maandag 21 november 2011

Uitslag van mijn Give Away...

En daar is 'tie dan....
                                 .....de uitslag van mijn Give Away!

Het was al vroeg donker ..dus de foto's zijn een beetje donker geworden!

                                      Kaarsjes aan..
                                                            Briefjes klaar...



                         
                                      Onafhankelijke jury  ;-))
 




                                                      Evelien van de blog Teatime!

Van harte gefeliciteerd, mail je even je gegevens door, dan komt het mooie tijdschrift naar je toe!

                 Al mijn trouwe volgers wil ik bedanken voor het meedoen, en alle 
                             nieuwe volgers (22!!)  van harte welkom!

                                                                         Tot snel, 
                                            lieve groetjes,
                                                             Hannie

26 opmerkingen:

Hieperdepiep...een feestje! zei

Dat was een gezellig trek-moment!
Gefeliciteerd voor Evelien!
Groetjes, Corine

Tante Trijns zei

Van harte gefeliciteerd, Evelien! En je ZIET gewoon dat het lootjes trekken speciaal moet zijn geweest. Gezellig, zoals het er uit ziet (ook al zijn de foto's wat donker - dat doet juist t gezellige kaarslicht weer beter uitkomen!)
Groetjes en tot ziens,
Tante Trijns

Thuis bij Tjits zei

gefeliciteerd Evelien, lekker genieten van dit leuke tijdschrift!
en wat zal de loting spannend geweest zijn voor de onafhankelijke jury:)

fijne week!
lieve groetjes, Tjits

Inge zei

Gefeliciteerd Evelien!!
Leuk dat je deze Give Away gewonnen hebt.

Fijne dag vandaag Hannie!
Groetjes Inge

Gerd@ zei

Van harte voor Evelyn en voor mij betekend dat donderdag heel snel naar De Hoedendoos en kopen die nieuwe Daphne's Dairy het blad is zo ontzettend leuk die moet ik gewoon hebben ... groetsssss en allemaal een fijne maandag ...
Gerd@

little red home zei

Hoi Hannie, je hebt het weer spannend gemaakt hoor!
Ik heb voor jou ook een verrassing (hoop dat je het leuk vindt), misschien heb je het al gezien. Zo niet, kom even op mijn blog kijken.
Fijne week. Groetjes, Anne-Marie

Op nr.5 ♥ zei

wow, wat een onwijs toffe verrassing voor Evelien, superleuk!!
Fijne dag gulle geefster!

Groetjes Hilde

theeleuten zei

Joepie, ik heb gewonnen, helemaal blij...........ik heb mijn mailadres gestuurd, via de link in je blog,hopelijk komt het zo goed, anders hoor ik het wel!!

Heel erg bedankt, Hannie!!

Liefs Evelien

theeleuten zei

Hoi, geef je mailadres dan maar aan mij door, ik verwijder je berichtje daarna...oke?

Groetjes Evelien

Anoniem zei

Van harte voor Evelien!!
Geniet ervan :)

Groeten, @Let

BROCANTERIE DERDIJK zei

Gefeliciteerd Evelien!

Wat een schattige jury heb je daar :)

Groetjes,
Esther

Home and Lifestyle zei

Mijn hartelijke felicitaties voor Evelien!!!!!!

Lieve groet, Ingrid

Met Brocant Label zei

Gefeliciteerd Evelyn en wat is zo'n betrouwbare notaris handig, erg leuk.

Lieve groet,
Yvonne

Mirjam zei

Hallo Hannie,
Mijn felicitaties voor Evelien. Ze heeft een ontzettend leuke give-away gewonnen.
Ik wens je een heel fijne avond,
Lieve groet,
Mirjam

Petra zei

Van Harte voor Evelien, en jij heel erg bedankt voor de give away organistatie leuk hoor!

Groetjes Petra.

Oude lappen zei

Een dikke hiep hiep hoera voor de winnares.
Jij bedankt om te mogen meedoen.
Liefs Liliane

Elly zei

Van harte gefeliciteerd Evelien met je prachtig gewonnen give-away...geniet er maar van.... en jij ook bedankt Hannie.
Lieve groet....elly

Wonen aan boord zei

Wat een leuke jury zeg ;-) ziet er gezellig uit. Het was een leuke give away Hannie, en gefeliciteerd met zoveel nieuwe volgers!
Evelien, geniet ervan!

Lieve groet,
Alberta

sandra zei

Hoi Hannie,

Ik ben een van je nieuwe volgers.. wat heb jij een leuke blog zeg! En naar mijn idee ( zoals ik in een van je blogs dacht te kunnen lezen..) wonen we niet ver van elkaar vandaan.. Woon je in het land van Heusden en Altena? ( laat ik het even ruim noemen..)
Ben benieuwd!
Groeten Sandra

Anoniem zei

Hoi Hannie,
Leuk en bedankt dat ik ook mee mocht doen, ik heb zo ook een klein beetje geproefd wat het 'blog-leven' geeft. Proeft goed! En Evelien geniet van je give-away!! Het komt uit een goed hart!!
Groetjes Maartje

Vlijtig Liesje zei

Gefeliciteerd Evelien!

Lisette zei

Gefeliciteerd Evelien!
Veel leesplezier!

Miranda zei

Evelien van harte gefeliciteerd met dit prachtige tijdschrift en Hannie natuurlijk bedankt dat ik mee mocht doen!

Fijne avond. Liefs, Miranda

Eefies day zei

Voor Evelien, van harte hoor en geniet ervan en Hannie, leuk dat we mee mochten doen, het blijft leuk hoor!!!


Lieve groetjes,
♥Eefie

Marjon zei

Evelien nou proficiat met je leuke cadeau.....groetjes Marjon

BROCANTERIE DERDIJK zei

Hoi Hannie, dank je voor je leuke reactie bij mijn blog en natuurlijk mag je de prenten gebruiken! Ik heb ze ook op internet gevonden en ze daar vandaan geplukt :)

Groetjes,
Esther