dinsdag 29 november 2011

Van schilderij naar schoolbord......

                               
                          In september kocht ik op een rommelmarkt dit schilderij..
                                                          Niet dat ik het mooi vond...
                                                     maar de lijst..daar zag ik wel wat in!

De verfpotten stonden toch nog klaar, dus de lijst was zo geverfd..

Daarna duurde het weer even, want het stond best leuk zo in de keuken een 
mooie lege lijst!

Maar nu is het toch wat ik in gedachten had...manlief zaagde een plank en met magneetverf bracht ik 3 lagen aan en vervolgens 2 lagen schoolbordverf.






Gisteravond kreeg het bord een plaatsje aan de keukenmuur!

Fijne dag,
groetjes Hannie.

( vandaag zijn mijn plannen in de war gegooid ;-) door een ziek kind en manlief ging ook al op de paracetamol naar zijn werk..hoop dat het niet verder uitbreid ....
dus in plaats van shoppen wordt het soppen ;-)))




29 opmerkingen:

little red home zei

Hoi Hannie, allereerst beterschap met je gezin. Als ik de berichten hier zo om me heen hoor is het weer 'griepseizoen' en erg besmettelijk allemaal.
Verder weer een leuk idee, zo'n magneet/krijtbord.
We hebben zelf ook nog een mooie lijst staan, wie weet...
Groetjes, Anne-Marie

Vlijtig Liesje zei

Superleuk gerecycled!

En beterschap gewenst.

Sjonke's Kronkels zei

Die lijst is een juweeltje en je hebt hem heel handig in gebruik nu!! Wie wil er nu niet zo'n uniek magneet/schoolbord. (Ik best wel hoor..hihi....vooralsnog niet zo'n mooie lijst tegengekomen, maar ik blijf zoeken)
Beterschap met de zieken.
Groetjes,
Marion

Hieperdepiep...een feestje! zei

Dat schilderij is er leuk van opgeknapt, echt supermooi gedaan!
Handig ook om magneet EN schoolbordverf samen te gebruiken.
Beterschap hoor!
Groetjes, Corine

THE BLACK BARN zei

BETERSCHAP MET JE KIND!
BIJ ONS OOK ZIEKEN.

JE LIJST IS MOOI GEWORDEN!
ALLEEN ALS IK HEM HAD DAN HAD IK HEM IN DE OUDE STAAT GELATEN.

FIJNE DAG,

MIRANDA

Mirjam zei

Hallo Hannie,
Wat een mooi bord is het zo geworden. Dus je kunt er ook magneten op plakken...? Heel leuk.
Voor mij ook een sop-dag, dus sop-ze...
Ik wens je een fijne dag,
Lieve groet,
Mirjam

Pleuntje zei

DE lijst is een plaatje. Haast zonde om er iets op vast te maken. Leuk en praktisch gedaan. Beterschap met de zieken. En je wordt vast zelf niet ziek want moeders kunnen nooit ziek zijn ha ha x Petra

huis tjokvol zei

mooi gedaan hoor,is altijd zo handig zo,n krijtbord.

Onder de knotwilg zei

Wat leuk!! Ik zou het er nooit ingezien hebben geloof ik als ik het op de rommelmarkt zag...

Beterschap met je gezin!
Tineke

Miranda zei

Wat leuk gedaan! Ben ook al een tijdje op zoek naar een grote lijst voor een prikbord, maar heb tot nu toe nog niet gevonden wat ik zoek...

Beterschap met manlief&kind en zelf veel vitamientjes eten ;)

Lieve groet, Miranda

Maria zei

Leuk gedaan hoor,ik ben ook verslaafd aan lijsten.
Je kunt er alle kanten mee op.

Beterschap met de zieken
gr.Maria

BROCANTERIE DERDIJK zei

Wat mooi gedaan, de lijst is helemaal super met een verfje!
Beterschap met de zieke, ...ik hoop dat het aan jou voorbij zal gaan!

Groetjes,
Esther

Home and Lifestyle zei

Ik ken de lijst niet meer terug hoor, het ziet er super uit! Handig om straks van alles op te schrijven...afspraken, boodschappen etc. Maar schrijf er nu maar 'beterschap' op, namens mij voor de zieke(n) ;-)!

Lieve groet, Ingrid

Elly zei

Wat is dit mooi zeg !!!!Een super idee zo'n krijtbord en dan ook nog een magneet functie dat lijkt mij best super handig in de keuken..
Heel veel beterschap met je man en kind.....Lieve groet.....elly

Crea Annemieke zei

Hallo Hannie,

Bedankt voor je reactie op mijn vogeltaartjes.Ik heb gewoon hard frituurvet gebruikt, anders werkt het niet. Want vloeibaar is gezonder maar dat blijft zacht. In die blokken die je langzaam laat smelten gooi je vogelzaad. Niet te veel anders wordt het taartje ook niet hard.Ik heb gewoon plastic bekertje gebruikt....het werd erg gewaardeerd en dat stukje worst maakte de avond echt een beetje "winters".
Beterschap met je gezin en een lieve groet van Annemieke

Brocante en theetuin zei

Mooi geworden! Handig om al je boodschappen op te schrijven.
En beterschap thuis!

Groeten Maaike

Eefies day zei

Wat is je lijst leuk geworden, toch altijd fijn als iets eigengemaakt is...
Jammer van de zieken, doe rustig aan voordat je zelf ook een virus te pakken hebt.
Beterschap met iedereen...

Lieve groetjes van mij,
Eefie

Wonen aan boord zei

Leuk geworden Hannie! Je hebt weer eer van je werk joh.. Altijd genieten als je zoiets zelfgemaakt ergens heb staan, en het is zo mooi! Sterkte en beterschap met je zieken.. Hopen dat je zelf op de been blijft.

Lieve groet,
Alberta

Stina zei

wat handig zo'n bord,leuk om iets op te schrijven wat je onthouden moet.

beterschap voor jullie.

gr Stina

Het stokpaardje zei

Heel veel sterkte met de ziekenboeg. Je krans uit je vorige blog is een plaatje.
Groetjes Iris

Op nr.5 ♥ zei

oh men....wat hebbie dat gaaf gedaan zeg!!! top!
Geniet van het mooie resultaat, niet ziek worden, beterschap voor man en kind!! Lieve groet, Hilde

Le Style zei

Superleuk!!
Beterschap voor de zieken.

Hartelijke groet

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

hij is prachtig geworden zeg ...geniet er lekker van lieve groet rosita

Lisette zei

Ziet er echt heel leuk uit!
Beterschap!

theeleuten zei

Leuk gedaan hoor, ik ben nog zoekende naar een lijst....ik wil het dan verwerken met kippengaas voor in ons pc-hok....

Gezellig weekend, en ik ben nog steeds blij met het gewonnen blad....zo leuk blad..keer op keer blader ik het door!

Haikey zei

leuk gedaan hoor!

groetjes, Haikey

http://truutske.blogspot.com zei

Wat zijn er toch veel griep/buikgriep gevallen...hoor ik zo om me heen. Waait vast door het land. Beterschap met je gezinnetje.
En...erg leuk je schoolbord. Ik heb 'm op de toiletdeur en ook dat bevalt uitstekend.

Lieve groetjes, trudie

Elly-My Everyday Things zei

O jee wat een ziekenboeg!Als je maar niet aangestoken wordt!
Je magneetbord is supergaaf geworden!!! Leuk om zo'n oude lijst een 2e leven te geven!
Groetjes Elly

Makkie zei

Ha Hannie,
meid ik kom hier veel te weing aanwapperen. Druk, lijf, kind, er blijft zo weinig tijd over om te bloggen. Ik ben al blij dat ik mijn eigen berichten gepost krijg. Wat leuk je school/krijt/magneetbord. Het is altijd weer zo leuk om te zien dat je van het een het ander kunt maken. Hoe gaat het verder bij jullie? Lekker nog aan het genieten van je huis? Het ziet er zo mooi uit op de foto;s. Ik hoop dat de zieken snel weer opknappen!
Fijne dag en tot (hopelijk) gauw!
Hartelijks