woensdag 8 juni 2011

Woonschrift met moodboard.

Voor moederdag kreeg ik een mooi kado..
En vandaag heb ik dit kado pas gebruikt!
Ik kreeg een woonschrift!


Een schrift waar jezelf mee aan de slag kan en moet om een goede voorbereiding op je nieuwe interieur te maken..
En dat vind ik natuurlijk wel wat!
Ik heb er een stapel tijdschriften bij gepakt en geknipt en gescheurd en geplakt.
Heerlijk ontspannen freubelwerk met een doel.
Ik heb een heus moodboard en kleurenschema gemaakt..
                                Nu nog kiezen!






Wat ik wil weet ik inmiddels wel, maar nu nog de juiste kleurnummers kiezen..

Voor gratis adviezen wat betreft de muurverf in een mooie grijs/bruine kleur hou ik me van harte aanbevolen, ik hoor jullie reactie als ervaringsdeskundigen graag ;-))


Het is een hele leuke manier om er achter te komen wat voor woontype je bent en het schrift is echt een plaatje met mooie spreuken en adviezen.
Voor meer informatie kijk je op de site van huisraadenzo.nl


Dit kwam uit mijn score van antwoorden...
Wist ik al ;-)

Lieve groetjes, Hannie



7 opmerkingen:

Het Hoogerhuys zei

Mijn ervaring is, ik heb dit vorig jaar namelijk ook meegemaakt, dat je niet zo op de kleur moet afgaan, maar ermee in de ruimte gaat waar het op de muur moet, door de lichtval pakt de kleur altijd anders uit dan dat je in gedachte had.
Ik heb in het hele huis de zelfde grijstinten gebruikt maar hij oogt in elke kamer weer anders
zoek een kleur uit die je mooi vind en ga er mee door je kamer en desnoods ga je een tint lichter,zie de nummers die bij de kleuren staan.
Succes.
Groetjes Sandra.

wonen aan boord zei

Ha Hannie,

Leuk joh zo'n moodboard...! Tja kleuradvies? Ik kies altijd in de bouwmarkt moet ik zeggen, haha.. Alhoewel, 1 keer heb ik een kussensloop meegenomen voor de kleur, erg handig als je iets kleins hebt met de kleur die je wilt dat je dat mee kunt nemen, al is het maar een bord of een sjaal ofzo..
Succes iig! Hier staat de muurverf ook te wachten, lekker donker, maar eerst moet die keuken af!!

Groetjes, Alberta

Met Brocant Label zei

Ik heb ook heel wat moodboards gemaakt ook voor andere mensen, het moet kloppen wat de stijl ook is. Maar voor jezelf is het natuurlijk helemaal leuk om te doen, want we weten vaak wel wat we willen haha. Een krijtverf is erg mooi,ook het lichtval maakt het levendig. Je kunt ook proefpotjes of grote stalen thuis proberen. Wel doen hoor, soms valt een kleur heel anders uit thuis dan in de winkel.

Lieve groet,
Yvonne

Christien zei

Wat een mooi schrift joh!
Daar word jij blij van en kan je prima gebruiken nu he?!

Groetjes van Christien

theeleuten zei

Dat is leuk zeg........ja als ik zo je kleuren zie val ik wel op dezelfde.....in de keuken heb ik een bruintint van histor, in de woonkamer bescheiden leliewit(al jaaaaaaren) en verder nog een lichtbruine kleur in de gang.....Kleurnr.s geen idee?
Zou ik op zolder moeten kijken.....maar ik ga nu echt slapen...gaap!

Groetjes en succes , Evelien

@Let zei

Wat een leuk idee zeg zo'n woonschrift!
Dat is echt iets wat bij je past, top hoor.

Bedankt voor je 'felicitatie' tgv m'n gewonnen give-away van @Onder de knotwilg ;-)
Super is'ie hé...
Kan niet wachten tot de post komt, erg hé

Fijn weekend en een lieve groet,
@Let...

Makkie zei

Dag Hannie,
fijne dagen hoor!
Als ik je een keertje moet helpen dan geef je maar een gil!