dinsdag 28 februari 2012

Februari in beeld met een verrassend eind...

                                  Eind januari onstond het idee bij een aantal medeblogsters
                                             om de maand in een fotocollage vast te leggen!
                                                                 
                                         Dit idee bracht veel posten met maandcollages,
                                                ook ik vind het een hele leuke manier
                               om de afgelopen maand nog een keer in beeld te zien!

                                                               
                                                    De maand Februari!

 


Februari:

*  plotselinge kou!
schaatsen uit het vet!
* erwtensoep
* Elfstedenkoorts
*  warmte van onze nieuwe kachel

* een jaartje ouder!
* warmte van lieve mensen om me heen!

*  mooie kringloop aankopen
*  lieve verjaardagskadootjes

*dankbaarheid voor een maand vol warmte, ondanks de kou!

En dan helemaal aan het einde van de maand:

Heb ik de mooie GIVE AWAY van Judith gewonnen!
Helemaal geweldig, wel 3 mooie woonboeken!
Ik ben blij!
Judith, ontzettend bedankt!

Update: win ik ook nog de troostprijs bij The Black Barn..
*BLOOS*
hierover volgende post meer, maar nu alvast: Miranda: Bedankt!!!

Fijne week allemaal,
en ik ben benieuwd naar alle maand posten die langs komen!

Lieve groetjes, Hannie



22 opmerkingen:

Eefies day zei

Wat een mooie maand en heel mooi in beeld gebracht.
Als sluitstuk de gewonnen give-away mooi is dat toch dat je door bloggen nieuwe ervaringen erbij krijgt en zo heerlijk als je dan verwend wordt.
Geniet ervan hoor Hannie.

Lieve groetjes,
♥Eefie

Danielle zei

Leuk om je mooie sfeerfotoos nog eens bij elkaar te zien.
En gefeliciteerd emt je gewonnen give-away! Leuk!
groetjes Danielle

Home and Lifestyle zei

Een mooie collage heb je gemaakt!! Ik zag bij Judith al dat je drie hele mooie boeken hebt gewonnen, ze zijn je van harte gegund oor!! Zie je straks al helemaal zitten in je mooie keuken, lekker bladeren met een kop thee in de hand :)!

Lieve groet, Ingrid

Home fourteen zei

Gefeliciteerd met je mooie woonboeken van Judith. Ik heb gelijk ff aangeklikt en het ziet er erg leuk uit. Heerlijk he die vondsten bij de kringloop!!! Ik hou er ook zo van. Als je zin hebt kan je bij mij ook ff kijken. Gr. Jac.....

Het lijstje van brocante zei

Het was een prachtige maand om op terug te kijken.....van harte met je give away...altijd een mooi kado.
Nog een fijne dag & lieve groetjes,
Silvia

Maaike ♥ brocante en theetuin ♥ zei

Wat een mooie collage! Leuk om zo de maand terug te kijken. En gefeliciteerd met je gewonnen give away!

Groeten Maaike

BROCANTERIE DERDIJK zei

Leuke collage van de maand februari heb je gemaakt! Ik vind het ook zo'n leuk idee om elke maand nog even weer in de spotlight te zetten.

Groetjes,
Esther

Nicole (Maison La Belle Vie) zei

Leuk die collage van februari met het brandende kacheltje. Gefeliciteerd met je give away, dat wordt heerlijk genieten van de woonboeken.
Fijne dag en groetjes, Nicole

Kom Achterom zei

Leuke collage zeg het was wel een maand met uitersten zo hé
fijne dag
Yolanda

Judith zei

Een mooie collage en een leuk idee om zo terug te kijken op de voorbijgaande maand!

En... Graag gedaan; de woonboeken komen zo snel mogelijk jou kant op (ik ben nu volledig afhankelijk van andere, dus alles gaat wel wat trager dan normaal:-)...)

Groetjes Judith

Gerry zei

Een mooi maandoverzicht, Hannie. Is een leuk idee. Ik heb de mijne ook net geplaatst.
En gefeliciteerd met je gewonnen Give-Away. Heerlijk die woonboeken, kun je zo lekker door heel dwalen.

Lieve groet,
Gerry

Franse Lelie zei

Wat een mooie collage en je nieuwe aanwinst prominent aanwezig! Mooi is hij (of is het een zij:-)...) lieve groet

theeleuten zei

februari in vogelvlucht....leuk om te zien, de kou lijkt al wel weer even geleden(brrrr.....)
Gefeliciteerd met je give away!!

Fijne dag, groetjes Evelien

Miranda zei

Een mooie maand-collage en gefeliciteerd met het winnen van de leuke give away!

Lieve groet, Miranda

Mirjam zei

Hallo Hannie,
Heerlijk hè, zulke maandoverzichten in een fotocollage. Geen één zal er hetzelfde uitzien en aan het eind van het jaar heb je een heel jaar in beeld.
Ik wens je nog een heel fijne avond,
Lieve groet,
Mirjam

THE BLACK BARN zei

HANNIE,
KIJK EVEN OP MIJN BLOG www.theblackbarn.blogspot.com!!

LIEVE GROET,

MIRANDA

oale zei

Mooie collage hoor. Misschien een domme vraag, maar hoe maak je zoiets? Vind het heel leuk om te zien, maar ik kom niet verder dan wat foto's bij een verhaaltje.

Elly-My Everyday Things zei

De warmte en gezelligheid straalt er vanaf! Enne, ik zie ook heerlijke taart...!
Ook gefeliciteerd met je gewonnen give away, dat is toch samen met je collage een perfecte afsluiting van februari!
Lieve groetjes Elly

Marjon zei

Heerlijke terugblik van februari en een prachtige collage.....groetjes Marjon

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

prachtige collage en van harte met je gewonnen prijzen....geniet er lekker van fijne week lieve groet rosita

Anneke zei

wat een prachtige terugblik van februari en bedankt voor het delen met ons.
fijn weekend

Inka en André. zei

Hallo Hannie,wat een mooie februari collage en super leuk dat je ons gaat volgen,het kan zijn dat je ons wel gevolgd hebt op onze oude blog maar door problemen met blogger al onze foto`s waren van de ene op de andere dag verdwenen moesten we onze blog weer helemaal opnieuw beginnen wat op zich best balen was,...en de give away is echt super,he,gewoon meedoen,hoor als je het leuk vindt,geen probleem,ik hoor het wel of je nog mee wilt doen dan zet ik je op de lijst,...alvast een heel fijn weekend,XXX