dinsdag 3 mei 2011

Opknappertje...

Een terugblik op een mooie koninginnedag...
Al vroeg (8.00) stond ik met de kinderen op de vrijmarkt, zij hebben geweldige aankopen gedaan!
Ik (helaas) niet, het is bij een mooie lampevoet gebleven..
Na een lekkere oranje tompouce zijn we op de fiets gestapt en hebben een heerlijke middag gehad.
Zelfs manlief nam vrij van de bouw ;-)

Maar eerder deze maand had ik bij de kringloop een horraam gevonden, kapot en lelijk..voor 2,=
Ik heb dit raam gepimpt en staat nu te pronken in mijn raam!

                                          Zie hier de metamorfose van een horraam!                                  











Ik ben heel blij met het resultaat!

Wat super leuk alle spontane en gezellige reactie's op mijn stapelpost van afgelopen vrijdag!
Alles blijft nog een weekje staan en dan verdwijnt het weer in mijn oranje doos tot volgend jaar en het hele jaar blijf ik speuren naar nieuwe mooie oude aanwinsten..

Fijne dag, een lieve groet,
Hannie.

22 opmerkingen:

Hannekie zei

hoi hannie
wat een geweldig idee zeg..super leuk..nou die horren vliegen de kringloop uit denk ik na jou geweldige metamorfose
en ja echt waar..het duurste wat ik die dag in belgie heb gekocht was 6 euro..geweldig toch
liefs hannie

Eveline zei

daar was ik nou echt nooit op gekomen om er een jutte zak van de ptt voor te gebruiken. en ik heb er toen de tijd nog wel gewerkt;)
wat is het leuk geworden!
het zijn echt tijden om weer wat te rommelen. hier staat alles ook weer op z'n kop.

wonenaanboord zei

Wat leuk geworden zeg!
Het is weer een prachtige hor zo, echt een plaatje.

Groetjes, Alberta

THE BLACK BARN zei

JA, DIE ZOEK IK OOK NOG!
IK HAD ER EEN VROEGER MAAR DIE HEB IK WEG GEGOOIT. ( STOM HÉ!)

DIE VAN JOU IS MOOI GEWORDEN.

FIJNE WEEK,

MIRANDA

Pleuntje zei

Wat een leuk idee om de hor zo op te pimpen.
Het zet een mens weer aan het denken.........
groet Petra

De Nostalgische Nonnevot zei

O Hannie war heb je dat mooi opgepimpt! Ik ban ook al een tijdje opzoek naar z'on horraam, geweldig vind ik hem. Grotejs Nicole

Michelle zei

Die heb je heel mooi gepimpt!

Groetjes Michelle

Eefies day zei

O, maar voor 2 euro heb je nu( na al jouw arbeid) een schitterend object.
Mooi, iedereen gaat nu op zoek naar oude horren hoor!!! Mijn moeder zoekt er één om haar plantjes tegen zonlicht te beschermen, als ze dit ziet!!!

Groetjes,Eefie

theeleuten zei

Wat een stoere hor is het zo geworden...super bedacht hoor!!
Wij hadden vroeger thuis er ook altijd 1, maar ja ....weggegooid!

Fijne week, groetjes Evelien

rommy moosie68 zei

hoi leuk gedaan het op pimpen van je hor supper leuk groetjes rommy

huis tjokvol zei

erg leuk gemaakt.

wonen met brocante zei

Wat ontzettend leuk is deze geworden. Al moet ik zeggen dat ik een stuk kant erin ook leuk vind. Groetjes Peggy

Maria zei

Wat is die mooi geworden leuk leuk
Dit jaar geen markt gezien helaas,volgend jaar maar weer

liefs Maria

Kom Achterom zei

Wat een schatje is het geworden zeg!
fijne week
Yolanda

Het stokpaardje zei

Hij is mooi geworden.
Groetjes Iris

Onder de knotwilg zei

ooooo, wat een leuk idee!!! Snel op zoek naar een hor :-)

Groetjes Tineke

brocantezussen zei

Wat heb je dat mooi gedaan zeg. Knap dat je er zo doorheen kan kijken en zo'n gaaf ding hebt kunnen maken.
groetjes Annebeth

Stina zei

dat heb je leuk gedaan!!

heb een award voor jou op mijn blog, kom je hem ophalen...

Groet Stina

Hieperdepiep...een feestje! zei

Wat mooi gedaan!!! Ik heb hier ook nog zo'n oude postzak liggen, m'n pa was vroeger postbode en die zak is me dierbaar...maar wat ik er ooit nog mee ga doen...
Dit vind ik zo leuk, he..dat je op een blog dan ineens weer herinnert wordt aan je jeugd!!
Van deze hor ga je veel plezier hebben!
Groetjes, Corine

Nicole (Maison La Belle Vie) zei

Wat heb je dat knap gedaan. Ik zag er eigenlijk niks in maar dit is echt geweldig.
Groetjes, Nicole

tulip zei

AWARD AWARD AWARD AWARD AWARD AWARD AWARD AWARD

I would like to honour HANNIE with this special Spring 2011 Blogger Award!

Fantastic blog, great pictures. Keep up the good work!

AWARD AWARD AWARD AWARD AWARD AWARD AWARD AWARD

Met Brocant Label zei

Hoi Hannie,

Heb je raamhor opgezocht en inderdaad deze is echt heel gaaf. Ik heb nog een raamhor frame staan waar ik niks mee gedaan heb. Ook nog een lapje jute stof, dat kan wel eens wat worden.
Vind trouwens je blog naam zo gezellig.
Fijn weekend en lieve greot,

Yvonne
www.metbrocantlabel.blogspot.com