donderdag 23 juni 2011

Zomerse sferen bij Bizzy at home!

Ik zag bij veel van jullie al een link staan naar de blog van Renny (http://bizzyathome.blogspot.com) om mee te doen met de zomerse sferen challenges.

Er zijn al veel mooie foto's geplaatst..

Onze heerlijke zomersfeer ligt  aan een strandje langs de rivier..
Varen ( niet onze boot..;-)), zwemmen, schepen kijken, zandkastelen bouwen, de barbeque mee en smikkelen maar!
Heerlijk en dat op een kwartier van huis!



Geniet van alle zomerse sferen en het vakantie gevoel!

Lieve groet, Hannie

17 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Heerlijk...en volgende week krijgen we gelukkig een paar zomerse dagen!

Lieve groet, Ingrid

Thuis bij Tjits zei

ja dat is echt genieten en zo lekker dichtbij:)
ik denk dat jullie daar volgende week ook wel te vinden zijn!

lieve groetjes, Tjits

Kom Achterom zei

ooh heerlijk wij gaan volgende week naar Ameland dus genieten!!
fijne week
Yolanda

Bizzy @ home zei

Heerlijk om zo even weg te kunnen varen van de drukte. Wij doen het ook regelmatig. Het hoort zo bij de zomer!
Leuk dat je meedoet,
Groetjes, Renny

Maria zei

Lijkt me heerlijk ff uitwaaien
Mooie post

liefs maria

Miranda zei

Fijn hoor dat ultieme zomergevoel. Vandaag werkt het weer niet echt mee, maar volgende week...

Fijne dag,
Miranda

Tanja zei

Hey Hannie, leuk dat je volger bent geworden en een reactie hebt achtergelaten.

Ik ga jou ook volgen. Maar heb je mijn give-away gezien? ik zoek 50 vrouwen die mijn lief een kaart sturen voor zijn 50ste verjaardag. Als je kijkt op mijn blog zie de give-away en de post staan.

Lieve groet
Tanja

Chips, vergeet helemaal neer te zetten dat jou foto's ook wel heel erg zomerse sferen geven. Heerlijk om naar te kijken met deze wind en somberheid.

Gerd@ zei

Wat heerlijk dat je zoiets zo vlak bij huis hebt .... kan me voorstellen dat je daar op
een zonnige dag naar toe gaat ...

Fijne avond ... Gr. Gerd@

http://truutske.blogspot.com/ zei

Echt een 'zomerse sferen'post.
Heerlijk toch zoiets dicht bij huis.
Ik wil je ook bedanken voor je felicitatie op m'n blog. Erg lief van je.
Fijne dag, Trudie

Het stokpaardje zei

Wat een leuke challenges. Je wordt gewoon blij van de zomerse foto's.
Fijne avond Iris

Met Brocant Label zei

Nou pak de tas voor maandag maar in want het is dan goed toeven daar zo te zien. Lekker even bij komen van het klussen haha.

Lieve groet,
Yvonne

Onder de knotwilg zei

Heerlijk! Dat wordt hopelijk weer een zomerlang genieten rond het water!

Groetjes Tineke

Eefies day zei

Wat heerlijk dat je zo dichtbij huis kunt genieten.
Het zijn heel mooie zomerplaatjes, de komende dagen misschien het juiste moment om te gaan genieten.

Groetjes,
Eefie

Hieperdepiep...een feestje! zei

O, doe mij ook zo'n strandje!!
Heerlijk zo dichtbij! Laat die zon maar schijnen!
Groetjes, Corine

Anoniem zei

Fijn he, die strandjes zo dicht bij huis.
Wat een pracht van een keuken krijg / heb je.
De laatste loodjes zijn vaak het zwaarst.
Als alles klaar is geniet dan dubbel,en je huis op orde en met je kinders (en man)lekker vacantie.

groetjes Hilda

huis tjokvol zei

zo he super zeg zo dicht bij het strand wonen, ik ben jaloers op je.
geniet er maar van

gr yvonne

Jansepans zei

Hoi Hannie, dank voor je leuke reactie op mijn blog. Dan kom ik natuurlijk meteen bij jou buurten! Ik ga je volgen. Fijn weekend en laat die zomer maar komen zoals jij hierboven neerzet. Groetjes Janneke