woensdag 14 september 2011

Tuin van Huize Kipkakel...

Vandaag een kijkje in onze tuin.
Op dit moment is onze tuin nog een soort opslag van puin, oud ijzer en hout.
Daartussen staan nog wat hortensia's, vrouwenmantel en buxus.
En die kleuren  nu mooi naar de herfst!









Binnen bij Huize Kipkakel wordt op dit moment een nieuwe cv ketel met zonnepanelen geplaatst.
.(niet zo leuk om daar foto's van te plaatsen ;-)) 

Vandaag is de vochtigheidsgraad van de vloer weer opgemeten,
maar helaas...
We wachten nog maar weer!

Ik denk nu dat we rond de kerst in een ingericht huis zitten..
Maar dat is natuurlijk ook een prachtige maand om in te richten ;-)

Daarom nog maar een paar buiten foto's...




Oh ja, Huize Kipkakel staat vermeld op de site "alles brocante", leuk!
En wie weet er in de buurt van Berg en Dal leuke kringloop en brocante adresjes?
Aan het einde van de maand ga ik daar met manlief 2 dagen naar toe..heerlijk even ontspannen!
Ik kijk er naar uit!


Ontzettend lief jullie reaktie's op onze nieuwe keuken, dank je wel!

Lieve groet, Hannie



16 opmerkingen:

Stina zei

Bij mij staat de vrouwenmantel voor de tweede keer in bloei, heb gelijk na de eerste bloei alles eruit geknipt, wist niet wat ik zag.

fijne daagjes met je lief!!

gr Stina

Met Brocant Label zei

Tja de tuin, hier al dagen bezig om op te ruimen, te snoeien e.d. Maar het heeft ook mooie kanten al wordt het natuurlijk wel minder. In Berg en Dal, mooie omgeving...ga naar de binnenstad van Nijmegen daar zit ook aan het begin ervan een leuke kringloopwinkel.

Lieve Groet,
Yvonne

Home and Lifestyle zei

Het lijkt net of je tuin tip top in orde is met je mooie foto's :-)...ik zie helemaal geen puin hoor!

Je vroeg om tips voor omgeving Berg en Dal. Allereerst is Nijmegen een leuke stad om te winkelen, in de Lange Hezelstraat zit Vivre Landelijk Wonen...kijk maar eens op hun site. Volgens mij zitten daar nog wel meer leuke winkels in die straat of in de omgeving daarvan.

In Valburg zit De Potstal...een prachtige woonwinkel waar ik graag naar toe ga! Vlakbij de Potstal zit Nouveau Vivre (niet echt brocante), iets verderop om het hoekje dus als je er toch bent de moeite waard om mee te pakken. In Bemmel zit Landelijk Verlangen, een woonwinkel met bekende merken, geen brocante.

Nou, de twee dagen zijn al deels gevuld hihi! Ik kan je wel adviseren om bij alle winkels eerst op de site te kijken, want ik weet bijv. van de Potstal dat ze niet alle dagen van de week open zijn.

Veel plezier alvast!! Lieve groetjes, Ingrid

Eefies day zei

Je tuin vind ik nu al mooi hoor, zo heerlijk romantisch je foto's vind ik heel mooi.
Lekker naar berg en dal, er zit daar veel in de omgeving hoor, ik weet wel adresjes die verder daarvanaf zitten, dus blijf dicht in de buurt van Nijmegen, daar is genoeg te zien.


Groetjes en geniet ze straks,
Eefie

Hannekie zei

ziet er nog mooi uit bij je hoor, hier staat zo goed als niets meer. de hortensias worden er ook al niet mooier op. snel maar een krans maken anders ben ik weer te laat hahah. liefs hannie

Danielle zei

Hannie wat kan jij mooie kiekjes maken zeg! Echte fotos met sfeer. Toen ik jouw blog ontdekte had ik zelf al bedacht dat ik nooit een blog zou kunnen vullen met plaatjes van in en om het huis, maar jij dus duidelijk wel! Heel knap! groetjes Danielle

Onder de knotwilg zei

O, o, jullie geduld wordt wel op de proef gesteld hé, met de vloer. Maar gelukkig een leuk uitje om naar uit te kijken!

Groetjes!

Miranda zei

Leuk hoor je vermelding op de site! Tuinplaatjes zijn altijd mooi, vooral als je er zulke gezellige hoekjes op hebt staan. Alvast veel plezier gewenst in Berg&Dal.

Fijne avond! Groeten, Miranda

cindy zei

HOI

WAT LEUK AL DIE KLOMPJES ZEG
IK HEB MAAR TWEE PAAR 1 ECHTE OUDE GEVONDEN IN TONGEREN EN 1 PAAR ZIJN VAN ME ZOONTJE GEWEEST ( OOK SCHATIG)

MAAR ZO OP DE FOTO LIJKT HET NET OF JE TUIN HELEMAAL MOOI IS HOOR DUS VOLGENS MIJ VALT DIE TROEP WEL MEE!!

LEUK HE ZO'N VERMELDING OP ALLES BROCANTE, IK VOND DAT TOEN IK HET HOORDE OOK ZO LEUK !! MAG JE BEST TROTS OP ZIJN!

LIEVE GR CINDY

Danielle zei

Hoi Hannie, bedankt voor je reaktie op mijn blog. Je vorige reaktie had ik niet gelezen, had je die bij een andere post neergezet? Ik zal eens terugkijken.
Je bent al wel volger hoor! Je staat er nl. tussen in het rijtje. Maar blogger doet idd. wel eens raar.
groetjes Danielle

Pleuntje zei

De tuin ziet er sfeervol uit. Je hebt precies de juiste foto's gemaakt. Niemand gelooft dat het een puinhoop is. ha ha . Mooi dat je er even tussenuit kan. Geniet ervan. groet Petra

De Nostalgische Nonnevot zei

O wat heerlijk jouw tuin...ik moet hem ook eens onderhanden nemen..maar wanneer? Geniet van de jouwe, Nicole*

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Nou een heerlijke tuin hoor prachtige foto's gemaakt... en wat leuk dat je vermeld staat een eer op je werk .... heel veel plezier in die dagen lieve groet rosita

@Let zei

Hoi Hannie,

Wat een leuke tuin foto's...
Elk jaargetijde heeft zo z'n bekoringen.
Ik wens je vast fijne dagen toe samen met je man, ik kan je helaas geen tips geven waar je naar toe zou kunnen, maar ik heb al wel enkele leuke tips gelezen :)
(krijg dan ook wel gelijk zin moet ik zeggen...)
Geduld toegewenst verder rond allerlei beslommeringen met je vloer...

Groet, @Let...

Hieperdepiep...een feestje! zei

Erg vervelend vind ik dat zelf, dat er vanalles in de tuin/onder de carport staat als er een verbouwing is...:-(
Maar ik zie dat er bij jou nog heel erg leuke hoekjes zijn!!
Groetjes, Corine

Eefies day zei

Hannie ik heb je getagd, kijk om mijn blog als je meer wilt weten.

Lieve groetjes,
Eefie