zaterdag 22 oktober 2011

Het is zover....!

Eindelijk!

Huize Kipkakel is droog!
De vloer mag erin, dus dat wordt deze week in de schuur leven en volgend weekend in  
een" nieuw" huis!

                  
                           Eigenlijk zal ik het best missen, deze vloer heeft toch ook wel wat??



Dit apparaat  heeft zijn werk de afgelopen weken/maanden goed gedaan!


Maandag verhuizen we weer naar de schuur, dan wordt er een primerlaag aangebracht en de dag erna egaliseren en vrijdag wordt de PVC vloer erop gelijmd!

Zaterdag gaan we de meubels uit de opslag halen en de week erna kan ik met inrichten beginnen, nog niet alles, want de onderplinten moeten er nog tegenaan!

20 weken droogtijd!! 
Als ik het vooraf had geweten, zou ik hevig geprotesteerd hebben, maar als je er eenmaal inzit, ga je gewoon door!

En nu is het zover, geweldig!

Ons schuurhuis hebben we vandaag opgeruimd en gepoetst, 
 maandag sjouwen we de meubels uit de woonkamer erin!


Door de vakantie en de laatste klussen in de kamer heb ik deze week geen tijd gehad om bij jullie langs te komen!
Sorry, ik hoop het goed te maken en met de leuke challenge mee te doen van mooie brocante ;-)),
leuk idee weer van Renny...

Lieve groetjes , Hannie












17 opmerkingen:

Kom Achterom zei

Ha Hannie
Wat heerlijk dat er nu zo veel schot in je vloer zit!! hihi
Wat zul je er veel zin in hebben om alles weer in te richten!!
fijne week
Yolanda

Mirjam zei

Hallo Hannie,
Wat heerlijk voor jullie dat er nu zoveel schot in zit. Verhuizen naar een schuurhuis en dan een week later weer terug lijkt me toch nog heel wat, maar ik geloof echt dat het het waard is...
Fijn weekend en succes volgende week met alles...
Groetjes,
Mirjam

huis tjokvol zei

20 weken laten drogen, ppfff dat is lang, maar leuk dat je het bijna mag gaan inrichten dat is altijd wel het leukste

Home and Lifestyle zei

Meid, wat zit je al lang in de rommel...maar het einde (op de droogtijd na) is in zicht! Toen wij hier drie jaar geleden de woonkamer gingen verven en er een nieuwe vloer kwam, hebben we ook een korte tijd op een betonnen vloer geleefd. Alleen de eettafel, de stoelen en een tv stonden nog in de kamer...en het was toch wel zo gezellig! We vonden het gewoon jammer dat alles weer klaar was hihi!

Succes!!! Lieve groet, Ingrid

Eefies day zei

De vlag mag uit, wat geweldig voor jullie Hannie, na al die maanden kun jij je helemaal uitleven.
De knusheid die je nu hebt gehad in schuur en op de betonnen vloer zul je straks missen hoor:))
Het wordt vast heel mooi, en bedankt nog voor je mooie reactie op mijn post, die bochten waren ook een goed voorbeeld!!


Goede zondag en een lieve groet,
♥Eefie

Hannekie zei

tjee wat een onderneming zeg..knap dat jullie het aandurven..ik weet zker dat het een paleisje gaat worden hoor
succes
liefs hannie

Brocanterie Derdijk zei

Fijn dat het einde van de verbouwing in zicht is, daar zul je wel naar uitkijken. Hoewel het primitief leven ook wel z'n charme heeft (voor even dan :))

Leuk dat je ook bij mij volger bent geworden. Je zult mij hier ook nog wel vaker aantreffen!

Veel succes nog!

Groetjes,
Esther

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

wat een verhuizing zeg hahahh maar het is voor een goede doel ...heel veel plezier met je verhuizing ...lieve groet rosita

Met Brocant Label zei

Ik denk wel een felicitatie waard, wat een geduld heb je Hannie, maar het wordt beloond...

Lieve groet,
Yvonne

Elly zei

Wat heerlijk...het eind is in zicht !!!!Het heeft wel veel tijd gekost..maar als het dan ook mooi geworden is...dan ben je het behelpen ook wel weer snel vergeten.Ja toch..
Succes er mee
lieve groet Elly.

Hieperdepiep...een feestje! zei

Wat zal jij daarvan genieten zeg!!
Heerlijk! Vast nog meer als dat die vloer er al 20 weken inzat!
Groetjes, Corine

Lisette zei

Succes met de verhuizingen en daarna lekker genieten!

THE BLACK BARN zei

IK WEET WAT HET IS!!
IK HEB 2 JAAR IN EEN BLOKHUT GEWOOND MET MIJN KIDS EN MAN EN HOND EN KATTEN.

STRAKS IS HET AF EN BEN JE HELEMAAL BLIJ!!

FIJNE DAG,

MIRANDA

Jedidja zei

Succes hè?! Leuk om die foto's te bekijken.

Vlijtig Liesje zei

Ik ben heel benieuwd hoe het wordt! Wat voor pvc vloer heb je?!

Pleuntje zei

Ik ben blij voor je dat het einde in zicht is. Dat wordt vast heel erg genieten samen. Succes met de laatste loodjes. groeten petra

Miranda zei

Het einde komt in zicht! Succes met de laatste loodjes; straks kun je genieten van het prachtige resultaat.

Groeten, Miranda