hebt leuke dingen gevonden Hannie. Veel plezier er van! Groetjes, Anne-Marie

Anoniem zei

Ha Hannie,
Wat een leuke aankopen! Volgens mij hebben ze al en prachtig plekje gekregen in huis.
Volgende week weer nieuwe dingen op de trapfair in de kriongloop!
Wie weet zie ik je weer... op zoek naar brocante 'schatten'.
Veel plezier ermee.
groetjes Dikky

Gerry zei

Leuk, Hannie, die mooie vondsten. Die strooiertjes hebben ook helemaal mijn hart.
Geef ze een mooi plekje en geniet ervan!

Lieve groet,
Gerry

Bonjade zei

Geweldig wat een super vondsten.
Kan me voorstellen hoe je hier van geniet........prachtig!
Alles een mooi plaatsje geven en gewoonweg genieten.

Fijne avond

Liefs

Onder de knotwilg zei

Wat een mooie vondsten! Vooral de stempels, erg leuk!

Groetjes Tineke

theeleuten zei

Wat een mooie vondsten, vooral die strooier.......een beginnende verzameling?

Leuk weer alles een plaatsje geven....

Groetjes Evelien

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

prachtige aankopen geniet er lekker van ...lieve groet rosita

huis tjokvol zei

leuke spulletjes,

Hieperdepiep...een feestje! zei

Kringlopen zijn super!
Vooral die waar je zulke leuke dingen op de kop kan tikken!
Geniet ervan!
Liefs, Corine

Hieperdepiep...een feestje! zei

Kringlopen zijn super!
Vooral die waar je zulke leuke dingen op de kop kan tikken!
Geniet ervan!
Liefs, Corine

Lylicards.nl zei

He Hannie, Gefeliciteeerd met die mooie boekjes van Judith en Co! Kun je nog veel meer inspiratie opdoen :)
Lydia
www.lylicards.blogspot.com
www.lylicards.nl

petra zei

Hallo,

Via via op je blog terecht gekomen.
Wat heb je een leuke spulletjes gevonden zeg.
Dat heb ik zelden...maar misschien kijk ik niet goed! :)
Ik ga je volgen hoor,vind ik gezellig!

Groetjes Petra,

Het stokpaardje zei

Leuke vondsten en mooie plaatjes heb je ervan gemaakt.
Groetjes Iris

Esther zei

Geweldige blog,
Je hebt er een volgster bij,
Groetjes Esther
www.sensemaison.blogspot.com

faire un songe zei

Lieve mede bloggers...

Zoals jullie weten ligt onze juth met rugklachten op de bank... nu leek het mij wel leuk om haar lange dagen een beetje gezelig te maken door allemaal een kaartje te sturen...doe je mee..

Ik heb haar adres..

Groetjes Hetty