vrijdag 3 juni 2011

Bouw update..en kijk wat bijzonder....

Het is alweer een hele week geleden dat ik een berichtje heb achtergelaten op mijn blog!
En in deze week is er weer heel veel gebeurd....
maar misschien verveel ik jullie wel met bouw verhalen???



Helaas is dit op het moment het enige wat ik jullie te bieden heb, want al mijn leuke hoekjes/spulletjes staan ingepakt op zolder en zullen daar ook nog even moeten blijven :-((





Gelukkig heeft de tuin voor wat bijzondere verrassingen gezorgd, want tussen het oud ijzer en puin komt er van alles te voorschijn.




                       Ik wist wel dat vrouwenmantel sterk was, en het bewijs heb ik hier..

Ik wens jullie allemaal een mooi weekend toe!
Geniet van je heerlijke plekje in de tuin!

een lieve groet van Hannie

16 opmerkingen:

Het stokpaardje zei

Zo te zien zit er behoorlijk wat vaart in jullie verbouwing. En wat een ruimte heerlijk.
Fijn weekend Iris

Onder de knotwilg zei

O wat roept dit herinneringen op aan onze verbouwing vorig jaar ;-) Nog even doorbijten meis, straks heb je een heerlijk groot huis!

En nee, je verveeld ons niet hoor met je bouwverslagen, juist leuk om het te volgen!

Fijn weekend, Tineke

Wonen aan boord zei

Ha Hannie,

Vind het juist erg leuk om jullie vorderingen te lezen, en wat zal het leuk zijn als je ons straks het eindresultaat kan laten zien!

Veel succes nog, Lieve groet Alberta

Pleuntje zei

Nee het verveeld niet hoor al je verbouwingsverhalen .
Ik vind het leuk om te lezen.
Geniet van t mooie weer .
groet Petra

Stina zei

ook mij verveelt het niet hoor, je zit er nu middenin.

en och straks als alles klaar is komen er wel weer andere posten,

fijn weekend
gr Stina

Eefies day zei

Heerlijk om mee te genieten, we zijn zo benieuwd hoe het eruit gaat zien, ik zou je graag een stoel aanbieden om even te relaxen in mijn tuin:)))

Hou vol, het wordt heel mooi!!!

Groetjes,
Eefie

Home and Lifestyle zei

Dat gaat goed zie ik...en je bouwverhalen zijn juist zo leuk om te volgen, dus ga er vooral mee door!

Succes en doorzetten hè...het eindresultaat komt steeds dichter bij!

Fijn weekend en een lieve groet, Ingrid

Miranda zei

Er zit duidelijk schot in de zaak! Leuke buitenfoto's en ondanks de bouwmaterialen toch een romantisch tintje.

Fijn weekend,
Miranda

Hieperdepiep...een feestje! zei

'k Vind dit juist superleuk om te zien hoe anderen ook in de troep zitten...;-)
En ik weet zeker dat het goedkomt!
Al het stof en zweet is echt ergens goed voor!
Groetjes, Corine

Musje zei

Ik vind je bouw verhalen prima hoor,juist leuk om te zien wat je er van gaat maken en hoe het opknapt,je tuin doet zeker te weten zijn best,ik wens je een fijn klus weekend,lieve groet Joke.

Over ons zei

piep

nee hoor je verveeld ons niet, spannend, je verbouwing steeds te zien groeien,
en dit is wat je bezig houd dit moment,
dus wat zou je willen......
ben benieuwd naar het eindresultaat, dus blijf je volgen hoor

knuf mieke

@Let zei

Welnee vervelen?
Heerlijk om te lezen hoe alles vordert, vooral met je foto's erbij !
Ga dus lekker door met krabbels over je giga verbouwing. Ik blijf je toch wel volgen...
Ff doorbijten en je hebt een 'paleisje' ;-)

Goede zondag en groeten,
@Let...

huis tjokvol zei

nee hoor het verveelt niks die bouw verhalen van je, ik vind het juist wel leuk om het te lezen.
succes nog verder.

Makkie zei

Ha Hannie,
hou je het nog een beetje vol in de schuur? Maar wat gaat het hard en wat een ruimte komt er bij! Heerlijk. Goed voor jezelf blijven zorgen en dom kieken en deurgoan (dat zei ik altijd in de verbouwing). Het helpt echt! Nog even meid en dan ga je heerlijk genieten van je nieuwe huis en al je "nieuwe"spulletjes!
Hartelijks

Anoniem zei

Hoi Hannie,
Het is een hele klus zo`n verbouwing. In het verleden hebben wij het ook gedaan, maar wat een gezellige tijd was dat achteraf. Lekker primitief leven...(ons wasmachine stond toen in de woonkamer) en als straks alles klaar is....dan voel je "de koning te rijk".
Je hor met de postzak is ook geweldig!! Veel succes verder!!!!
Groetjes Maartje Freubel.

24 Homes zei

Wat een mooie foto's.

Bedankt voor het delen!

Lieve groetjes,
Claire&KJ
www.24homes.blogspot.com