dinsdag 13 december 2011

Warme wintersferen in Huize Kipkakel....




Al een paar jaar heb ik rood wit geruite linten en mooi kerstgroen 
als warme wintersfeer in huis!





Inmiddels hangt er bij elke roodwit geruite lint een takje groen!

In Huize Kipkakel geen kerstboom....
maar wel een warme sfeer! 





Vanavond heb ik de kerstkaarten op de computer zitten maken,
het resultaat zien jullie in mijn banner!

Dus bij deze voor jullie allemaal een kaartje met een hartelijke groet vanuit

Huize Kipkakel

(namens de haan en hen en hun drie kuikens...)



 

28 opmerkingen:

Brocante en theetuin zei

Goedemorgen, mooie foto's hoor! Jij ook alle goeds voor 2012 toegewenst.

Fijne dag!

Groeten Maaike

quiltingmieke zei

piep, reuzegezellog hoor,
ik heb in onze gang rood Wittespulletjes, je kan even binnenkijken bij culipatch.blogspot.com als je zin hebt.

bedankt voor de mooie wensen en voor julliegezin, veel gezondheiden geluk in het nieuwe jaar

knuf mieke

little red home zei

't is weer erg gezellig geworden, net zo 'kersterig' ook al is er geen kerstboom.
Ik ga vandaag maar eens aan de slag met de kerstsfeer.
Voor jullie ook de beste wensen voor 2012! Groetjes, Anne-Marie

Thuis bij Tjits zei

wat gezellig en sfeervol Hannie!
mooie kerstkaart heb je gemaakt en ook voor jou en je gezin de beste wensen voor 2012!

lieve groetjes, Tjits

huis tjokvol zei

mooie foto,s en een super mooie kaart

Mirjam zei

Hallo Hannie,
Wat een heerlijke sfeer, met die rood-wit geruite linten en takjes groen. Het staat werkelijk prachtig mooi...
Ik vind je kaart ook heel erg mooi geworden. Ik heb dit jaar voor het eerst ook mijn eigen kaarten gemaakt en ik vond het een succes. Zo'n persoonlijke kaart is zoveel mooier dan de standaard kaarten die je in de winkel ziet liggen...
Ik wens je een heel fijne dag,
Lieve groet,
Mirjam

Pleuntje zei

Wat een warme kerstsfeer. Heel gezellig. En je hebt een prachtige kaart gemaakt. x Petra

Inka en André. zei

Mooi het rode accentje met de kerst een,mooie warme kerstpost.
En,een prachtige kaart heb je gemaakt.

Fijne dag vandaag,gr van ons,.

Home and Lifestyle zei

Wat heb je een mooie kerstsfeer in huis aangebracht, ik vind het rode lintje ook zo leuk dat telkens weer terug komt.

En ik ben helemaal verliefd op de schaatsen...wat een pracht exemplaren zijn dat!!

Een fijne dag! Lieve groet, Ingrid

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

heerlijk al dat groen en natuurlijk roodgeruit lint ....staat erg leuk hoor en wat heb je een mooie kaart gemaakt zeg prachtig .....fijne dag en een lieve groet rosita

Lisette zei

Wat een gezellige sfeer stralen de foto's uit!
Bedankt voor de kaart ;-)

Danielle zei

Wat een gezelligheid bij jou in huis! Wat zal je blij zijn met je kamer en keuken nu helemaal nieuw en in jouw stijl!
Enne...... volgende week maandag of dinsdagochtend zou kunnen! En voor de rest elke ochtend al bezet tot aan de kerstvakantie, druk,druk dus. Ik wou het eigenlijk afspreken met het collecteren een paar weken geleden, maar teon deed Rick open en had ik jou niet gezien.
Maar laat maar even weten of het uitkomt.
groetjes Danielle

http://truutske.blogspot.com zei

Prachtige foto's van een heerlijk winter/kerstsfeertje.
Fijne dag, Trudie.

Wonen aan boord zei

Ha Hannie, hier ook geen kerstboom hoor, maar evengoed gezellig he ;-)
het is erg leuk bij, lekker warm sfeertje!! mooie banner, dat zal iedereen vast een prachtig kaartje vinden!
En natuurlijk ook voor jou alle goeds voor 2012.

Liefs,Alberta

sandra zei

Hoi,

Ook ik ben helemaal van de rood met witte ruit... en niet alleen met kerst!! Wat ziet het er sfeervol bij je uit... daar hoef je echt niet altijd per sé een boom voor te hebben!
Groetjes Sandra

Miranda zei

Wat een mooie en vooral persoonlijke kerstkaart! Leuk hoor dat rood/wit geblokte lint, geeft direct zo'n gezellig sfeertje. Zelf had ik ook een rol gekocht, maar tot nu toe heb ik hem nog niet weer gevonden tussen alle spullen...

Lieve groet, Miranda

Eefies day zei

Wat mooi Hannie en ik denk ook helemaal passend bij jou...ik herinner me je woorden toen je over jezelf vertelde, een overtuiging die je ook uitstraalt nu,de boom is ook niet datgene wat met kerst voorop staat. In de klas zei een kleuter, juf Jezus is geboren...zo mooi om dat te horen van een vierjarige...ook dat is voor ons de boodschap die we graag meegeven op school.
Ik wens je heel goede dagen met je gezin.

Lieve groetjes van mij,
♥Eefie

Anoniem zei

Gelukkig hoeft de gezelligheid niet van een kerstboom af te hangen. Ik heb er ook geen.
Je hebt de versiering heel mooi natuurlijk aangebracht: Mooi!
Geniet ervan en

Lieve groet,
Gerry

BROCANTERIE DERDIJK zei

Wat mooi allemaal zo zie je maar dat je heel subtiel ook heel goed de kerstsfeer kunt overbrengen!

Groetjes,
Esther

Elly zei

Bedankt voor je mooie wensen en voor jou en je gezin ook de allerbeste wensen !
Je kaart vind ik heel mooi geworden....En het ziet er bij jou ook heel sfeervol uit Hannie...
lieve groet.....Elly.

THE BLACK BARN zei

IK HEB GENOTEN VAN JE MOOIE FOTO'S EN DE SFEER IN JULLIE HUIS!

FIJNE DAGEN,
MIRANDA

Elly-My Everyday Things zei

De perfecte touches voor een heerlijk kerstgevoel! Tja, je snapt natuurlijk wel dat ik hier helemaal blij van word, van die gezellige lintjes en takjes groen eraan!
En jullie kerstkaart is prachtig!!!!

Danielle zei

Hoi Hannie, dinsdagochtend is ok!
tot dan....

theeleuten zei

Heerlijke kerstsfeer............gezellig bij jou.

Voor jou ook een gezond, gelukkig en goed 20102!!

Liefs Evelien

Anoniem zei

Dat ziet er helemaal top uit!
Gezellig hoor, geniet ervan...

Goed weekend en een groet,
@Let...

Le Style zei

Super je nieuwe header en een sfeervol kerstsfeertje in huis.
Mooi is de kerstkaart geworden!
Fijne dagen en een gelukkig, gezond &liefdevol 2012.
Alle goeds

Lieve groet van mij

Hieperdepiep...een feestje! zei

Wat een supergezellig sfeertje heb jij ervan gemaakt!! Is gewoon even genieten om hier te lezen!
Ik wens je een heel gezegend kerstfeest!

Groetjes, Corine

Makkie zei

Dag lieve Hannie, mooie dagen!
Hartelijks