maandag 5 september 2011

Welkom in onze nieuwe keuken.....

Vandaag mogen jullie komen!
De koffie staat klaar en de appeltaart in de oven!

Dit keer alleen een virtuele tour door onze nieuwe keuken, maar ik heb het plan om als alles klaar is een warming house party te geven ;-))


En dan zijn jullie natuurlijk van harte welkom..wordt vervolgd..




Genieten!





Zoals je ziet leven we in Huize Kipkakel nog steeds op een beton vloer!
De onderplint van de keuken moet dus als sluitstuk nog geplaatst worden!






Mooie details door manlief gemaakt!
Schouw en regaal zelf ontworpen!

Ik ben hier ontzettend blij mee, maar dat is natuurlijk niet zo gek, toch? 
Het eerste wat klaar is..de woonkamer is ook klaar..
De gang, nieuwe wc en de de tuin wachten nog om aangepakt te worden.. 
Maar we klussen gewoon verder en genieten ondertussen van dit moois! 





Lieve groet, Hannie

Ps. ik ga de laatste van de 6 eetkamerstoelen aflakken..pff..wel mooi!




32 opmerkingen:

Heidi (Jongensmerkkleding.nl) zei

Het is echt supermooi geworden, wat een verschil! En ach, zo'n betonnen vloer is ook wel stoer, toch?
Succes met het afwerken van je stoelen! Heb ook weleens 8 caféstoelen wit geverfd, hele klus he..

http://truutske.blogspot.com/ zei

Prachtige witte keuken.
Wat zul je hier veel prettige kook uurtjes doorbrengen.
Wens je heel veel plezier met de afwerking van je stoelen en de betonnenvloer....komt goed...toch.
Fijne dag, Trudie.

Wonen aan boord zei

Wat een plaatje is het geworden Hannie! Prachtig, nou in zo'n keuken zal je heel wat lekkere taartjes kunnen bakken ;-)
Geniet er van.. en succes nog met de rest.

lieve groet,
Alberta

Mariska zei

Hoi Hannie,

Je trotse man heeft mij je blog laten zien. Helemaal leuk zeg, complimenten en wat een mooie keuken daar worden vast heeeele lekkere dingen bereid. ;-)

Groetjes Mariska, collega van Dik van de administratie.

Martine zei

Hoi,
Wat een prachtige, frisse keuken! Heel veel plezier ermee en succes met je stoelen!
groetjes, Martine

rommy moosie68 zei

hoi daar kan je maar trots op zijn een geweldige keuken heb je lekker genieten en lekker koken groetjes rommy

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Prachtigggg dat ziet er heel mooi uit zeg heerlijk om in te koken ...en in te genieten ..... fijne dag vandaag en veel plezier met je stoelen ...lieve groet rosita

@Let zei

Een PLAATJE van een keuken zeg!
Daar mag je best trots op zijn :)
Fijne bak - en kookuurtjes toegewenst!

Groetjes, @Let...♥

huis tjokvol zei

wat een prachtige keuken, daar mag je zeker trots op zijn.

Makkie zei

O Hannie wat heerlijk voor je!! En wat is het mooi geworden! Lekker weer normaal koken, niet meer stofhappen en normaal aan de keukentafel zitten eten en natafelen. Ik ben echt blij voor je dat je nu al zo ver bent! En ik ben ook blij dat ik hier weer eens kom buurten. Ik hoop snel even wat uitgebreider te kunnen kijken maarre als het even kan kom ik op je open huis (als dat mag natuurlijk).
Fijne dag en geniet van al je moois!
Hartelijks

Musje zei

Prachtige keuken en ik zie allemaal mooie spulletjes erin staan,lekker genieten ervan,ik wens je een fijne week,lieve groet Joke.

Home and Lifestyle zei

Ohhhhhhhhhh...wat een gave keuken zeg...het ziet er echt prachtig uit! Super ook dat de schouw en de regaal van eigen hand zijn...mijn complimenten, dik verdiend!!

Lieve groetjes, Ingrid

lia zei

Je keuken ziet er super uit, wat zul jij daar graag je eten klaarmaken.
En de schouw staat ook hier prachtig...

Lieve groet Lia

Pleuntje zei

Het is heel erg mooi geworden. Jullie zijn echte doorbijters. Dit heb je alvast. Geniet ervan. groet Petra

Onder de knotwilg zei

Wat is het mooi geworden! Geweldig! Wat zal jij er van genieten!

Groetjes Tineke

Met Brocant Label zei

Wat is je keuken een plaatje geworden ! Je zult er vast heerlijk van genieten de rest komt vanzelf.

Lieve Groet,
Yvonne

Stina zei

Dit is zeker mooi geworden daar mag je best trots op zijn!!

veel succes nog

gr Stina

Wanda zei

Het is heel erg mooi geworden. Wat mij betreft kan je keuken zó de woonbladen in! Plaatje!!!

Lieve groetjes,
Wanda

Miranda zei

Wat een prachtige keuken is het geworden, gevuld met allemaal mooie spullen. Dat komt wel goed met de rest van de klussen ;)

Fijne avond! Lieve groet, Miranda

Verrassend Goed! zei

Zojuist je blog ontdekt en gelijk volger geworden.
Wat heb je een prachtige keuken en wat zul je hier heerlijk kunnen kokkerellen.Veel plezier ermee.
warme groet,
Marianne

Vlijtig Liesje zei

Een prachtige keuken! En ik heb met interesse gekeken naar de twee lagen tegeltjes boven het aanrecht. Wij gaan verhuizen naar het platteland, en ik wil eigenlijk zo min mogelijk tegels. Nu zie ik dat jij er ook niet zoveel hebt!

Is het wel goed schoon te houden dan?

Hieperdepiep...een feestje! zei

Mooimooimooi!! Die ophangstang vind ik zoooo gaaf!! Allemaal van die mooie details!
Geniet er van he!
Groetjes, Corine

G-style zei

Wat een prachtige leuken Hannie !! Kan me voorstelen dat je daar heel erg blij mee bent >>

Mooie details ook , complimenten ook voor je man dus.

Spoor 38 is wel erg leuk hoor maar nu zijn wij ook helemaal gek van industrieel. De prijzen zijn soms wel schrikbarend maar met de aankoop van drie lampen was er in ons geval wel wat onderhandelingsruimte .

In elk geval veel kijkplezier als je gaat ,

groetjes Gea

Danielle zei

He Hannie, vandaag via een tip op het stoffenspektakel jouw blog ontdekt! Ik ga je volgen hoor, leuk!
groetjes uit de Wibautstraat van Danielle

THE BLACK BARN zei

WAT IS JOUW KEUKEN ORACHTIG GEWORDEN!!
HET WORDT HEEL MOOI BIJ JULLIE!!

IK MOET NOG EVEN WACHTEN OP MIJN KEUKEN.
MIJN MAN GAAT DE KEUKEN ZELF MAKEN.

FIJNE DAG,

MIRANDA

Home and Lifestyle zei

Hoi Hannie!!

Bedankt voor je lieve reactie op mijn post en wat leuk dat je een bestelling wil doen!! Daar kan ik mij nu al op verheugen :-)!

En met zo'n prachtkeuken kan ik niet anders dan enthousiaste reacties sturen hoor hihi...het ziet er echt super uit!

Slaap lekker! Lieve groet, Ingrid

MoniqueNostalgique zei

Hoi Hannie,

Wat leuk dat je me bent gaan volgen, ik werd nieuwsgierig naar jouw blog en vind het zo leuk dat ik je ook meteen ga volgen.
Mooie keuken heb je gekregen en ben heel benieuwd naar het eindresultaat als alles af is.
Succes nog verder!

Lieve groet,
Monique

Bonjade zei

Is er nog een kruimel appeltaart en koffie over.....?
Bijna het inwijdingsfeest van je mooie keuken gemist.....
Wat een pracht keuken, snap dat je hier super blij mee bent...
En wat een top man, zo handig!
Fijn weekend
Liefs

Elise - Brocante Prulletjes zei

Grote grutjes wT een mooie keuken ! En zo functioneel ook...mooie 6 pitter...en wat een ruimte ! Je mag er zeker blij mee zijn, het is je gegund !
Fijn weekend

Makkie zei

Goeiemorgen!
Hoe gaat het bij jullie? Hier worden al weer druk pakketjes gemaakt. Pff ik ga er 100 doen en dan vind ik het wel mooi geweest voor dit weekend. Vandaag is helemaal vol voor de rest met leuke dingen doen en morgen ook. Dus daar heb ik zin in! Ga jij nog wat leuks doen?
Je kunt het radioprogramma beluisteren door op de link te klikken op mijn blog: Impressie van de dag of www.eo.nl/eva en dan radio en tv te kiezen. Het is de tweede, leef je geloof, je leest het ook wel in het intro.
Ik heb hem ook pas weer teruggeluisterd, raar om je zelf een uur te horen praten. En heftig ook. Als je jezelf je eigen verhaal weer eens hoort vertellen (heel gek) lijkt het wel of het even heel hard binnenkomt. Maar het gaat heel goed met me hoor! Er zijn al mooie dingen en hele bijzondere dingen gebeurd door deze uitzending.
Fijne dag!
Hartelijks

saskia zei

zoooo dat is mooi geworden zeg dat word alleen maar genieten vanaf nu lijkt me .
zonde om in te gaan koken joh ha ha.
zijn je stoelen inmiddels af ?
pfff wat een werk zeg met al die spijltjes .

genietse en sterkte nog met je andere klussen grtjs saskia

Het lijstje van brocante zei

Het was even zoeken maar ik heb iets rood ontdekt, erg mooi bord.
En ik ga je gelijk volgen , lijkt me erg leuk!!!!
Groetjes,
Silvia