maandag 29 augustus 2011

Alles wordt wit !

Vanmorgen voor de eerste keer sinds 9 weken gingen de kinderen op maandag weer naar school!
En wat doet deze ijverige huisvrouw dan??
De poetsemmer pakken en soppen??
Nee dus!
Ik pakte het schuurpapier en de kwast, en ben de hele maandagmorgen aan het schuren en verven gegaan!

Alles moet er aan geloven...alles wordt wit!!!



En dit is de laatste klus, onze 6 eetkamerstoelen zijn nog prima, maar ik wil graag witte stoelen!
Dus de verfkwast maar weer gepakt!



Het is wel een grote klus..pff...maar dan heb je ook weer wat!


Eigenlijk pak ik deze klus nu aan, omdat ik ik een beetje baal ;-)
De vloer...tja..is nog niet droog!
dus weer uitstel!

Ik klus gewoon verder en ik hou de moed erin!
Toch??

Fijne week allemaal,
Lieve groetjes ,
Hannie

14 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Wat ben je er toch al lang druk mee Hannie, maar ik hoop dat je toch snel in de kamer op je geverfde en droge stoel kan gaan plaatsnemen om héél tevreden rond te kijken omdat je het huis van je dromen hebt en (bijna) alles klaar is!

Succes met de laatste loodjes! Lieve groet, Ingrid

Onder de knotwilg zei

Een flinke klus, maar ze zijn wel mooi geworden, zeg!
Hopelijk is de vloer nu snel droog genoeg om verder te kunnen.

Sterkte en succes hoor met de rest!

Groetjes Tineke

De Nostalgische Nonnevot zei

Houd moed...het resultaat zal genieten zijn...even geduld! Nicole*

Pleuntje zei

Je geduld wordt danig op de proef gesteld. Maar je besteed je tijd nuttig zie ik al.
Mooi hoor de witte stoelen. succes, groet Petra

huis tjokvol zei

die worden mooi,je doet je werk wel eer aan.

gr yvonne

@Let zei

Mooi, alles wit, zo heerlijk eenvoudig.
Suc6 met de ververij en leuk dat we weer mee mochten kijken :)
Hier nu ook alles naar school, dus...ritme weer op zien te pakken...

Groetjes, @Let...♥

Marja zei

Wat een klus om die stoelen te schilderen..maar ze worden wel prachtig wit!

Lieve Groetjes Marja.

Met Brocant Label zei

Gewoon blik op oneindig en schilderen maar haha. Ze worden prachtig en je zal er straks lekker van genieten. Jammer van de vloer maar ook dat komt goed.

Lieve Groet,
Yvonne

Hieperdepiep...een feestje! zei

Balen van je vloer :-(
Maar dat levert toch maar weer prachtige stoeltjes op, echt gaaf gedaan!
Groetjes, Corine

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Ziet er in iedergeval al erg mooi uit ... je doet me denken aan mezelf ik had dat ook als de kids naar school gingen ging ik op zoek naar dingen om te schilderen of te veranderen ..... veel plezier ermee ... lieve groet rosita

Stina zei

wel een heel karwei zeg, maar gaat je vast lukken, succes.

gr Stina

Miranda zei

Hier genieten we nog van onze laatste week vakantie terwijl jij druk in de weer bent met je stoelen; een hele klus, maar toch eigenlijk veel leuker dan poetsen ;)

Groeten, Miranda

Martine zei

Wat leuk dat jij volger bent geworden op mijn blog! Ik vind het hier ook heel leuk, dus ik ga jou ook volgen. Fijn weekend, groetjes, Martine

Musje zei

Wow ik vind je stoelen supergaaf,ik ben op zoek naar 6 verschillende voor bij onze tafel,lieve groet Joke.