vrijdag 9 december 2011

Workshop bij Huize Kipkakel....


Het was mijn eerste....
Deze week heb ik open huis gehouden voor vriendinnen en bekenden...
niet zo maar open huis, ik heb er mijn allereerste workshop aangekoppeld!

En dat was leuk, super!

We maakten een klassiek stuk met lampjes en groen, uiteindelijk ging iedereen met een prachtig stuk naar huis, 
in eigen sfeer en stijl.

Met alle voorbereidingen ben ik best druk geweest, want als je open huis houdt,
moet je huis er ook tiptop uitzien..
De kerstsfeer was dit jaar dus ook al vroeg in Huize Kipkakel.

Al een paar jaar heb ik de scandinavische sfeer met rood geruite linten en veel groen!
Past dit jaar mooi bij mijn lichte woonkamer en witte meubels!



Vandaag laat ik jullie wat beelden uit het atelier (= gewoon de schuur)  zien !
Volgende week hoop ik Huize Kipkakel in wintersfeer te laten zien..






Workshop-meiden, leuk dat jullie er waren en hopelijk hebben jullie er thuis een mooi plaatsje voor gevonden!



Wat een mooie sfeerbeelden laten jullie allemaal zien op jullie blogs,
prachtig,
ik geniet met jullie mee!



Morgen ga ik lekker shoppen in Maastricht in kerstsfeer!
Heerlijk, samen met mijn mam! 
Het werk van manlief organiseert ieder jaar in december een vrouwendag naar een stad in Europa in kerstsfeer, leuk hé?! 

Warme wintergroetjes uit Huize Kipkakel! 

  


21 opmerkingen:

Petra zei

Veel plezier in Maastricht, en je kerststuk vind ik erg mooi. Ik hou van de kleuren die je heb gebruikt. Ik ben gek op rood en met de kerst in het bijzonder.
Fijn weekend, groetjes

Petra.

theeleuten zei

Wow dat is leuk naar Maastricht.....supergezellig!!

Een hele fijne dag gewenst, enne leuk hoor zo'n workshop!!

Goed weekjend, Evelien

Wonen aan boord zei

Wat een leuk idee zeg Hannie, om zo je huis in te wijden voor vrienden! En wat een heerlijk sfeertje he, zo al die stukken, leuk! Fijne dag morgen! Je zal wel lekker hebberig worden. hihi!

Lieve groet,
Alberta

Thuis bij Tjits zei

wat leuk naar Maastricht in kerstsfeer, lekker van genieten!!
en wat leuk dat je een workshop gegeven hebt en goed geslaagd zo te zien!

fijn weekend!
lieve groetjes, Tjits

Stina zei

wat ben jij creatief, ziet er prachtig uit,

en een hele fijne dag morgen
fijn weekend
liefs Stina

Kom Achterom zei

Wat een mooie stukken allemaal!
Ik wens je heel veel plezier samen met je mams in Maastricht
Yolanda

huis tjokvol zei

erg mooi gemaakt,

fijn weekend

Lisette zei

Het ziet er prachtig uit!
Veel winkelplezier in Maastricht!

little red home zei

oOOOOh, wat leuk heb je dat bedacht zeg (wat jammer dat ik geen uitnodiging heb gehad,;-) Prachtige kerststukken hebben jullie gemaakt.
Geniet van je dag uit morgen.
Groetjes, Anne-Marie

Met Brocant Label zei

Wat heerlijk om zo gezellig met vriendinnen iets te maken. En leuk idee ook om dit aan een open huis te koppelen.

lieve groet,
yvonne

Vlijtige Lies zei

Prachtig stuk!Zo puur...fijne dag morgen.

Mirjam zei

Hallo Hannie,
Wat geweldig dat je eerste workshop zo goed is verlopen. Nu maar hopen dat de mond-op-mond-reklame zijn werk doet en dat je lekker veel boekingen krijgt...
Dit stuk ziet er al heel erg mooi uit. En al doende krijg je vast ook steeds meer ideeën om te gaan doen in je 'atelier'.
Ik wens je een heel fijn weekend,
Lieve groet,
Mirjam

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

ben benieuwd naar je huis in wintersfeer ...en wat heerlijk dat jullie allemaal zo genoten hebben zeg ...daar doe je het voor ....mmmm heerlijk even weg naar maastricht geniet maar lekker saampies ...fijn weekend maar dat gaat zeker lukken daar ....lieve groet rosita

Anoniem zei

Mooie tinten kerstversiering.
Heel veel plezier morgen!

Fijn weekend,
Gerry

Home and Lifestyle zei

Vroeger deed ik vaak mee aan groenworkshops, ik weet hoe gezellig dat is...ik vond het in ieder geval altijd super leuk! Leuk dat jij er ook zo van genoten hebt!

Wat heerlijk dat je morgen naar Maastricht gaat, een mooie stad en nu waarschijnlijk nog mooier nu alles in kerstsfeer is!

Geniet er van! Fijn weekend en een lieve groet, Ingrid

BROCANTERIE DERDIJK zei

Wat leuk dat je een open huis hebt gehouden met workshop! De kerststukken zien er allemaal heel mooi uit! Wat een geweldig idee van het werk van jouw man! Heel veel plezier morgen.

Groetjes,
Esther

Elly zei

Oh..Wat zien die kerststukken er mooi uit.....en zo te horen was het goed geslaagd...Ik heb ook vaak groenworkshops gedaan en dat waren altijd super gezellige bezigheden.....
Lieve groet....Elly.

Elizabeth zei

Wat een leuke blog heb je.. vol goede ideeen. groetjes Elizabeth

Miranda zei

Leuk dat het een succes was. Ik hoop dat je vandaag een gezellige dag hebt gehad in Maastricht en misschien zelfs wel met wat mooie aanwinsten in huis bent gekomen...

Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

Anoniem zei

lieve hannie, wat staat het stuk schitterend in huis, heerlijk dat we je vriendin zijn en zo samen genoten hebben van een super gezellige avond
....hou je hem erin.....
groeten pauline

Vlijtig Liesje zei

Wat leuk zeg dat je echte workshops geeft! Ik vind de foto ook prachtig.