maandag 22 augustus 2011

Stoere aanwinst uit opa's schuurtje.....

Ik heb deze week een hele 'mooie' stoere kist gekregen van mijn schoonvader!
In een van de schuurtjes zag ik hem staan en ik vind hem prachtig!
Na een super grondige schrobbeurt ( er zat olie en smeer in) staat hij nu te pronken in mijn nog bijna lege kamer.
Maar je kunt de sfeer die ik nu in mijn woonkamer graag wil, al een beetje zien!
Geïnspireerd door jullie mooie foto's....










De bouwdroger doet zijn werk goed!!
Volgende week kan de vloer erin!

Fijne week allemaal, 
geniet van de dingen om je heen en vooral van de kleine dingen die heel bijzonder kunnen zijn!

Lieve groet, Hannie

Ps: 80 volgers..
Welkom allemaal, ook alle anonieme volgers voel je thuis in huize Kipkakel!

12 opmerkingen:

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Ziet er prachtig uit heerlijk sfeertje en die kist mooiiii word vaker snuffelen in die schuur hahahah fijne dag lieve groet rosita

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
@Let zei

Mooie koffer!
Uit opa's schuur komen vaak de leukste dingen hé ;-)

Groetjes, @Let...♥

http://truutske.blogspot.com/ zei

Geweldig zo'n oude gereedschapskoffer die nog ruikt naar olie en smeer.

Hou zo'n opa en vooral z'n schuurtje maar in ere want daar komen de mooiste spulletjes vandaan.

Groetjes,
Trudie.

quiltingmieke zei

piep

mooi, prachtig, ik ben gek op zo'n oude dingen, heb ooit op mijn werk toen een archief opgeruimd moest worden twee van die oude kisten op de kop weten te tikken, zalig

knuf mieke

Hieperdepiep...een feestje! zei

Wow, doe mij er ook maar zo een! Prachtig, logisch dat je er mee in je sas bent!
Groetjes, Corine

Kom Achterom zei

Mooi zeg!! wauw!
Dit zijn de echte!
en je foto's zijn echt mooi met een heerlijke sfeer'
fijne avond
Yolanda

Home and Lifestyle zei

Wat een mooi exemplaar en dat hij van je schoonvader is geweest maakt het extra bijzonder!

Lieve groet, Ingrid

Eefies day zei

Wat een vondst, prachtig doorleefd. Die sfeer komt wel goed bij jou!!!

Groetjes,
Eefie

cindy zei

kijk dat is nog is een goede opa die mooie oude spullen goed bewaard voor een moment als deze !!

heerlijk toch dat hij jou er weer blij mee kan maken, als ie dan op bezoek komt ziet hij z'n eigen kist pronken in je kamer

wat zal ie trots zijn zeg!!!

dit zijn de mooiste aanwinsten die er zijn!

geniet ervan!!
liefs cindy

HOME is where the story begins zei

Wat leuk als je op zo'n onverwacht moment zoiets moois tegen komt!

Miranda zei

Wat een prachtige vondst! Dat gaat helemaal goed komen met de sfeer in je nieuwe woonkamer.

Fijne avond! Groeten, Miranda