vrijdag 8 april 2011

Witte broodjes stapelen...op vrijdag

Broodjes??
Vandaag weer een klus-stapel!
Deze week is de vloer gestort van de nieuwe aanbouw, onder de vloer zit een balken en broodjes laag..

Ik ga het nog leren: Vaktaal!
De broodjes zijn van piepschuim en de balken van beton.


En deze broodjes zorgden voor stapels op vrijdag..nou ja woensdag eigenlijk!




Eerlijk gezegd hou ik meer van een lekker vers warm wit broodje uit de oven, maar daar zorgen we zondag dan weer voor!

Ik ga vroeg op pad vandaag, om 9.00 opent de kringloop in Sliedrecht haar deur voor een Lentefair met veel spullen uit grootmoederstijd!

Jullie horen er nog wel meer van, ik ga m'n slag slaan ;-)

Voor meer stapels kijk je op de blog van Irma 'allemaal kleurtjes",

fijne dag ,
groetjes Hannie

20 opmerkingen:

rommy moosie68 zei

hoi ziet er leuk uit wens je een fijne dag toe dat je maar weer wat leuks mag vinden groetjes rommy

Thuis bij Tjits zei

deze broodjes kende ik nog niet hihi.. leuk gedaan!! en wat leuk dat je vandaag naar een lentefair gaat en dan ook nog met dit mooie weer, ben je meteen helemaal in de stemming! veel plezier!!

fijn weekend,
lieve groetjes, Tjits

Michelle zei

Grappige stapel, heel leuk gedaan!

Groetjes Michelle

Eefies day zei

Stapels waar je vrolijk van wordt, er is vooruitgang te zien bijjou....
Veel plezier vandaag, het wordt mooi weer.

Groetjes, Eefie

Pleuntje zei

Wat een heerlijke broodjes en ook zo functioneel.
Ben benieuwd naar je stapel aankopen.
Petra

flowersandhome zei

Weer wat bijgeleerd! Als die vakmannen het eens over broodjes en balken hebben vallen wij niet meer door de mand ;-))
Groetjes,
Marian

Sjonke's Kronkels zei

Ohhhh....ik wil mee naar Sliedrecht.....
Helaas geen tijd, ik moet strakjes werken en even op en neer naar Sliedrecht zou ik niet halen.
Je hebt weer een originele stapel!!!
Groetjes en heel fijn weekend,
Marion

http://truutske.blogspot.com/ zei

Ook een stapel...leuk idee...maar idd warme broodjes hebben de voorkeur.
Zonnig weekend, Trudie

Home and Lifestyle zei

Hele nuttige broodjes dit keer...en zondag de lekkere...misschien kun je daar ook mee stapelen hihi!

Wat leuk....de kringloop in Sliedrecht! Dat is hier een heel eind vandaan, maar ik kwam er vroeger regelmatig omdat mijn opa en oma van mijn vaders kant daar woonden. Ze leven alledrie al heel lang niet meer, maar mijn opa en oma zijn daar wel begraven en er woont nog steeds familie van mij!

Een heel zonnig weekend gewenst!! Lieve groet, Ingrid

Onder de knotwilg zei

Hé jammer dat ik zo moet gaan werken, anders was ik ook graag even naar Sliedrecht gegaan. Helaas, ga ik net niet meer redden... Ben benieuwd naar je vondsten!

Handig trouwens zo'n verbouwing, je hoeft nooit lang te zoeken naar een stapel ;-)

Groetjes Tineke

De Nostalgische Nonnevot zei

Geweldig, je maakt van gewone bouwonderdelen prachtige "stapel" foto's. Succes met de run in de kringloop, ben benieuwd, groetjes Nicole

Makkie zei

Grappig, ik dacht aan hele andere broodjes. Ben benieuwd waar je allemaal mee thuis komt!
Fijn weekend

Makkie zei

Heb je hem al geslagen?? Je slag??

Het stokpaardje zei

Jij blijft stapelen met de bouw. Maar geef mij toch maar liever wat zachte broodjes.
Fijn weekend Iris

Miranda zei

En... geslaagd bij de kringloop? Mooie bouwstapels, maar ik heb inderdaad ook liever een versgebakken wit broodje ;)

Fijn weekend,
Miranda

http://truutske.blogspot.com/ zei

Hannie, je snapt natuurlijk wel dat ik enorm blij was dit bij jou te hebben gelezen. Wist ik niet meer precies.
Maar...wat een leuke kringloopwinkel zeg. Ik heb er ook nog diverse andere spulletjes gekocht maar die zet ik volgende keer wel op m'n blog.Heel erg ver rijden was het ook weer niet. Ongeveer 45 km....dus goed te doen. Jij woont er zeker in de buurt?
Nu meis....weet je nog eens zo iets...hou ik me aanbevolen want ik ben echt zo'n rommelmarkt kringloopmens.
Nogmaals dank je wel en een zonnig weekend, Trudie.

Colinda en Jeroen zei

Wat een grappige stapel met die "broodjes "
succes met de verbouwing. En ik ben benieuwd wat je bij de kringloper gescoord hebt.

liefs colinda

Claudia. zei

Het is een hele poos geleden dat ik zo'n stapel heb gezien, destijds toen mijn ouders gingen bouwen, nou dat is al een hele poos geleden, nu woon ik waar mijn ouders destijds zaten en hun nu op de stapel 'broodjes'.
Goed weekend.
Claudia.

Trudy zei

Ben je goed geslaagd? Zo ja, laat je ons dan nog even zien wat je gescoord hebt? Fijn weekend!

mieke zei

piep, ik ga je lekker volgen,
wil wel weten hoe dit verbouwingen verlopen,
hoe de garderobe zich uitbreid, leuke jurk hoor,
geniet van t weekend

knufje

quiltingmieke