maandag 19 september 2011

Leuk, we doen tikkertje in blogland....


En ja, ook ik ben getikt en mag iets meer over mij zelf vertellen!
Dank je wel Eefie, voor het doorgeven en je lieve woorden die hierbij vermeld stonden..

Ik vind het best lastig wat ik met jullie wil delen..
Op een blog kan je redelijk incognito blijven ;-)), maar nu dus open kaart!

Ik noem 10 speerpunten die voor mij heel belangrijk zijn..

1.geloof
mijn / ons leven wordt gevormd door het geloof in God, het leven naar de Bijbel en naar de wet die God ons in de Bijbel geeft.

2.liefde
Ik ben al 14 jaar getrouwd met de liefste man..
Ik heb hem op een jongerenreis in Zwitserland leren kennen.
  
3.gezin
Ik ben heel blij met mijn gezin!
We hebben 3 kinderen, 2 jongens( 12 en 10 jaar) en een meisje (6 jaar)!
Ik geniet van alle leeftijden!

4.autisme en ADHD
zijn onderwerpen waar ik expert in ben geworden.
structuur is het toverwoord in ons gezin!

5.familie & vrienden
heel belangrijk...

6.seizoen 
de lente, komst van het nieuwe leven, wonder van de schepping
en de herfst, je huis en haard weer winterproof maken..heerlijk!

7.vrije tijd
met een vriendin naar de kringloop, bakkie koffie doen, lezen ( we hebben geen TV..), bloggen, +12 club van de kerk leiden, crea bezig zijn met dochterlief, bakken, koken, fietsen, de natuur in...enz...


8.Positieve instelling 
door de beperkingen in ons gezin ben ik anders naar alles gaan kijken!
Je leert genieten van de kleine dingen en de kleine stapjes vooruit!
Ik geniet meer van alles om me heen en zie eerder de zonkant van iets!
Ook heb ik geleerd dat volhouden heel belangrijk is..  

9.lijnen...
altijd aan de lijn....terwijl ik zo van bakken en lekker koken hou!

10.Kleding  
 vrouwelijk!
Jurkjes, lange vesten, kantjes en stoere laarzen, haar nonchalant omhoog met een klem, leuke bril!

Nou, is dat even open kaart spelen??
Omdat er al heel veel bloggers 'getikt' zijn..geef ik deze nu niet door, maar wacht er even mee!

Lieve groetjes Hannie 

 

14 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Hoi Hannie,

Wat leuk om ook hier weer een 'getikt' verhaal te lezen! Of het de mijne zou zijn is niet belangrijk, je kiest duidelijk een eigen weg in je leven en daar heb ik bewondering voor!

Helaas herken ik punt 9, ik blijf redelijk in vorm maar dat houdt ook in dat ik héél veel lekkers moet laten staan! Ach ja, ook dit benader ik maar zo positief mogelijk, want zo gaat een hoop suiker aan mij voorbij dat mijn lijf ook helemaal niet nodig heeft!

Ik ga even een reep chocola pakken haha...(grapje - gebeurt echt niet hoor - ligt dubbel aan deze kant, sorry....hihi)!

Ik wens je een fijne dag! Lieve groetjes van mij...

Miranda zei

Iemand anders een kijkje gunnen in je leven kan best wel lastig zijn; vooral als het persoonlijke dingen zijn die je verteld. Toch heb ik bewondering voor de bewuste keuzes die jullie hebben gemaakt. En net als Ingrid herken ik ook veel in punt 9 ;)

Alvast een fijne avond. Lieve groet, Miranda

Pleuntje zei

Wat mooi om dit alles van je te lezen.
En ieder huisje heeft z'n kruisje. Wat voor jullie zowel letterlijk als figuurlijk van toepassing is.
groet Petra

Eefies day zei

Wat mooi om je woorden te lezen, zo open en eerlijk, je geeft je idd bloot door dit taggen, maar wel heel persoonlijk.
Punt 1, 5, 6 en en 9 herken ik, ook bij ons staat het geloof voorop, ook de seizoenen spreken me aan.
Ik ben blij dat ik zo een stukje van je mocht lezen, dank je wel.
Ik heb bewondering met de manier waarop je autisme en ADHD een plekje geeft, door mijn werk weet ik wat het voor een gezin kan betekenen.

Lieve groetjes,
Eefie

Petra zei

Leuk zo over je persoonlijke dingen te lezen. Fijne week,

groetjes Petra.

Met Brocant Label zei

Heb je 10 punten met belangstelling gelezen, mooi dat je alles zo open verteld. Ik lees vooral liefde en genieten in je woorden terug, bijzonder. Wees trots op jezelf en je gezing.

Lieve groet,
Yvonne

Onder de knotwilg zei

Op punt 4 na wel heel veel herkenning! Tja, het is best even denken hé, wat zet ik wel en wat niet op het www... Dank je voor het kijkje in je leven!

Groetjes Tineke

Stina zei

Dank je voor het meelezen over wat je zoal van jezelf schrijft.

let ook goed op dat ik niet alles eet wat ik graag lust, anders vliegen er bij mij ook de kilo's eraan.

wat ADHD betreft dat herken ik ook goed bij ons.

fijne avond
liefs

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Leuk om jou weetjes te lezen .... ben ook getagd dus als je wil je bent welkom op me blog ...lieve groet rosita

Jedidja zei

Het blijft speciaal om bij iedereen weer heel verschillende punten te lezen. Net of er even een tipje van de sluier opgelicht wordt ...

oma leentje zei

Bijzonder om zo even een stukje van je leven te lezen.
Liefs Leni

@Let zei

Dank je wel dat je hierin iets meer over jezelf wilde vertellen!
Een kijkje mogen nemen in jou leven vind ik echt bijzonder, ik lees daarom graag met je mee...

Ik wens je alle goeds toe, geniet van elkaar!

Lieve groet,
@Let...

huis tjokvol zei

ik herken mij in heel veel punten,leuk dat dit met ons wilde delen, leuk om te lezen

Hieperdepiep...een feestje! zei

Mooi gedaan! En zo leuk dat je elkaar zo weer meer leert kennen!
Maar punt 2 klopt niet hoor :-),
want de liefste loopt gewoon hier!
Groetjes, Corine