maandag 25 april 2011

Wat was het fijn en...

...en wat hebben we dit paasweekend ontzettend veel gedaan!

Zaterdag is manlief en zijn pa de hele dag met de electra bezig geweest.
Ik heb de binnenmuren van een isolatielaag voorzien...zitten we lekker warm in de winter, nu was het ook een warm werkje, want ik moest alles (lange mouwen en lange broek..) bedekken ivm. glassplintertjes in de isolatie.

Eerste Paasdag hebben we een rustige gezinsdag thuis gehad!

Vandaag zijn manlief en mijn pa weer verder gegaan op de bouw!
Ik ben met de kinders en moeder naar de open boerderijdag van Campina geweest op de fiets.
Het was bij ons in de polder..
De kinderen hebben genoten!
En ik natuurlijk ook, lekker even van de bouw weg en iets anders doen!
Heerlijk!






Even reclame maken: de zuivel van campina smaakte heerlijk!!

Kijk maar ;-)

Wij hebben lekker 2 weken vakantie, voor degene die moeten werken: veel werkplezier en voor de vakantiegangers: geniet ervan!

Fijne week,
Groetjes Hannie




                                            

9 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Het was er mooi weer voor...voor klussen en voor een bezoek aan de boer!

Hier hebben de meiden nog één week school, daarna begint hier ook de vakantie!

Geniet er lekker van! Lieve groet, Ingrid

Eveline zei

Wij ook twee weken vakantie....helemaal top.
Dat moet een leuke dag geweest zijn voor de kinderen en kan me zo voorstellen dat je zelf ook wel even blij bent om even in een andere omgeving te zijn.
Hele fijne vakantie.

wonen met brocante zei

Wij hebben ook genoten met het prachtige weer! Alleen zo helaas weer aan het werk. Genieten jullie er maar lekker van. Groetjes Peggy

Pleuntje zei

Geniet van een heerlijke vakantie met veel zonneschijn.
groet Petra

http://truutske.blogspot.com/ zei

Het zonnetje schijnt precies op tijd voor alle mensen die kunnen genieten van 2 weken vakantie.
Ook jij kunt dus terug zien op heerlijke paasdagen.
Nu maar verder genieten.
Groetjes, Trudie.

Eefies day zei

Heerlijk dat je alweer zoveel werk heb kunnen verzetten, er zit al weer schot in...
Fijn hé die vakantie, heerlijk genieten en niks doen, nou ja in jouw geval wel...:))

Geniet ervan, Eefie

Let zei

Je hebt een leuke blog, Hannie, ik heb me aangemeld als volger ;-)
Je schrijft leuk en spontaan...
Ik hou je in de gaten dus vanaf nu ;-))

Wens je een fijne vakantie!

Groeten, Let...

Petra zei

Lekker he er ff opuit even wat anders dan aan je huis aan het werk. Genieten met dit mooie weer.

groetjes Petra.

Stina zei

leuk voor de kinderen om op een boerderij te kijken.

wij zijn tulpen wezen bewonderen.

fijne week
gr Stina