vrijdag 23 december 2011

Een kerst boodschap...

                                 
                                         Lieve mede blogsters,

                                                Dank jullie wel voor alle 
               lieve, gezellige en bemoedigende
            reactie's die ik van jullie in het afgelopen jaar heb gekregen.

            Mijn eerste blogjaar is voorbij gevlogen.

De grootste verbouwingsrommel is opgeruimd, in het nieuwe jaar wacht er nog de wc/gang.
Maar nu kunnen we al heerlijk genieten van ons ruime, lichte en supergezellige (t)huis.

                                         De kerstdagen staan voor de deur!

                             Veel huizen zijn super mooi en sfeervol ingericht,
                                               de boodschappen zijn gehaald,
                                                    de kerstkaarten verstuurd.

Ik denk aan degene die mensen om hen heen missen, die geen arm om hen heen voelen als ze daar behoefte aan hebben.

Ik denk aan degene die het afgelopen jaar dierbaren hebben moeten missen,
die ernstige boodschappen te horen kregen en strijden tegen een ziekte..

Er is eenzaamheid, verdriet, pijn en er zijn zorgen..





                           Maar wat een blijdschap klinkt er dan door in het kerst evangelie.
                                       God zond  Zijn Zoon naar deze aarde vol zorgen en pijn,
                                   om te redden, te troosten en te zoeken wat niet naar Hem vraagt!



Misschien geloof je dit helemaal niet, wil je er helemaal niet van weten, maar ik kan het niet laten je te vertellen dat die boodschap er ook voor jou is!
Doe eens een Bijbel open ( in veel kamers liggen ze voor het mooi;-)),
                                                   en lees de kerstboodschap eens in Lucas 2!





                                                Dan heb je kerst zoals Kerst bedoeld is!
                    
                   Ik wens jullie een mooi
                                                   goed
                                                      gezellig
                                 maar bovenal gezegend kerstfeest toe!



Geniet van een heerlijke vakantie!
Hier in Huize Kipkakel zal het even rustig zijn...
dus tot volgend jaar!

Lieve groetjes,
Hannie

21 opmerkingen:

Lisette zei

Ik kan alleen maar Amen zeggen!
Jullie ook goede en gezegende kerstdagen!

Gerry zei

Kan me helemaal vinden in je blog.
Wens jou ook goede en gezellige dagen toe en alle goeds in 2012.

Lieve groet,
Gerry

Bizzy @ home zei

Dat heb je mooi gezegd, zo helemaal waar. Het lijkt steeds meer op de achtergrond te raken, het kerstevangelie. Mooie foto's met mooie woorden, daar gaan we dit jaar weer bij stilstaan.
Lieve groet, Renny

Pleuntje zei

Dank je voor de mooie woorden. Ik deel het kerstverhaal met je. Goede dagen samen met je gezin.
tot volgend jaar. x Petra

Mirjam zei

Hallo Hannie,
Wat heb je dit mooi onder woorden gebracht. Zet je weer aan het denken.
Ik wens je heel mooie warme feestdagen en al het moois voor 2012.
Lieve groet,
Mirjam

Eefies day zei

Jouw woorden zijn mooi, maar Zijn woord is nog mooier...ik las gisteren dit gedeelte voor...ongelofelijke woorden met een boodschap die nu nog mag klinken.
Dank je wel voor je altijd lieve reacties, ik geniet ervan.
Ik wens jou samen met je lieve gezin heel veel goeds voor 2012 en voor de kerstdagen heel veel Licht.

Lieve groetjes,
♥Eefie

Thuis bij Tjits zei

mooie post Hannie..
ook voor jou fijne kerstdagen samen met je gezin en alle goed voor het nieuwe jaar!

lieve groetjes, Tjits

Onder de knotwilg zei

Prachtige post Hannie! Waardevolle woorden, vooral als HET woord mag spreken!

Jullie ook gezegende kerstdagen en een fijne vakantie gewenst!

Groetjes Tineke

sandra zei

Hier draait het allemaal om, tuurlijk... 't Is leuk, een prachtig versierd huis, een kerstboom... we doen er allemaal aan mee, maar het kerstfeest is toch de geboorte van de Here Jezus. Daar moeten we toch wat meer bij stil staan..
Ik wens jou en je gezin ook gezegende kerstdagen en een prachtig, liefdevol en gezond nieuwjaar!!
Lieve groet Sandra

Danielle zei

Goed geschreven Hannie! Ik wil jou ook hele goede kerstdagen met elkaar toewensen en natuurlijk een leuke vakantie!
groetjes DAnielle

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

jij ook een hele fijne dagen ...lieve groet rosita

Jedidja zei

Prachtig blogje. God Zegen!

Elly zei

Zonder woorden PRACHTIG !!!!!
Fijne dagen met allen die je dierbaar zijn ....lieve groet....Elly.

Miranda zei

Wat een mooie post!

Ik wens ook jou fijne en gezellige feestdagen toe, samen met de mensen die je lief zijn.

Lieve groet, Miranda

little red home zei

Hoi Hannie, afgelopen donderdag (voor het eerst sinds jaren) hebben we kerst gevierd in de kerk, het was van de school waar Leon nu op zit (vorig jaar speciaal onderwijs, dus niet in de kerk). Een prachtige viering, we hebben genoten van de sfeer in de kerk, alle mooie verhalen, muziek en liederen. Ik wens jullie ook fijne kerstdagen en een gelukkig en gezond 2012.
Groetjes, Anne-Marie

huis tjokvol zei

echt een prachtige post.

fijne 2de kerstdag
gr yvonne

Musje zei

Ik kom je een fijne 2e kerstdag wensen,lieve groet Musje.

Bizzy @ home zei

Jij ook een gezellige jaarwisseling en alle goeds voor 2012!
Lieve groet, Renny

Magia da Inês zei

3...
2...
1...

♫♫.•*¨`*•..¸ ☼ ☼ ¸.•*¨`*•.♫♫♫.
╔═════════ ೋღღೋ ═════════╗
ೋ ~~* FELIZ ANO NOVO *~~ ೋ
╚═════════ ೋღღೋ ═════════╝
♫♫.•*¨`*•..¸☼ 2012☼ ¸.•*¨`*•.♫♫

Elly-My Everyday Things zei

Te laat om je nog mooie kerstdagen te wensen, maar het is zeker niet te laat om je alle goeds voor 2012 te wensen!!!!
Groetjes Elly

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

een gelukkig nieuwjaar en een fijne week ...lieve groet rosita