maandag 7 november 2011

Genieten....

Wat een drukke week..
want jullie snappen het wel, alles moet dan ook in 1 keer, natuurlijk!

Manlief heeft maandag alle dozen van de schuurzolder naar beneden getild en toen begon het
                                              
                                     Grote Genieten!
                 
                   Doos openmaken, genieten, poetsen en neerzetten!

Deze week alles nog wel een paar keer in mijn handen gehad en het weer een keer anders gezet en toch weer een ander plekje gezocht, maar nu...is het alleen maar genieten!

Een blik in de woonkamer met een heerlijk zonnetje dat door de tuindeuren naar binnen schijnt..

de oude thermostaat hangt nog te bungelen naast de deur, moet nog even verwijderd worden..;-)

Nieuwe lampen voor boven de tafel worden deze week opgehangen...

Gat in plafond voor een houtkacheltje...


Er moeten nog wel een paar klusje gebeuren, maar voor het oog lijkt het al heel wat.
Nieuwe banken staan ook nog op de verlanglijst, ik twijfel nog aan een hoekbank of toch maar een gewone met stoelen erbij...




Sfeerhoekjes...

Hard toe aan een stembeurt...;-(


Voor iedereen een fijne week toegewenst,

Wij gaan nog even door met de buitenboel in de verf zetten, we treffen het super met deze
mooie nazomer!

Groetjes Hannie



29 opmerkingen:

Mirjam zei

Hallo Hannie,
Wat mooi is het geworden bij je. En wat een geweldige sfeer heb je in zo´n korte tijd al neergezet. Ik zou me goed kunnen voorstellen dat dat even zou duren, maar je hebt het helemaal mooi gemaakt zo... Wat zul je hier al blij mee zijn. Ja, met zo´n zonnetje kan het ook niet missen natuurlijk. Maar straks als de zon er niet zo vaak meer is, en het buiten koud is, kun je lekker je houtkachel stoken en daar dan weer van genieten.
Veel plezier en succes bij het schilderen van de buitenboel. Het wordt alleen maar nog mooier...
Lieve groetjes,
Mirjam

Thuis bij Tjits zei

oh Hannie wat zul je genieten en wat ziet het er gezellig uit! hopelijk ben je de ellende van de afgelopen weken nu snel vergeten!

succes nog met de laatste dingetjes en geniet ondertussen van het supermooie resultaat!

lieve groetjes, Tjits

elsa zei

Hey Hannie,

Wat een ontzettend mooi & gezellig huis heb je! Mijn complimenten voor je stijl en inrichting.
Geniet ervan!

Gr. Elsa

Mirjam zei

p.s. ik ga je bovenste foto even aan Ben laten zien, want ik wil eigenlijk ook een grijze muur in de kamer. Kan hij even zien hoe mooi dat is... haha
Liefs,
Mirjam

Hieperdepiep...een feestje! zei

Wat ziet dat er supergezellig uit zeg!! Heerlijk om je weer uit te kunnen leven met al je mooie spulletjes!
Groetjes, Corine

Home and Lifestyle zei

Hoi Hannie,

Wat zul jij genieten van je 'nieuwe' huis na maanden van hard werken!! Het ziet er super uit hoor, ik vind je keuken ook helemaal geweldig!!!!

Geniet er van!! Lieve groetjes, Ingrid

@Let zei

Geweldig!
Wat bof jij, Hannie...
Missie geslaagd ;)
't Duurde even, maar dan heb je ook wat!!

Ga er van genieten!

Groeten, @Let

Sjonke's Kronkels zei

Wat een gezellig kamer!! Leuk met die sfeerhoekjes. Kan me voorstellen dat je ervan geniet.
Groetjes,
Marion

Lisette zei

Wat is het mooi geworden!
Geniet ervan!

little red home zei

Hoi Hannie, het is mooi en gezellig geworden in jullie huis.
Geniet er van.
Groetjes, Anne-Marie

Frollies en Frummels zei

wat is het prachtig geworden, kan me voorstellen dat je ervan geniet! en ach.. die kleine puntjes op de I, zien we op de foto niet!
Geniet van je huisje!

http://truutske.blogspot.com zei

Whow.....wat een geweldig mooi resultaat en wat een prachtige sfeerfoto's.
Dat is dus nu genieten van het harde werken.
Ennuh....lekker straks de houtkachel aan...warmte en sfeer om je heen....wat 'n gelukkig gevoel zal dat geven.

Fijne dag, Trudie.

Petra zei

OO wat ziet dat er allemaal sfeervol uit wat zal je genieten. Het duurde even maar dan heb je ook wat. Echt super gezellig, geniet ervan.

Groetjes Petra.

Onder de knotwilg zei

Wat is het mooi geworden! Het lange wachten heeft wel resultaat gehad hoor!

Groetjes Tineke

Miranda zei

Het is prachtig geworden, wat zul jij fijn genieten van de heerlijke sfeer die er bij jou hangt. Ik zie allerlei prachtige spullen voorbij komen, maar het hoekje van de lessenaar (?) is mijn favoriet.

Fijne avond. Liefs, Miranda

Wonen aan boord zei

Hannie,

Wat is het mooi geworden! En wat heerlijk om zo bij je binnen te gluren. Ik snap dat je geniet! Fijn dat je nu heerlijk en zo naar t zin kunt wonen. En als er dan ook nog met dit koude weer een kachel wordt aangesloten, kan je beginnen met stoken ;-) Ik ben jaloers hoor. geniet ervan!

liefs, Alberta

Kom Achterom zei

ooh wat mooi zeg! en wat een ruimte zeg!! heerlijk! dit is echt een warm sfeertje!
Echt genieten!! Meid wat heb je dit mooi gedaan!
fijne avond
Yolanda

Elly zei

Wat is het super mooi geworden Hannie.....prachtig sfeertje ....wat zul je hier blij mee zijn.
en je keuken...die vind ik heel..heel mooi !!
Staat ook nog op mijn verlanglijst..Het heeft dan wel even geduurt maar het resultaat is zeker de moeite waard geweest.
En nu er lekker van genieten.
Lieve groet....Elly .

Hannekie zei

tjee wat is het mooi geworden zeg..echt prachtig...je keuken is een plaatje en wat heb je een paar heerlijke sfeerhoekjes gemaak...wat zal je er s'avonds gezellig bijzitten..kaarsjes aan en genieten maar
liefs hannie

Eefies day zei

Heb je de thee al klaar?
Ik ga even zitten op de bank, kan ik heerlijk bij je genieten, o wacht even naar je mooie bureautje, wat een gezellig hoekje, en je keuken, ja aan de tafel wil ik wel zitten, heerlijk, o je hebt de thee al...
Hannie ik voel me thuis, wat een sfeer en zo gezellig, geweldig gedaan, je mag trots zijn, op je man, je kids en jezelf voor alle geduld en nu...GENIETEN hoor!

Lieve groet van mij...
♥Eefie

Brocanterie Derdijk zei

Wat is het mooi geworden! Wat zul je nu heerlijk kunnen genieten van je prachtige woonkamer. Helemaal na zoveel klus-ontberingen.

Een fijne avond (maar dat zal vast wel lukken)!

Groetjes,
Esther

Renate zei

In 1 woord PRACHTIG!!!!!
Wat is het leuk geworden.
Nu lekker genieten na al dat harde werken.
Groetjes, Renate

Pleuntje zei

Wat is het al gezellig bij je. En het wordt alleen maar mooier. Geniet er maar lekker van. groeten Petra

theeleuten zei

Meid wat heerlijk, alles weer een plekje geven.......en het ziet er knus uit hoor!!

Leuk dat jullie een kachel nemen...zo behaaglijk en gezellig.

Geniet van je huis.......en zo ben je alles weer vergeten toch?

Fijne week, groetjes Evelien

Passione Helena zei

Hallo Hannie,

Vergeef me, ik kom er net achter dat je mij volgt en kom daarom even een kijkje bij jou nemen. Zo te vernemen hebben jullie een hele verbouwing achter de rug. Pfoe, wat een klus...maar het resultaat, prachtig meid! Wat zal je er van genieten.
Heerlijk om de zonnestralen te voelen in jullie leefruimte, daar word je spontaan vrolijk van.

Er zal dan nog wat te doen zijn..maar je kan je rust alvast vinden.

Geniet er maar lekker van!

Fijne avond!
Lieve groet, Helena

Stina zei

Hoiii,

wat zal dat genieten zijn zeg om daar te zitten, gezellig heb je het
gemaakt.

fijne week nog
liefs

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

wat een heerlijke plek zeg heerlijk om te genieten daar....fijne avond lieve groet rosita

Maison Marie et Florence zei

Dag ,het ziet er allemaal heel warm en gezellig uit !!,ik ga je volgen hoor!,miss heb je ook zin om eens bij mij te komen kijken? Ik ben nog maar net begonnen dus alle feedback is welkom;-)
Een heel fijn weekend ,en vriendelijke groeten ,Manuela

Maison Marie et Florence zei

Dag ,het ziet er allemaal heel warm en gezellig uit !!,ik ga je volgen hoor!,miss heb je ook zin om eens bij mij te komen kijken? Ik ben nog maar net begonnen dus alle feedback is welkom;-)
Een heel fijn weekend ,en vriendelijke groeten ,Manuela