vrijdag 27 mei 2011

Eindelijk...

Tjonge, heel de week door drukte niet  achter de computer gezeten, wil ik vanavond bijlezen op jullie blogs..
Je snapt het al, geen beweging in blogland te krijgen..
Van mede bloggers alle tips gelezen en me aangemeld bij Firefox..en idd alles doet het weer!
Ik blij..

Ik wil met deze post meedoen aan de leuke Give Away bij Onder de knotwilg!
Een Harten Give Away..kijk maar snel op haar blog!

Ook ik ben stapel op Harten..

En hierbij een kleine greep uit mijn hartencollectie ;-))


Deze week hebben we een nieuwe vloer gekregen!
Maandag hebben ze onze houten ondervloer eruit gesloopt, dinsdag de balken/broodjes gelegd, s'middags beton gestort.
Woensdag vloerverwarming gelegd en donderdag lag de smeervloer erop!
Vandaag mogen we weer op onze nieuwe vloer lopen!
Wat is er hard gewerkt deze week!
Geweldig!

Fijn weekend allemaal,
groetjes Hannie

9 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Ook al werkt alles nu weer bij jou, bijlezen is niet te doen volgens mij...pfft, met één dag is de achterstand al fors is mijn ervaring. Wat schiet het thuis op zeg, je kunt in ieder geval weer lekker door het huis lopen!

Ik wens je een heel fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Het Hoogerhuys zei

Wat een week heb jij achter de rug, kan me voorstellen dat je blij bent dat de vloer erin zit.
Fijn weekend, groetjes, Sandra

Pleuntje zei

Ja die hartjes hè, het blijft leuk.
En wat voor soort vloer gaat het worden ?
groet petra

huis tjokvol zei

ja ik ben ook gek op harten
en wat hebben jullie veel gedaan deze week, super

Het stokpaardje zei

Hier nog z'n hartjes liefhebber. Fijn dat je weer op de vloer kunt lopen. Dan begint het op te schieten.
Fijn weekend Iris

Onder de knotwilg zei

Leuk dat je mee doet met de hartjes give away!
En wat heerlijk dat het zo lekker is opgeschoten in je huis deze week! Wat voor vloer komt er in?

Fijn weekend! Tineke

Stina zei

ze blijven leuk die hartjes he, heb er ook verschillende en de meisjes ook op d'r slaapkamer.

fijn dat het opschiet met jullie huis.

fijne dag
gr Stina

Eline DM* zei

wat een leuk blogsje zeg !!

Groetjes
Eline DM*

ps: kom gerust is binnenwippen op mijn blogje

Corine zei

Hoi Hannie, ik vind het prima hoor dat je me naar de verf op mijn muur vraagt, niks brutaal! Wij hebben de muurverf van Painting the Past gebruikt, deze grijze kleur heet "Cape Cod Grey", op de andere muur zit "Chalk". Groeten, Corine(THUIS)