woensdag 9 november 2011

Give away bij Huize Kipkakel....

Lieve allemaal,

...om jullie te bedanken voor de vele lieve, bemoedigende en enthousiaste reactie's tijdens onze verbouwing en het feit dat er al meer dan 100 volgers op mijn blog te vinden zijn..

....Daarom heb ik een cadeautje gekocht!  (Ook 1 voor mezelf, ziet er super leuk uit!)

           Het nieuwste nummer van Daphne's Diary, 
                      een  woonmagazine vol inspiratie...uitgave van Claire en Eef.

Wil je een kansje wagen om in het bezit van dit blad te komen, laat dan een  berichtje achter en ik vind het leuk als je de bovenste foto als link op je eigen blog plaatst.
Ben je nog geen volger, je bent van harte welkom om  Huize Kipkakel te volgen!

Natuurlijk mogen mijn anonieme volgers ook mee doen!
Maak een google account aan en plaats een berichtje!

Op maandag 21 november maak ik de winnaar bekend!





Ik vind het erg leuk om jullie op deze manier te bedanken!

Lieve groetjes,
Hannie

55 opmerkingen:

Petra zei

Jeetje wat een leuke verassing, en z'n woontijdschrift is natuurlijk altijd heel erg leuk. Ik wil graag een gokje wagen. Ik zal kijken of het lukt om een linkje te plaatsen
en anders heb ik pech gehad. En wat goed dat je jezelf ook lekker heb verwend.

Groetjes Petra.

Mirjam zei

Hallo Hannie,
Nou, ik heb sowieso genoten van de ontwikkelingen tijdens je verbouwing en je verhuizing naar je schuurhuis. En daarna weer van je opnieuw ingerichte huis. Prachtig vind ik het. Ik doe graag mee aan je give-away en zal een linkje plaatsen op mijn blog.
Ik wens je nog een heel fijne namiddag,
Lieve groetjes,
Mirjam

http://truutske.blogspot.com zei

Verbouwen....bijna mijn hobby...dus ik heb meegeleefd en meegekeken met jullie verhuizing/verbouwing en tot slot weer verhuizng.
Prachtig is het resultaat en een bijzonder leuke giveaway toe.
Tuurlijk doe ik mee en zal een linkje plaatsen op m'n blog.

Fijne dag, Trudie.

Elly zei

wat een mooie woontijdschrift..het ziet er wel heel mooi uit !!Claire en Eef die ken ik wel maar deze woontijdschrift is voor mij helemaal nieuw.
Het was trouwens wel heel leuk om het procces van jullie verbouwing meegemaakt te hebben.
Ik doe natuurlijk heel graag mee met je super leuke give-away....je weet maar nooit.
lieve groet...Elly.

Kom Achterom zei

Wat een prachtig tijdschrift zeg!! Ik had er nog niet van gehoord en heb snel even gegoogeld! hhiihih En het is genieten hoor om mee te kijken in je verbouwing! Je zet altijd zo'n heerlijk sfeertje neer.
Ik doe mee hoor!
fijne avond
Yolanda

Home and Lifestyle zei

Gelukkig dat het einde van de verbouwing in zicht is!! Wat heb je een leuke give away!! Ik doe deze keer niet mee, ik heb al regelmatig iets gewonnen en vind het ook leuk dat een ander iets wint. Maar ik blijf je stalken hoor...wees maar niet bang ;-)!

Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

Pleuntje zei

Wat een leuk idee om je bloggers mee te verrassen. Zelf doe ik niet mee omdat ik het blad net zelf heb gekocht van mijn verjaardagsbon, maar voor de anderen, het is de moeite waard om mee te doen want het is een heerlijk blad. groet Petra

Jorina zei

Wat een mooi gebaar om je bloggers te verassen.
Ik ben via de blog van m'n moeder (crea annemieke) bij je terecht gekomen en vond je blog zo leuk dat ik hem ben gaan volgen.
Wat een verbouwing heb je achter de rug zeg.
Maar het is allemaal wel erg mooi geworden.
Ik zou graag mee doen met je give away als dat kan.
Zelf heb ik geen blog maar zit iedere avond lekker bij iedereen te kijken.
Veel succes met je blog.

Groetjes,
Jorina

Cisca, Servie zei

Dat is een blad waar je iedereen blij mee maakt en daarom doe ik graag mee met deze give-away. Verbouwen doe ik niet meer dat hebben we de laatste jaren genoeg gedaan , Groetjes

Onder de knotwilg zei

Wat een leuke give away! Daar wil ik graag aan mee doen hoor! Zal zo even een linkje plaatsen op m'n blog.

Groetjes TIneke

Stina zei

joh dit is een leuke give away,doe natuurlijk graag mee,gezellig om een blad te lezen...

zal een link zetten

gr stina

Thuis bij Tjits zei

wat lief van je en wat een leuke idee! ik heb dit tijdschrift in het voorjaar een keer gekocht, zo leuk!
ik doe dus heel graag mee en zal een linkje op mijn blog plaatsen.

lieve groetjes, Tjits

Marleen zei

Hoi Hannie,
Ik lees al een tijdje mee op je blog. Ik ben graag creatief bezig en zou het erg leuk vinden om je give-away te winnen.

groetjes, Marleen

Brocanterie Derdijk zei

Wat leuk!
Het was alleen al genieten om te volgen hoe mooi het uiteindelijk is geworden!
Dat neemt niet weg dat ik natuurlijk ook graag aan je give-away wil meedoen :)

Ik zal een linkje plaatsen op mijn blog.

Groetjes,
Esther

Maaike zei

Hoi,

Wat een mooi tijdschrift lijkt me dat, ik ken het nog helemaal niet!
Helaas heb ik zelf geen blog, maar ik doe wel graag mee..
Je hebt een super mooi resultaat van je verbouwing, geniet ervan! Je hebt er genoeg voor moeten doorstaan..

Groetjes, Maaike

justwendy zei

Wat een super leuke give away, lief dat je iemand zo gaat verwennen. Lees altijd met veel plezier je blog, thanks. Ga zo door zou ik zeggen.
Doe graag mee aan je give away.

lieve groetjes wendy

Anoniem zei

Hoi Hannie,
Wat een leuk idee!
Doe mee hoor met je give away.
Wat is het leuk en gezellig geworden bij jullie.
Geniet er maar van,
groetjes Dikky H.

Laura zei

Geweldig mooi is het geworden.
En nu ga je ook nog zo iets leuks weggeven...
Daar zou ik graag aan mee willen doen.

Hartelijke groet uit Noorwegen

huis tjokvol zei

ik wil er ook wel graag aan mee willen doen maar een linkje op mijn blog zetten weet ik niet hoe dat moet.

Tante Trijns zei

WOW! Ik doe graag mee, hoor! Ik heb door jouw blog te lezen al zoveel leuke woon-ideeen gezien. En dan nu ook nog kans op dit gave tijdschrift! Heel leuk! Plaats gelijk de foto, en volger ben ik al een tijdje.
Succes en geniet van het na-de-verbouwing-tijdperk (of zijn jullie nooit echt klaar!??!!)
Groetjes,
Tante Trijns

Lisette zei

Leuk! Ik doe graag mee! Ik zal een link plaatsen.
Ik heb zelf ook een give-away...

Groetjes Lisette

Anoniem zei

Hallo,ik heb zelf geen blog maar wil wel graag mee doen met de give-away.( en ook geen google-account )
Ik lees vaak in stilte mee.
Wat fijn dat de verbouwing z`n ende voltooid heeft.
Krijg je het weer rustiger.

groetjes Hilda

Met Brocant Label zei

Wat super dat je een Give Away doet. Maar we genieten zowieso altijd al van je blog en verbouwingsverhalen. Dit lijkt me zo'n leuk tijdschrift heb hem nog steeds niet in het echie gezien. Dus doe ik graag mee en waag een kansje. Uiteraard plaats ik een linkje met foto op mijn blog.

Lieve groet,
Yvonne

Hieperdepiep...een feestje! zei

Verbouwingsverhalen en foto's zijn ook zo leuk!!
Wat een leuke give-away! 'k Doe natuurlijk ook graag mee...

Groetjes, Corine

Anoniem zei

Dat tijdschrift ziet er mooi uit. Ik wil graag meedoen met je give-away. Ik heb zelf geen blog, maar lees je blog weleens.

Groetjes, Andrea

Anoniem zei

lieve hannie, geniet al een tijd met je verbouwing mee en natuurlijk je blog, het is super gaaf bij je geworden, de zweet druppels zul je waarschijnlijk snel vergeten zijn, waardoor je nu helemaal zelf kunt gaan genieten. k'hoop snel een bakkie te komen doen liefs the mother van juul&noor

Miranda zei

Genieten van je mooie blog en dan ook nog eens beloond worden voor de reacties die we geven; dat vind ik wel een erg lieve actie! Ik doe graag mee om kans te maken op dit prachtige tijdschrift en ga snel een link op mijn blog zetten.

Fijne dag. Lieve groet, Miranda

Anoniem zei

Hoi Hannie,
(ik ga nu de 2e poging wagen om een reactie te plaatsen, ik doen denk ik toch iets niet goed....:) Het ziet er allemaal geweldig mooi uit bij je. Zoals je weet, volg ik je blog al een poosje, en ik geniet daarvan. Zoals jij alles beschrijft...het is net of ik je hoor praten. Grappig is dat! Ook al heb ik zelf geen blog, wil ik wel een kansje wagen met je Give Away. Wie weet...
Geniet van alles!! Groetjes Maartje

@Let zei

Hoi Hannie,

Wat lief van je, dank je wel!
Ik doe graag mee met je give-away!

Groeten, @Let

Gerd@ zei

Oh wauw Daphne's diary ik ben er gek op heb de vorige ook helemaal stuk gebladerd en knip er nu van alles uit dus ik doe heel graag mee met de Give Away en plaats een link op mijn blog .....
Fijne dag ..... groetsss Gerd@

Wonen aan boord zei

Ha Hannie,

Dat is leuk zeg! Zo'n give away! Heb net een berichtje klaar staan, maar in de volgende ga ik je zeker vermelden!! En dus doe ik ook graag mee met je give away! En als we in de buurt liggen, kom ik zeker een bakkie doen, of je komt naar boord :D alles is mogelijk ;-)

Liefs,
Alberta

It's me zei

Wat een leuek blog vind ik opeens....en gelijk een give away......doe graag mee.....kom je ook even bij mij buurten ook ik heb een give away !! ik volg je nu hoor...kom gauw terug...liefs Ria...xxx.....wat een mooi huis heb je !!

Jotili zei

Ha Hannie,

Wat een leuke blog!'k ben volger geworden en doe heel graag mee aan je give-away.

Groetjes,
Corien

Oude lappen zei

Proficiat hoor!
Ik wil me ook graag melden voor de give away en heb een link geplaatst op mijn blog.
groetjes
Lejanne

Anoniem zei

he hannie
lees net dat het eindelijk gelukt is om een reactie te plaatsen.... gaan we vaker doen.....liefs the mother van juul&noor

Eefies day zei

Wat een mooi cadeau Hannie, wow, wow,ik doe natuurlijk graag mee dat snap je.
Wat ontzettend lief vanje.
Ik zet snel een linkje op mijn blog.


Lieve groetjes,
♥Eefie

Hannekie zei

geweldig zeg..daar heb ik al veel over gehoord..ik doe dan ook graag mee..plaats een linkje hoor
liefs hannie

tachterhuisje zei

Zo heb ik weer een nieuwe blog leren kennen ;-) en je giveaway ... tuurlijk doe ik mee ! Dit is nog een boek dat op mijn lijstje sta ;-) Ik plaats graag een link en word je volger ....graag ....

Lieve groetjes
Carine

ingrid zei

Tjonge wat een leuke give-away.
Natuurlijk doe ik graag mee.
Ik wens je nog een fijne dag
en hoop stiekum,dat ik winnen mag

Een stille lezer,die met plezier je posten leest

Jose zei

Wat een gave give away.
Graag wil ik een kansje wagen.
Hartelijke groeten van Jose'

Franca zei

Ik heb je blog pas net ontdekt. Dus helemaal geen recht op je mooie tijdschrift.
Het eerste nummer heb ik ( de engelse ) van iemand gekregen en is supermooi!

Lylicards.nl zei

Hoi Hannie,

Wat een leuke blog heb je! Heerlijk om in rond te struinen, ik heb me dus zonet als volger opgegeven. En natuurlijk doe ik graag mee voor je giveaway, wie wil dat nou niet zo'n prachtig blad! Lief dat je dat zomaar kado geeft. Veel succes met je blog!

Lydia
www.lylicards.nl
www.lylicards.blogspot.com

cindy 'wonenmeteenhart" zei

hoi

doe grrag mee want ik heb van de zomer het blad gekocht en vond het weer een leuke nieuwe aanwinst op woonbladen gebied!
en aangezien ik die heeeeeel graag allemaal lees...
nou ja je begrijpt dat ik je link plaats en volgen dat deed ik al!!

lieve gr cindy

theeleuten zei

Zoefffffffffffff ben ik nog op tijd???
Wat een leuke give away........ik doe graag mee en ik plaats een link hoor!

Fijne week, groetjes Evelien

Crea Annemieke zei

Goeie middag,

Ik ga toch meedoen met je give away, al doen er heel veel mee....Het tijdschrift ziet er mooi uit, al ken ik het niet. Maar, ....ik lees heel graag zulk soort bladen.... Ik heb vaak bij je gelezen en meegekeken.... gelukkig is het allemaal heel mooi geworden.Ik ga nog een linkje op mijn blog zetten en je officeel volgen....
Ik zag dat jij je bij mij ook aangemeld hebt.....
nou hartelijk welkom hoor op mijn huis-tuin- en creablog....
Daaaag en een vriendelijke groet van Annemieke

lien zei

Hoi! Via via kwam ik op jouw site, wat een leuke give-away. Ik ken het magazine niet, maar het ziet er ontzettend mooi uit. Ik zal een linkje plaatsen en volger worden, gezellig!
Groetjes Carolien

Yvonne zei

Goedenavond, ik ben volger geworden en ga meteen eens gezellig neuzen op het blog. Ik zal ook een link plaatsen op mijn blog.

Groetjes
Yvonne

Karnelly zei

Ik ken dit tijdschrift niet, maar het lijkt me heel mooi. Ik doe graag mee.
Groetjes, Nelly

Ineke van den Akker zei

Spannend! Het kan nog net. Ik doe mee.

Op nr.5 ♥ zei

Wat een onwijs gave give-away!!
Ik doe heel graag mee, omdat het blad me enorm gezellig lijkt, èn het draagt ook nog es de naam van mijn dochter.
Ik zal een linkje plaatsen hoor, wie weet krijg je dan nog meer deelnemers!
Groetjes Hilde

Anoniem zei

super, zo'n mooie give-away. ik waag graag een kansje. En wat een rust én gezelligheid straalt je huis uit op je foto's. Heerlijk!
groetjes, JudithvH

quiltingmieke zei

piep

wateen fijn idee van je,
en je blog bezoeken vind ik altijd een feestje
veel succes aan alle deelnemers

en huize kipkakel, blijf kakelen hoor

knuf mieke

culipatch.blogpot.com

cri-cri zei

oeps wat een lijst ...maar toch maar een kansje wagen, lijkt me leuk om in de zo verlangde vrije dagen binnen twee weken eens in te snuisteren ...

Nicole (Maison La Belle Vie) zei

Mag ik op de valreep nog even een kansje wagen. Ik vind het in ieder geval al heel leuk om je te gaan volgen.
Fijn weekend en groetjes, Nicole

Anoniem zei

leuk ik wil ook wel een kansje maken ik volg je voor het eerst,ik vind het echt leuk
hartelijke groet
nella