maandag 6 februari 2012

Geniet je mee?

                 Natuurlijk ook in Huize Kipkakel wordt de winter gevierd!

                                             Ik neem jullie eerst even mee naar de tuin:




Wat mooi!
Geniet je er ook zo van?

Dan gaan we even naar de keuken en daar wordt hard gewerkt en lekker dat het ruikt!



Heerlijk!

In de woonkamer werden snel wat gezellige schaatshoekjes gemaakt om de heerlijke wintersfeer ook binnen te halen!




Tja, en toen gingen alle Kipkakels schaatsen, helaas liet ik mijn fototoestel thuis liggen ..maar deze week kunnen we gelukkig vast nog wel een paar keer !

Bij thuiskomst zag dit er ook best leuk uit!




Zoals je ziet hebben wij het afgelopen weekend genoten van deze winterpret!

En omdat jongste helemaal gek is van het schaatsen, zal deze moeder iedere middag met haar het ijs op moeten/mogen!

Wat minder tijd om te bloggen dus...
maar heerlijk buiten genieten!

Voor jullie ook allemaal een hele fijne winterweek!
Wintergroetjes uit Huize Kipkakel!
liefs, Hannie


19 opmerkingen:

Anoniem zei

Een heerlijk winters blogje, Hannie!
Enne, je snert ziet er mmm uit, hier vorige week ook een pan gemaakt, het één en ander van gedeeld...dusss op :)
Deze week staat bruine bonen soep op 't programma :)

Fijne week en geniet met je dochter op 't ijs...

Groet, @Let

huis tjokvol zei

leuke foto,s en veel plezier op de schaats.

Thuis bij Tjits zei

heerlijk hè een echte Hollandse winter, zo leuk voor de kinderen om op natuurijs te kunnen schaatsen lekker van genieten en daarna lekker aan de snert!

fijne winterweek!
lieve groet, Tjits

justwendy zei

Leuke winter foto's geniet er van deze week.

gr wendy

BROCANTERIE DERDIJK zei

Mooie winterpost heb je gemaakt en veel tijd voor bloggen blijft er inderdaad niet over, want van dit heerlijke winterse weer moeten we echt genieten!

Groeten en een fijne week,
Esther

Anita zei

Wow wat een sfeervolle WINTER foto's !!!
Het is GENIETEN voor klein en groot.
Om dan na het schaatsen aan te vallen op een bord snert: héérlijk :-)
Fijne week !!! Groetjezz lfs mij

Gerry zei

Mooie winterpost uit huize Kipkakel.
We genieten allemaal!
En dan maar heerlijk schaatsen allemaal!

Lieve groet,
Gerry

Lisette zei

Mooie foto's weer!
Geniet er maar van deze week!

Miranda zei

En ook vandaag is het weer heerlijk weer om buiten te zijn... zelf ben ik niet van het schaatsen, maar een lange wandeling is ook genieten!

Fijne winterse week. Liefs, Miranda

Home and Lifestyle zei

Wat een mooie winterse plaatjes en wat leuk dat de familie volop aan het schaatsen is! Ik kan hier vanuit de tuin zo het ijs op, maar ben er nog niet geweest.

Nog een fijne dag! Lieve groet, Ingrid

Petra zei

Heerlijk snert weer he zalig mooi ijs lekker buiten. Genieten met de grote G. Hier ook hoor schaatsen en genieten, ik hoef alleen niet meer met ze mee. Dat hebben ze liever niet meer volgens mij. Maar ga af en toe wel ff kijken hoor.

Groetjes Petra.

Mirjam zei

Hallo Hannie,
Geweldig die schaatsen op een rijtje... Wat hebben jullie lekker genoten van het ijs, dat is duidelijk.
Ik wens je een heel fijne nieuwe week,
Lieve groet,
Mirjam

Maaike ♥ brocante en theetuin ♥ zei

Heerlijk buiten genieten van de ijspret!

Groeten Maaike

Vlijtig Liesje zei

Heerlijk al die winterbeelden.

Wonen aan boord zei

Ha Hannie, Heerlijk joh die ijspret, ooeh en die snert..smullen! Het water loopt me zo in de mond. Geniet er maar lekker van hoor met je kids!

Lieve groet,
Alberta

Pleuntje zei

Jij houdt kennelijk veel van de winter. Geniet er maar van. Ik kijk stiekem uit naar de Lente. X

Het stokpaardje zei

Leuk die schaatsen op een rij. Morgen moet ik er ook weer aan geloven.
Groetjes Iris

theeleuten zei

Geniet van de winter, ik ben er klaar mee..............ja ik kan er niets aan doen...
Wel geniet mijn zoon van het schaatsen, dat vind ik wel heerlijk voor hem!!
Nog ff de elfstedentocht en dan....klaar!!

Groetjes Evelien

Sjonke's Kronkels zei

Prachtig, hoe je de wintersfeer hebt gefotografeerd Hannie!!
Groetjes,
Marion