woensdag 12 oktober 2011

Uit het knutselkamertje van Huize Kipkakel...

                                  
                                    Helemaal leuk!

Ik heb er al een week in zitten bladeren en kijken en super leuke ideeën opgedaan..
En nu ben ik zelf aan de slag gegaan met de leuke voorbeelden uit het boek van Eline!

Van een paar VVV bonnen heb ik mezelf 2 boeken kado gedaan:  
 Het huis van Eline en Het winterhuis van Eline.
                                 (elinepellinkhof.blogspot.com)
Het zijn geen leesboeken maar knutselboeken en leuk dat ze zijn..(vind ik)

Op dinsdag hoef ik van mezelf niets te doen en mag ik leuke dingen doen ;-))

Dus ik ben mijn eigen knutselkamertje ingedoken.
Verleden week heb ik dit een beetje opgeruimd, lukt nog niet helemaal, want er staan nog 3 dozen en veel rommel omdat de kasten nog in opslag staan!
Maar goed, voor het oog lijkt het weer wat en kan ik aan mijn bureautje aan de gang.

                          En dit is het geworden:













Ik heb geknipt, genaaid, gestempeld en geplakt..alles door elkaar heen en het is erg leuk om te doen!


               Voor een jarige vriendin maakte ik dit hart, met persoonlijke tekst!





                    Maar nu ga ik hard poetsen want mijn vrije dinsdag is voorbij!






                                                  Knutsel-groetjes en tot ziens!
                                                 Hannie

28 opmerkingen:

Pleuntje zei

Wat heb je dat leuk gedaan. Ik was al zo nieuwsgierig wat je uit het boek gemaakt had. Ik heb het boek ook van een bon gekocht en heb al heel wat keren gebladerd. Ik weet nog niet waar ik aan ga beginnen, het is allemaal zo leuk. Hoe is het ondertussen met de vloer ? groet Petra en poetse vandaag.

huis tjokvol zei

wat super zeg, erg leuk gedaan

Thuis bij Tjits zei

oh wat super Hannie dat je de dinsdag voor jezelf houdt en dat je dan leuke dingen gaat doen/maken!!
zo leuk wat je maakt en ik zie hele bekende mokken, ook erg leuk:))

succes met poetsen vandaag!
lieve groetjes, Tjits

Lilie's Home zei

Wat leuk gedaan zeg die slingers. Als je die in de kamer hebt hangen, heb je wel een originele versiering!

Groetjes,
Lizet

Home and Lifestyle zei

Wat ben je creatief geweest Hannie!! Je slingers zien er erg mooi uit en het hartje is een persoonlijk cadeau! Heb trouwens zelf ook eens een hartje voor iemand gemaakt, maar ik vond het nog best lastig om er een goede vorm in te krijgen!

Ik wens je een fijne dag, hier is het nat en grijs! Lieve groet, Ingrid

Hieperdepiep...een feestje! zei

Wat een supersupergave vlaggetjes!
Goed idee ook eigenlijk om een dag voor jezelf te reserveren!
Groetjes, Corine

Met Brocant Label zei

OOOhhh Hennie wat ontzettend leuk en mooi gemaakt. Wat heerlijk om zo lekker tijd voor jezelf vrij te maken. Ik moet dat ook meer doen eingelijk.

Lieve groet,
Yvonne

Crea Annemieke zei

Goedenmorgen,
Via mijn naaicreaties op je blog gekomen, nou een gezellige blog heb je...
Ook je dinsdagse knutsels bewonderd, heel erg mooi.Mijn complimentjes hoor!
Hartelijke groet Crea Annemieke

Petra zei

Erg leuk gedaan zeg, je heb er ook wel hele leuke stofjes voor. Poetse voor vandaag, en zo heb je je vrije dinsdag toch eigenlijk nog heel goed besteed. Noem dat maar niks doen.

Groetjes Petra.

Wonen aan boord zei

Wat is je slinger geweldig, zo lekker vrolijk! Kijk dat is nog eens een nuttige knutseldag ;-) geniet ervan.
En heelveel succes met poetsen.

lieve groet,
Alberta

Kom Achterom zei

Het is een feestje om naar te kijken hoor!! super leuk!!
fijne dag
Yolanda

Stina zei

wat een leuk slinger voor in de keuken,of heb je het alleen voor de foto gedaan..

dat hartje is mooi,gezellig om met de regen aan het frutselen te gaan.

zie dat je leuke grijze kopjes heb,

werk ze,
liefs stina

Martine zei

Heerlijk he, die boeken! Wat een goed idee om een dagje voor jezelf te reserveren, ga ik ook doen!! Je slinger is GEWELDIG!!
Groetjes, Martine

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Wat een gezelligheid bij jou zeg ziet er prachtig uit heerlijk creatief be je geweest ....fijne week geniet er maar lekker van lieve groet rosita

little red home zei

Hoi Hennie, ik heb net even een stukje van je blog bekeken. Wat een prachtige keuken heb je gekregen zeg. In ieder geval heb je een gezellige blog, ik sluit me ook bij jou aan. Succes met de schoonmaak (mag je straks als beloning weer aan de knutsel?)Groetjes Anne-Marie

Vlijtige Lies zei

Wat heerlijk een 'knutsel dag'.Veel moois heb je gemaakt,erg leuk!En het boek is geweldig mooi van Eline,en boordevol inspiratie,

Jedidja zei

Schitterend! Wat een mooie vlaggetjeslijn. Daar wordt je toch helemaal vrolijk van?

Elly zei

Wat ziet het er super leuk uit !!!
Die slingers vind ik ook heel mooi.
En je Dinsdag-Knutseldag vind ik voor mij ook wel een goed idee....anders blijft het er zo bij....
Lieve groet Elly.

Onder de knotwilg zei

Wat leuk! En wat zal je vriendin het hartje leuk vinden!
Wat heerlijk trouwens: een eigen knutselplek... (zei ze een heel klein tikkeltje jaloers :-0)

Groetjes Tineke

Het stokpaardje zei

Het is inderdaad heerlijk knutselweer. Leuk z'n zelf gemaakte cadeautje. De taart van je vorige post ziet er overigens prachtig uit. Lijkt mij zo moeilijk om zo iets mooi's aan te snijden.
Groetjes Iris

Eefies day zei

Hé knutseldame, dit is superleuk....wow, ik zit met open mond te kijken, geweldig, het boek staat op mijn verlanglijstje...dus wie weet.
Ik vind het geweldig Hannie, wie weet, "pik"ik wel een ideetje van je:)))

Lieve groetjes,
Eefie

Miranda zei

Heerlijke vrije tijdsbesteding! Je hebt prachtige creaties gemaakt, zelf heb ik het boek (helaas) nog niet gezien...

Groeten, Miranda

Kind An Huys zei

Wat creatief....ik vind je slinger echt super!! En was je herfsttaart lekker? hij zag er in ieder geval wel heerlijk en mooi uit...
Liefs, Anne.

Danielle zei

Wat een mooie slinger heb je gemaakt. Die moet je maar vaak gebruiken! Zonde om hem straks in de kast te laten liggen. Consequent van jou hoor: dinsdag-knutsledag.
Ik plan voor mezelf weleens teveel naaitijd in en het huishouden schuif ik dan maar weer vooruit, haha.
Het hart zal je vriendin ook blij mee zijn.
groetjes DAnielle

elsa zei

Hoi Hannie,

Wat heb je dat weer leuk gedaan, zeg! Ik had met vriendin P. het boek van Eline al'besproken'. Ik heb die figuurtjes van klei gemaakt, ga deze week nog even een foto op blog zetten. Ook leuk voor jullie club!

Gr. Elsa

Mirjam zei

Hallo Hannie,
Wat een heerlijke blog heb jij en wat creatief ben je. Hartstikke leuk dat je mijn blog hebt gevonden. Dank je voor je lieve reactie. Ik ga jou ook volgen hoor... Zie dat ik nummer 101 ben geworden... haha, eerste van het tweede honderdtal dus...
Ik wens je alvast een heel fijne avond,
Groetjes,
Mirjam

Makkie zei

Wat een leuks heb je gemaakt zeg!
Als je nou gewoon 1 dag wel zo'n broek aantrekt dan doe ik dat ook en dan ga ik je stiekem besluipen in het bos. Ik wil wel eens zien hoe je je er op zijn Sjonnies uitziet.
Fijne avond!

theeleuten zei

Meid wat een creativiteit.....heerlijk en zo'n vrije dinsdag....klinkt heerlijk....misschien ook maar eens instellen.....een vrije dag....lijkt mij een goed plan!

Groetjes Evelien