woensdag 4 januari 2012

Een nieuw jaar...

                                Deze week verschijnen er allemaal 
               mooie posten met de mooiste wensen voor het nieuwe jaar!

                                                   Ik wil  mijn wens er graag aan toevoegen:
                                              Ik wens jullie, met degene die jullie lief en dierbaar zijn,
                                             een  mooi, liefdevol, inspirerend
                                                     &
                                                gelukkig  2012 toe!














                      Hier in Huize Kipkakel wordt echt vakantie gehouden!

               Manlief moet helaas gewoon werken,
                              maar de kinderen slapen heerlijk uit ( en ik dus ook ;-))
Spelen met vriendje en vriendinnetje uren...binnen
                                    met lego, knutselen, cupcakes en worstenbroodjes bakken.
Ik lees een mooi tijdschrift , wel 2 boeken
                               en sop in mijn pyama het huis;-)
 
                                  Heerlijk..
                                                       nog 2 dagen en dan is de vakantie weer voorbij!

Dus we genieten nog eventjes verder..mmm...


Vanuit Huize Kipkakel in winterslaap een lieve groet,

 Hannie

24 opmerkingen:

Mirjam zei

Hallo Hannie,
Wat een heerlijke manier om je vakantie door te brengen. Lekker binnen blijven en doen waar je zin in hebt, en jij sopt onderhand het hele huis, lekker op je gemak neem ik aan....
Geniet er van!
Fijne stormachtige avond,
Lieve groet,
Mirjam

Onder de knotwilg zei

Klinkt heerlijk zo vakantie houden! Geniet er nog even van!

Groetjes Tineke

Miranda zei

Dat is nou echt vakantie! Voor jou en je gezin natuurlijk ook nog de allerbeste wensen voor dit nieuwe jaar en geniet nog even van een paar fijne vakantiedagen.

Lieve groet, Miranda

Thuis bij Tjits zei

oh wat klinkt dat allemaal heerlijk!! zo fijn om even helemaal te ontspannen en lekker doen waar je zin in hebt!!
ik wens je samen met je gezin nog heerlijke vakantiedagen!

lieve groet, Tjits

Vlijtige Lies zei

Heerlijk nog even genieten van het niet teveel op de klok moeten kijken....Ook voor jullie alle goeds voor 2012! Mooie plaatjes weer!

Pleuntje zei

Ik vind dit altijd een heerlijke tijd. En ik geniet er ook van. Geniet nog even verder. x Petra

Gerry zei

Dat is het ultieme: de hele dag je pyama aanhouden in de vakantie en heerlijk aanrommelen. Ik vind het knap dat je het kunt, ik kan het niet. Wel aanrommelen, maar niet in pyama.
Je hebt er nog wat leuke woonfoto's bijgevoegd.

Nog veel plezier,
Gerry

Elly-My Everyday Things zei

Owww... wat zal ik het missen, volgende week weer in het gewone ritme, dat uitslapen bevalt me wel!
En ik geloof dat ik opslag verliefd geworden ben... op dat superschattige beertje! Geniet van het nieuwe jaar en nog de allerbeste wensen!

Eefies day zei

Vanaf mijn vakantieplekje lees ik in pyjama een aantal posten...voor jou ook een heel mooi en liefdevol 2012.
Wat heb je mooie hoekjes gemaakt en wat is je banner mooi geworden.

Geniet lekker nog even...geluk zit in een klein hoekje, in je huis.

Lieve groetjes,
♥Eefie

Home and Lifestyle zei

Voor jou en je gezin een gezond en sprankelend 2012 gewenst, vol liefde, vriendschap en geluk!!

Wat heerlijk dat je nog een paar dagen kunt genieten van je vrije dagen, vanmorgen moest ik mij weer melden bij de baas terwijl de rest van het gezin nog heerlijk lag te slapen :-(. Ach, als je er eenmaal bent, is het ook wel weer gezellig!

Geniet nog lekker! Lieve groet, Ingrid

Anoniem zei

Klinkt reuze goed, Hannie!
Geniet gewoon lekker verder, nog 2 dagen dan gaan we weer in 't gareel ;)
Ik wens jou en allen die je dierbaar zijn ook een goed en gezond 2012...

Lieve groet, @Let

Petra zei

Wij hebben hier ook nog lekker vakantie, alhoewel ik alweer een paar dagen heb gewerkt. Voor jou nog de beste wensen voor 2012, en maak er een sprankelend jaar van.
Wat weer een mooie foto's.

Groetjes Petra.

BROCANTERIE DERDIJK zei

Ook ik wens je een geweldig 2012,..en wat klinkt het heerlijk hoe jullie de vakantie doorbrengen. Geniet er nog even van!

Groetjes,
Esther

Danielle zei

Zo telezen geniet jij ook echt van de vakantie! Hier ook hoor, vooral met dit slechte weer. Hier zijn de pyamas ook nog niet uitgetrokken!

Jij ook nog alle goedds voor 2012 gewenst.
groetjes Danielle

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

geniet nog even lekker van je vakantie het is zo om ...fijne dag lieve groet rosita

Elly zei

Zo is het wel heel gezellig om je vakantie door te brengen...geniet er nog maar even lekker van..
Nog de allerbeste wensen voor jou en je gezin voor het nieuwe jaar..
lieve groet...Elly.

Lisette zei

Jullie ook een goed, gezond en gelukkig 2012!
Heerlijk zulke vakantiedagen, geniet ervan!

casadimama zei

Wat een prachtig blog heb je! Heel erg mooi gefotografeerd en wat een sfeer. Ik geniet er met volle teugen van.
Dus natuurlijk ook even gelezen helemaal bovenaan en daar zie ik dat je vraagt of de mensen die jouw digitale huis bezoeken in hun comments geen vloeken of grove taal willen gebruiken..doen sommige mensen dat dan echt?
Ik schrok ervan.
Warme groet uit mijn casa!

sandra zei

Haha! Ook ik sopte- na heerlijk uit geslapen te hebben- in pyama de bovenverdieping!!! Nog maar even genieten van het leventje zonder klok!....
Groetjes Sandra

huis tjokvol zei

geniet nog maar even, de vakantie is bijna voorbij, hier ook en dan gaat de wekker weer om half 7 af, ppfff even niet aan denken

Wonen aan boord zei

Ha Hannie!

Ook voor jou alle goeds voor 2012, samen met man en kids. Zo te lezen hebben jullie een heerlijke vakantie gehad, want wat is nou lekkerder als soppen in je pyama.. Ik zeg.. niets :-) althans, wat het soppen betreft. haha!
Leuke plaatjes zeg, nu nog sneeuw he, dan is de wintersfeer compleet, al begint het er met die storm toch ook best op te lijken he!

Nou geniet van je heerlijke huis joh,

Lieve groet,
Alberta

Marieke zei

Hoi Hannie,
Bedankt voor je lieve woorden op mijn blog! Jij hebt ook een prachtige blog en ik ga eens even op mijn gemak rondkijken! Ik wens je een heel mooi en zegenrijk 2012!
Tot volgs!
Lieve groet,
Marieke

Stina zei

heerlijk is dat als je niet op de klok hoef te kijken.
heb zelf wel gewerkt,neem later wel een keer vrij.

fijn weekend
liefs

Pauline Kick - beeldend kunstenaar zei

Dag Hannie,
Gezellig en heerlijk om zo ook van de kinderen hun vakantie te genieten. Leuk om even mee te genieten,

groeten Pauline, logement it foarhus