maandag 16 mei 2011

Mooie vondst...

Dat was even vervelend die storing verleden week..
We zijn er ook zo aan gewend dat alles het "gewoon"doet....
Al jullie reacties op mijn post 'zonder woorden'zijn verdwenen, gelukkig heb ik ze nog in mijn mail staan!
Wat een lieve reactie's allemaal, dank jullie wel!

Deze week gaan we een heftige tijd in..
De woonkamervloer wordt compleet vervangen!
Dat betekend dat we in de nieuwe schuur/garage gaan wonen voor 3 of 4 weken.
Vandaag ga ik al mijn kasten leegruimen en die worden opgeslagen!
De dozen met inhoud van de kasten kunnen op de nieuwe schuurzolder.

Ik laat jullie nog even een mooie kringloop vondst zien..
Ik heb leuke dingen in Almkerk gekocht..
Soms tref je het, en dat was toen!


een mooi lantaarn, stoer en verweerd!


De overige mooie dingen laat ik een andere keer zien..

Fijne week allemaal,

Lieve groet. Hannie

21 opmerkingen:

Het stokpaardje zei

Heel veel sterkte met deze grote klus. Ik hoop dat het weer snel wat beter wordt. Met een zonnetje ziet het er altijd wat minder heftig uit. Leuke lamp heb je trouwens gevonden.
Groetjes Iris

Miranda zei

Dat worden even een paar weken afzien; succes met deze onderneming (maar... je weet waar je het allemaal voor doet ;)) Leuke vondst.

Groeten,
Miranda

Colinda en Jeroen zei

Wat een gave stoere lamp,
Hij zal over een paar weken vast super staan in je nieuwe woonkamer.
Succes met de verbouwing.

liefs colinda

lia zei

Ja, vervelend als die leuke reacties weg zijn.
Maar er komen vast weer andere.
Leuke lantaarn.

groetjes Lia

saskia zei

sterkte de komende weken hoewel ik het altijd ervaar als een leuke tijd hoor dat kamperen in eigen huis .
wat komt erop de vloer ?
daar komen vast weer foto's van ik kijk er naar uit .

leuke lamp hoor ben ook benieuwd naar je andere vondsten .

grtjs en nog een fijne dag

Musje zei

Prachtig je lantaarn en succes met klussen,hier liggen er ook nog een paar op mij te wachten zoals de houten vloer wit maken,ja was echt naar dat blogger het niet deed haha,je bent het zo gewend idd en helaas veel reacties op mijn give-away weg,ik wens je een fijne week,lieve groet Joke.

Hilde's Hebbedingetjes zei

gaat goedkomen hoor!!! sterkte ermee...
Lekker stoere verweerde lantaarn heb je gevonden!!
Groetjes Hilde

huis tjokvol zei

leuke lantaarn

Maria zei

Wow die vind ik gaaf zo'n stoere lamp...goed gevonden
Succes met de giga klus,ben benieuwd hoe het wordt

liefs Maria

Home and Lifestyle zei

Wat een mooie lamp heb je gekocht...die krijgt straks vast een mooi plekje in huis!

Heel veel succes met alles, aan het eind van de week wordt het weer wat beter zodat je misschien dan wat meer buiten kunt leven!

Lieve groet, Ingrid

theeleuten zei

Sterkte met deze megaklus, hopelijk veel mooi weer!
Succes met alles opruimen!!
Prachtige vondst heb je weer gedaan...lieve groetjes Evelien

Eefies day zei

Dat zijn nog eens mooie vondsten, heerlijk als je zoiets tegenkomt.
Lekker dat de bouw gewoon doorgaat, het einde komt in zicht.

Fijne week en groetjes,Eefie

wonen met brocante zei

Mooie lamp en succes met de verbouwing! Groetjes PEggy

Hannekie zei

tjee succes zeg.,wel fijn dat je in ieder geval ergens terecht kunt...mooie lamp heb je gevonden...lekker stoer

liefs hannie

Onder de knotwilg zei

Sterkte hoor, bij deze tijdelijke verhuizing! Hopelijk vliegen de weken om en kan je weer snel in je mooi verbouwde huis wonen!

Groetjes Tineke

P.s. inderdaad een leuke vondst bij de kringloop!

DvL zei

He Tobbers
Wordt het al wat daar?
Groetnis ut Fryslan

Pleuntje zei

Ja het moet eerst slechter wil het beter worden.
Je moet er maar het beste van maken.
En hopen dat je toch nog een beetje creatief kunt zijn.
groet Petra

Met Brocant Label zei

Hallo Hannie,

Hartelijk dank voor je leuke reactie op mijn nieuwe blog Met Brocant Label. Voor mij nog allemaal nieuwe, maar wat vind ik het leuk allemaal en al die lieve reacties. Jouw blog is ook echt helemaal mijn ding, ga je ook volgen.

Lieve Groet,
Yvonne
www.metbrocantlabel.blogspot.com

wonen aan boord zei

Wat een leuke lantaarn!! mooie vondsten zijn dat... Ben erg benieuwd naar je verbouwing, wat zla het leuk zijn als je alles weer kan gaan inrichten.. Je mag mijn gadget gebruiken hoor, was op zoek naar de originele maar die is nergens als foto te vinden, dus zelf aan het prutten geweest met picasa maar hij lijkt er aardig op ;-)

Groetjes, Alberta

Siljo zei

Nou dat is de moeite waard !!
Via via kwam ik hier !!
Erg leuk hier je blog
wij zijn ook aant verbouwen!!
Dus ik herken wel wat !!
Ik ga je zeker volgen!
Fijnweekend
groetjes Joke

Makkie zei

Nou, das het echte werk! Het zal nog niet meevallen allemaal. Ik hoop voor je dat het weer mee gaat werken. Als je lekker veel zonlicht ziet is het in ieder geval niet zo somber, zeker als je in een schuur zit met weinig licht!
Zet hem op maar weer,straks kan je alle mooie kringloopvondsten een leuk, nieuw, schoon plaatsje geven!
Hartelijks,
Makkie