woensdag 22 juni 2011

Tada...tromgeroffel...daar is'tie...

Wat kwam er uit deze pakken??


En ja...daar is 'tie dan!!
Onze nieuwe keuken komt langzaam maar zeker te voorschijn...

Het was een heel werk, wel gezellig met elkaar, maar de kastjes en kasten staan in elkaar..
Nu moet er nog gezet en gesteld en aangesloten worden.

onderkastjes...

onze ruime kastenwand..met apparatuur!

ik  ben hier zo blij mee!

nostalgisch detail

Er is vandaag hard gewerkt, de timmerman kwam afwerken, de ene pa maakte de plinten verfklaar..de andere pa was met de keuken bezig en manlief deed van alles wat!
Vanavond hebben we (eh..manlief deed het werk en ik moedigde aan!) het plafond voor de 2e keer gespoten..ja gespoten!
Ik vond dat eerst helemaal niets en zag het niet zitten, gisteravond speelde de vermoeidheid ook een beetje op denk..schaam schaam...

Verbouwen is niet altijd even leuk ;-))

Maar vanavond gingen we..vol goede moed er weer tegenaan en het lijkt..prachtig te worden!
Morgen weet ik het zeker.


Tussen de bedrijven door een tractatie bedenken als afscheid voor de meesters en juffen van de oudste, die vrijdag voor de laatste keer naar de basisschool gaat!
We sluiten een periode af en er begint in september een nieuwe periode voor hem en mij!



Ik geniet van al jullie lieve reactie's en jullie moedigen me enorm aan om vol te houden..
Dank jullie wel!
Lieve groet, Hannie
 

10 opmerkingen:

Het stokpaardje zei

Het begint al echt vorm aan te nemen. De laatste loodjes. Succes ermee.
Groetjes Iris

Pleuntje zei

DE keuken gaat vast heel erg mooi worden.
En ja het plafond zelf spuiten lijkt me best wel moeilijk.
succes maar weer .
p.s jullie zullen langzamerhand je draai weer weten te vinden als je kind naar de brugklas gaat.
groet Petra

Stina zei

ook weer een periode die je afsluit voor de kinders he,maar ook wel weer leuk naar een andere school.

en nog succes met klussen.

gr Stina

Home and Lifestyle zei

Ohhh...dat begint er al echt op te lijken, het ziet er mooi uit hoor! Volhouden dus...al denk je nu af en toe dat iedereen de rambam kan krijgen hihi...je krijgt er straks heel veel voor terug!

Lieve groet, Ingrid

saskia zei

Oooo leuk die keuken heeft mijn dochter ook uitgekozen bij ikea die gaan wij dit weekeind in elkaar zetten dus als je nog tips hebt hou ik me aanbevolen ;)

ben erg benieuwd hoe het er bij jullie uitgaat zien .
nog even volhouden dan komt het grote genieten :)

grtjs saskia

Wonen aan boord zei

Hannie,

Wat wordt je keuken mooi! En vooral die nostalgische details zijn gewelidg he...
Je zomerpost is heerlijk, zeker nu met die regen. Volgende keer geef ik eerder een gil, en dan kom ik absoluut kijken ;-) en gezellig koffie drinken.

Lieve groet, Alberta

Inka en André. zei

wauw,het gaat super worden,prachtige keuken,hoor,x

Onder de knotwilg zei

Heee, wat een bekende keuken, lijkt wel erg veel op die van mij ;-)

En nee, verbouwen is niet altijd leuk, maar nog even de tanden op elkaar! Strakst heb je er iets heel moois voor terug!

Groetjes Tineke

Wanda zei

Wat heerlijk dat het eind in zicht is. Verbouwen vind ik niet erg, maar als het bijna af is... Zucht. Nou, in ieder geval kun je er straks heerlijk van gaan genieten!

Lieve groetjes,
Wanda

THE BLACK BARN zei

JE KEUKEN GAAT MOOI WORDEN!
IK WEET HET ZEKER.

FIJN WEEKEND,

MIRANNDA