maandag 31 oktober 2011

En dan ineens is het klaar!

Afgelopen week hebben we weer in ons schuurhuis gewoond en wat heb ik het slecht naar m'n zin gehad!
Voor mij waren het echt de laatste loodzware loodjes!
Prompt werden we met z'n allen snotverkouden en lag ik samen met middelste op de bank te sniffen en te snotteren op 4 m2 in het schuurhuis dat erg vol stond en ongezellig was!

Toen kwam de stoffeerder eindelijk vrijdag om 12.00!
Ik zag hem als degene die ons uit het schuurhuis kwam redden..;-))  weet hij zelf niet haha...
Maar hij kwam, zag en constateerde dat de vloer niet glad genoeg was...!

Ik ben hem bijna jankend om de nek gevallen, maar kon me gelukkig inhouden en heb manlief gebeld, dat hij  NU naar huis moest komen!

Ik ben als een razende op mijn knietjes met een schuurpapiertje de hele kamervloer ( 45 m2) gaan schuren!
Na een uur kwam manlief thuis en die mocht het laatste stukje doen,(en mijn tranen drogen..haha..hij wel!) terwijl ik stofzuigde en na anderhalf uur hard werken, kon uiteindelijk de vloer toch nog gelegd worden..

                




Vandaag ben ik alle dozen van de zolder aan het halen en al mijn schatten aan het soppen en weer een nieuw plaatsje aan het geven..!

Ik geniet


En wat is de vloer mooi, deze week komen de plinten, die mag ik aflakken en dan worden ze geplaatst..en dan is het echt af!






Geen hout, maar PVC, onderhoudsarm met een warme uitstraling!

Ik ben al mijn trouwe en nieuwe volgers dankbaar dat ze zo met me meeleven tijdens deze grote klus, en er wordt nog verder geklust..de gang...is nog een puinhoop, zonder plafonds enz..

Ik heb inmiddels meer dan 100 volgers, geweldig leuk en ga eens verzinnen wat ik een originele give away  vind.. en die warming house party komt er ook nog aan!

Jullie horen nog van me!
Fijne week en ik loop weer hopeloos achter met reageren, vergeef me ;-))

Lieve groetjes, Hannie






29 opmerkingen:

Lilie's Home zei

Wat heb jij lang moeten wachten zeg! Maar het resultaat zal mooi zijn. Ik hoop dat je nog wat foto's plaatst als alles weet op z'n plaats staat.

Groetjes,

Lizet

Miranda zei

Tijd, tranen en geduld... maar dan heb je ook een prachtig resultaat! Wat een sfeervolle plaatjes heb je ervan gemaakt. Succes nog met de plintjes en dan op naar de volgende klus ;) (maar niet vergeten te genieten van je mooie vloer)

Fijne dag. Lieve groet, Miranda

huis tjokvol zei

wauw geweldige vloer,en geniet er maar van,en het in richten is altijd het leukste,fijne dag vandaag.

little red home zei

Hoi Hannie, gefeliciteer met je nieuwe vloer! Wat fijn dat hij erin ligt. Succes met afwerken en dan lekker inrichten. Fijne week, groetjes Anne-Marie

justwendy zei

Hoi Hannie,

Verbouwen is echt afzien weet er echt alles van. Heb ook heel wat tranen laten vallen tijdens onze verbouwing.

Na die tijd ben je het wel weer snel vergeten.En kun je genieten van het eind resultaat.
En die is in jouw geval echt heel erg mooi.

Meid geniet er van, lieve groetjes
Wendy

http://truutske.blogspot.com/ zei

Maar niet meer achtrom kijken ...nu maar intens genieten van de prachtige vloer. Heerlijk he om weer te kunnen inrichten.
Veel plezier daarmee!!!
Je hebt het verdiend hoor!!
Groetjes, Trudie.

Lisette zei

Hoi Hannie,

Wat heerlijk dat je nu weer een complete ;-) woonkamer hebt!
En wat een mooie vloer!
Wij willen ook graag een nieuwe vloer, dat pvc lijkt me ook wel wat!
Geniet van het inrichten!
Groetjes,
Lisette

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

was een werk maar ziet er wel prachtig uit zeg ...geniet er lekker van lieve groet rosita

Home and Lifestyle zei

Wat een mooie vloer Hannie...en het einde komt steeds meer in zicht!! Ik kan me zó goed voorstellen dat je helemaal staat te glunderen als je alles weer mag inrichten en alles weer echt THUIS wordt!!

Succes nog! Lieve groet, Ingrid

Hannekie zei

zou het aan onze naam liggen..ik heb ook altijd geduld nodig...heel veel geduld als we gaan klussen of gewoon bij alles...maar het resultaat mag er wezen hoor..prachtige vloer!!!
succes verder
liefs hannie

Petra zei

Wat een afzien, maar wat een mooie vloer heb je er voor terug gekregen.

Wij werken ook heel veel met PVC, maar ik heb er nog nooit een vloer van gezien. Prachtig!

Groetjes Petra

theeleuten zei

Kan mij voorstellen dat je wat traantjes hebt gelaten,maar wat is het MOOI geworden,in 1 woord super!!

En nu heerlijk weer alles uitpakken, geniet ervan!!

Fijne weeek, groetjes Evelien

@Let zei

Je lange wachten is beloond, wát een mooie vloer!
Geniet van het herinrichten, dat kost minder energie als dat ellenlange wachten ;)
Enne, wij wachten op de volgende foto sessie...

Gr., @Let

Wonen aan boord zei

Het heeft 'even' geduurd, maar wat een mooie vloer Hannie! Prachtig, ow en heerlijk je dozen weer te voorschijn halen om te zien wat er allemaal ook alweer was.. top! Geniet ervan.. We zien gauw het resultaat :D

Lieve groet,
Alberta

Eefies day zei

Ik hoop dat jullie van de verkoudheid af zijn en nu gaan genieten, de foto's beloven al heel wat moois!!!
Mooi je vloer, mijn broer heeft er ook zo één en niet van echt te onderscheiden.

Succes met de allerlaatste loodjes,
♥Eefie

Danielle zei

Ik zat vorige week na het lezen van jouw post nog te denken: Ik zal Hannie uitnodigen voor een bak koffie, scheelt weer een ochtend in het schuurhuis. Helaas de week was weer om voordat ik er erg in had. Maar ik heb wel aan je gedacht als ik langfietste of liep. Maar je hebt nu weer hele mooi sfeerhoekjes gemaakt zeg! en wat een mooie vloer! Dan is al het leed weer snel 'vergeten" toch!
groetjes DAnielle

Mirjam zei

Hallo Hannie,
Wat is je vloer mooigeworden zeg. Ik ben zo blij voor je dat je uit het schuurhuis kon vertrekken. Volgens mij duurde het veel langer dan het eigenlijk duurde...
Geniet maar lekker van het herinrichten van je woonkamer.
Groetjes,
Mirjam

Stina zei

wat is jullie vloer mooi geworden, fijn hoor dat het is gelukt, en heerlijk he om weer in te ruimen en alles een plekje te geven.

succes,
liefs Stina

Onder de knotwilg zei

Tjonge, wat zullen jullie blij zijn!!! En wat is het mooi! Wij hebben ook geen echt hout, en ik moet zeggen: ideaal, als er drinken omgaat ofzo dan kunnen we het zo met een doekje opdoen. Nou, genieten ervan hoor!

Groetjes Tineke

Met Brocant Label zei

Tja de laatste loodjes ..... (misschien een leuke voor het spreukentegeltje). Maar je wordt wel beloond hoor het wordt prachtig.

Lieve groet,
Yvonne

Brocanterie Derdijk zei

Wat een prachtige vloer en wat fijn dat je nu lekker je spulletjes weer een plekje kunt geven. Ik kan me voorstellen dat het je teveel werd toen het leggen van de vloer in de soep dreigde te vallen maar gelukkig is het goed gekomen en dat zijn dan echt van die situaties waar je later dan best nog wel weer om kunt lachen.

Geniet ervan!

Groetjes,
Esther

tante pollemop zei

Wat een mooie vloer zeg mag ik vragen welke deze is? Geniet ervan en lekker alles weer een plaatsje geven.

Makkie zei

O Hanny, heerlijk dat dit nu ook voorbij is! Stukje bij beetje gaat het de hele goede kant op. En die stomme schuur is straks weer helemaal fijn als fietsenopslag of zo.
Hartelijks

Pleuntje zei

O ik heb al zo vaak met je meegeleefd en als ik dan nu denk aan het gevoel dat je hebt gehad dat de man je vertelde dat je vloer nog ff geschuurd moest worden.
Ja dat is dan de druppel. Gelukkig kan je nu weer genieten. Je vloer ziet er echt heel erg mooi uit. Ik ben heel benieuwd wat het precies is voor vloer . Genietse. groet Petra

Elly zei

Prachtig is je vloer...en ik vind de kleur trouwens heel mooi.
Vrienden van ons hebben ook een PVC vloer en ze hebben er heel veel plezier van.
En nu heerlijk alles weer uitpakken en een plekje geven...kijk dat zijn leuke bezigheden toch.....heel veel succes ermee.... en een lieve groet ....elly.

Petra zei

Ik snap je tranen, maar jeetje wat is het mooi geworden een prachtige vloer met alweer heel wat gezellige hoekjes. En vergeet niet de laatste loodjes.... maar dat zal je zelf wel als geen ander weten. Hou je taai en succes en sterkte toy toy toy.

Groetjes Petra.

Het stokpaardje zei

O die laatste loodjes. Maar je vloer is mooi geworden. Ik kan me voorstellen dat je nu loopt te genieten.
Groetjes Iris

elsa zei

Hoi Hannie,

Fijn dat het klaar is. De laatste loodjes zijn inderdaad dubbelzwaar!
Het is ontzettend mooi geworden!
Inderdaad fijn dat het goed gaat met girlfriend P. Als ze maar rustig aan blijft doen!
Geniet dit weekend van je heerlijke huis, een goede&rustige zondag toegewenst,

Groet, Elsa

Jedidja zei

Gefeliciteerd! Wat mooi.