vrijdag 25 november 2011

Appeltjes.....

                                     

                                         Na een telefoontje deze week van een vriendin,
                                                                                        
                                                                                      (dank je wel, Pauline!) 
 
                                           was ik in het bezit van een grote zak mini appeltjes!


Gelukkig had ik nog een strokrans liggen,

het lijmpistool opgezocht (dat was lang geleden..)

het mos lag nog in de schuur..

en heerlijk aan de slag!





Een mooi plaatsje 

aan mijn regaal in de keuken.




Ik wens jullie een fijn weekend toe!

Hier wordt hard geklust, we hebben een tegenvaller 
bij het aansluiten van de nieuwe CV.

Dus manlief moet het dak op..en niet om voor zwarte piet te spelen!


Lieve groetjes,
Hannie



 


31 opmerkingen:

Lilie's Home zei

Wat een mooie krans zeg! En mooi hoe je hem opgehangen hebt!! Heb je dat mos ook met de lijmpistool erop geplakt?

Groetjes,

Lizet

little red home zei

Hoi Hannie, mooie krans geworden hoor! Ik vind het wel apart dat je een lijmpistool gebruikt om die appeltjes te plakken, blijft dat goed? Maar mooi hoor...
Fijn weekend alvast.
Groetjes, Anne-Marie

huis tjokvol zei

super krans, mooi zo in de keuken

Danielle zei

Mooi gemaakt zo! Staat goed in je nieuwe keuken.
groetjes Danielle

Inka en André. zei

prachtige krans,hoor,ik heb van de appeltjes gehaald bij een tuincentrum en,later om de hyacintenbollen neergelegd,....fijn weekend

Home and Lifestyle zei

Ik ben gek op kransen en deze vind ik ook helemaal geweldig! Wat staat je krans mooi in de keuken!

Een fijn weekend!! Lieve groet, Ingrid

Anoniem zei

Nou Hannie, die krans misstaat echt niet in je keuken!!
Mooi is'ie joh :), geniet ervan!

Goed weekend, @Let

Petra zei

Heel mooi ik heb er ook al eens zo een gemaakt, ik heb toen de appeltjes met een coctailprikker in de krans geprikt. En later het mos ertussen gedaan. Bleven ze wel goed zitten? Ik heb het wel eens met kastanjes gedaan maar die lieten steeds los vanwege dat ze te vochtig waren. Maar je heb een schitterende krans en hij staat prachtig zoals hij daar hangt.

Groetjes Petra.

Claudia. zei

Wat een leuke foto's, en wat een mooie keuken, gewoon eenvoudig, en dat is nou net wat ik (ook) leuk vinden.
Claudia.

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

wat is die leuk zeg en hij hangt ook zo mooi in de keuken echt genieten .... geniet er lekker van lieve groet en fijn weekend lieve groet rosita

Mirjam zei

Hallo Hannie,
Ik denk dat ik mijn appeltjes uit de vaas ga plukken en ook zo´n krans ga maken. Ik vind hem echt heel erg mooi. Zeker met dat mos ertussen. Wat een prachtige krans... En het staat ook zo mooi aan je regaal.
Ik wens je een heel fijn weekend,
Lieve groet,
Mirjam

Crea Annemieke zei

Wat fleurig zo die krans met appeltjes....prachtig gestyled in je keuken....

Fijne dag met een hartelijke groet van Annemieke

Met Brocant Label zei

Je krans is geweldig en in de keuken helemaal op zijn plek.

Lieve groet,
Yvonne

Miranda zei

Fijn een lieve vriendin die aan je denkt en wat heb je er een prachtige krans van gemaakt! Past helemaal in je sfeervolle keuken.

Fijn weekend. Liefs, Miranda

BROCANTERIE DERDIJK zei

Wat een prachtige krans!!!
Geweldig zeg, als ik toch zo'n boom tegenkom met van die appeltjes, dan pluk ik 'm helemaal kaal :)
Tot nu toe nog geen geluk gehad.

Geniet ervan het staat super in je keuken.

Groetjes,
Esther

Wonen aan boord zei

Prachtige krans zeg Hannie! Wel weer leuk om te doen zeker ;-) Zit hier ook nog in de planning, alleen hoe lang zou ik tegen het rood kunnen....? Bij jou is het iig een plaatje zo, zeker in je nieuwe keuken! Balen zeg, die tegenvaller, hopelijk zit je niet ook nog eens in de kou... Succes! En hopelijk laat je man stiekem toch wat leuke pakjes vallen ;-)
Lieve groet, Alberta

Eefies day zei

Ik heb hier ook het lijmpistool klaar liggen, de appeltjes hangen nog aan de boom, ik ga eerst denennappels plakken en morgen appeltjes...wat is het toch leuk om zoiets te maken, hij hangt in je nieuwe keuken ook helemaal goed
Succes met je cv, ik hoop dat je het nog wel warm hebt.

Lieve groetjes,
♥Eefie

It's me zei

Nou kijk nou zo leuk !! ...geniet van een heerlijk weekend.....ehhh er zit iemand op je dak.....xxx..

Marjon zei

Ik ben er gewoon jaloers op zo mooi is jouw krans, hing die maar hier in de keuken.....hihi..echt Prachtig, ik het ooit ook eentje gemaakt maar ik blijf ze gewoon mooi vinden.....groetjes Marjon

Onder de knotwilg zei

Wat een mooie krans! Hij komt ook helemaal tot z'n recht in je keuken!

Nou, hopelijk is het CV probleem snel opgelost.

Groetjes Tineke

Brocante en theetuin zei

Prachtige krans! Staat mooi in je keuken.

Fijn weekend!

Groeten Maaike

Pleuntje zei

Een echt eyecatcher in je keuken en je keuken is al zo mooi. Ik hoop dat jullie wel lekker warm zijn. succes met de CV. x Petra

Thuis bij Tjits zei

je krans is een echte eyecatcher geworden, zo gezellig!!

fijn weekend,
lieve groetjes, Tjits

Stina zei

je krans staat mooi in de keuken,en hopelijk doet de cv het weer gauw, want om nu zonder te moeten, brr..wel een beetje koud he.

goed weekend
Stina

Le Style zei

O, zo mooi!
Alleen de miniappeltjes zijn al zo decoratief, maar jij hebt er echt een kunstwerkje van gemaakt.
Staat mooi zo in de keuken.
Vervelend toch die tegenvallers die vaak samen gaan met klussen en veel tijd en energie vragen.
Succes en voorzichtig op het dak.
Een heel fijn weekend!

Hartelijke groet,
Harriëtte

Elly zei

Wat is je krans een plaatje Hannie, en wat staat hij prachtig in je keuken,zo mooi en ingetogen !!!!Heel veel socces met je cv,
een lieve groet.....Elly.

sandra zei

Wat ziet het er weer sfeervol uit met die mooie krans!! Wat heb je ook een prachtige keuken!! Ik 'spiek' nog even verder op je foto's, aangezien ik over 4 weken ook een nieuwe keuken krijg.. even ideetje op doen! ;)
Fijn weekend! Groetjes Sandra

Hannekie zei

wat mooi!!! als je ze moet kopen is het gewoon veel te duur dus wat een geluk voor je zeg...staat helemaal geweldig in de keuken hoor
liefs hannie

Lisette zei

O wat ziet de krans er mooi uit!
Ik heb ook van die mini-appeltjes in vaasjes in het keukenraam staan, maar je brengt me op een idee ;-)
Wat staat het mooi in je keuken!
Fijn weekend! Hopelijk is het probleem met je cv al verholpen!

Hieperdepiep...een feestje! zei

Jammer zo'n tegenvaller...is het nu verholpen?
Wat een mooie krans heb je gemaakt, staat zo gezellig in je mooie keuken!
Groetjes, Corine

THE BLACK BARN zei

MOOIE KRANS!!
STAAN MOOI IN JE KEUKEN1

FIJNE WEEK,

MIRANDA