maandag 20 februari 2012

En wat waren ze lekker....

     Heel hartelijk dank voor al jullie wensen voor mijn verjaardag!
                           Wat ontzettend leuk al die virtuele post...

En wat waren jullie nieuwsgierig naar de taarten..
Ik kan jullie vertellen ze waren heerlijk en ik heb er veel positieve reactie's opgehad!

Wel vond ik het lastig om ze zo mooi als op het plaatje te krijgen..
Gelukkig was de smaak er niet minder om!
Maar het oog wil ook wat, hé?


Natuurlijk wil ik jullie het recept doorgeven, ik heb ze uit de M.argriet gescheurd.
Het waren de winnende recepten van de Bakken met Passie wedstrijd ism. K.oopmans.

Als je even googeld op : bakken met passie margriet,
 kom je bij de recepten uit.
Hieronder heb de link voor julie gekopieerd van de site van Margiet.







Bij mij ziet de taart er dus anders uit als op de foto van de advertentie,
maar hij smaakte heerlijk!

Dit is de link naar de stroopwafeltaart en die vonden alle aanwezige zoetkauwen geweldig!




Veel succes bij het maken van deze heerlijke taarten..

Ik heb genoten van een gezellige en liefdevolle verjaardag!
De hartjes werden door de meiden gewaardeerd!
Ik ben super verwend met mooie en lieve kadootjes...

Een dag met een gouden randje!

Lieve groetjes,
 Hannie

Ben het weekend niet in blogland geweest, maar hoop deze week weer langs te komen..tussen de vakantie tijd door...



24 opmerkingen:

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

van deze kant nog van harte gefeliciteerd ben een tijdje niet op blogland geweest dus wat posten gemist dus ga ik zo even lezen de taarten lijken me heerlijkkkkk wens je een fijne week lieve groet rosita

Inka en André. zei

Alsnog van hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag en wat ziet de taart er heerlijk uit,echt super,fijne avond,gr van ons.

Gerry zei

Fijn dat je zo'n mooie verjaardag hebt gehad.
En nu een vakantie erbij.
Geniet fijn met elkaar!

Lieve groet,
Gerry

BROCANTERIE DERDIJK zei

Wat fijn dat je een leuke dag hebt gehad en de taarten zien er superlekker uit!

Groetjes,
Esther

Home and Lifestyle zei

Volgens een collega schijnt stroopwafeltaart heel erg lekker te zijn! Ik heb het nog nooit gegeten, maar het ziet er hier heerlijk uit.

Nu nog lekker nagenieten van je verjaardag!

Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

Thuis bij Tjits zei

wat fijn Hannie dat je een fijne verjaardag hebt gehad!
en de taarten zien eruit om van te smullen, heerlijk!
ik ga even snuffelen aan de recepten, dankjewel:)

fijne vakantie!
lieve groetjes, Tjits

Het lijstje van brocante zei

Nog van harte gefeliciteerd,het ziet er heerlijk uit,de stroopwafel lijkt mij wel wat!!!!!!
Fijne avond & groetjes,
Silvia

Marjon zei

Nou dat ziet er lekker uit en ik ben bang dat ik je nog niet gefeliciteerd heb, dus bij deze....Leuk ook nog recepten erbij.....fijne avond en groetjes van Marjon

Anita zei

Mmm die taarten zien er écht héérlijk uit !!!!
Fijn dat je zo'n mooie verjaardag hebt gehad.
Dank je wel voor de link
niet dat ik zo'n keukenprinses ben maar wie weet toch maar eens een poging wagen ;-)
Groetjezz lfs mij

http://truutske.blogspot.com zei

Dat was dus gezellig verjaardag vieren met deze over heerlijke
( ja dat zie ik gewoon) taarten.
Bij deze wil ik je alsnog feliciteren en je voor nu een fijne avond wensen.
Lieve groetjes, Trudie.

ilona zei

Nog gefeliciteerd met je verjaardag.
Wat leuk dat je de linkjes op je blog hebt gezet. Die stroopwafeltaart ga ik zeker eens proberen, ze zijn hier gek op stroopwafels. Groetjes, Ilona

Onder de knotwilg zei

'k Loop nog een beetje achter, dus, bij deze: alsnog van harte gefeliciteerd! Kan me voorstellen dat iedereen van de taart gesmuld heeft, ze zien er heerlijk uit!
En wat zien je hartjes voor je vriendinnen er ook leuk uit, dat zullen ze vast gewaardeerd hebben!

Groetjes Tineke

Maaike ♥ brocante en theetuin ♥ zei

Ziet er lekker uit!

Groeten Maaike

Eefies day zei

De stroopwafeltaart trekt me erg aan hoor...daar heb ik wel zin in, ik ga het recept zeker opzoeken...
Heerlijk om te lezen dat je zo genoten hebt...fijn om zo verwend te worden en te weten dat er lieve mensen zijn om je heen.

Lieve groetjes,
♥Eefie

Mirjam zei

Hallo Hannie,
Wat een super lekkere taarten.
Dank je wel voor de link en de foto´s zijn ook heel mooi...
Ik wens je morgen een heel mooie dag,
Lieve groet,
Mirjam

@Let zei

Geweldig dat je een fijne dag hebt gehad!
Nu lekker nagenieten...
De recepten ga ik zeker opzoeken, dank je wel voor de link-en :)

Fijne vakantie, hier nu nog school en vlg week vrij, heerlijk hé...

Liefs, @Let

Jedidja zei

Nog van harte hè? Die stroopwafel taart lijkt me lekker zeg.

huis tjokvol zei

mmmm wat zien die er heerlijk uit,

Crea Annemieke zei

Dag Hannie,

Wat een verrukkelijke taarten laat je ons zien!
Die stroopwafeltaart ga ik vast ook eens proberen.

Warme groet Annemieke

Miranda zei

Wat ziet dit er heerlijk uit; de moeite waard om eens te proberen!

Geniet van de vakantie.

Lieve groet, Miranda

Petra zei

Ziet er heerlijk uit hoor, en fijn dat je het zo gezellig heb gehad.
Fijne avond, groetjes Petra.

Kom Achterom zei

Hé gefeliciteerd hoor!! ennuh als je nu een hap uit je taart mist ben ik dat! hihi
fijne avond
Yolanda

Wonen aan boord zei

Lieve Hannie,

Alsnog van harte gefeliciteerd!En nog vele jaren samen met man en kids toegewenst ;-) Fijn dat je een heerlijke dag hebt gehad. Wat waren je hartjes schattig, en je taart... mjammie! Het water loopt me in de mond, vooral die stroopwafeltaart..!

geniet van de vakantie.

lieve groet,
Alberta

Wonen Engelse Stijl zei

Via via op je site gekomen, wat een leuke site! Kan ik zeker leuke inspiratie opdoen. En ook die taartrecepten komen goed van pas, want ik ben binnenkort ook aan de beurt. Fijn weekend! Gr. Sabine