vrijdag 22 april 2011

St...enen stapelen op vrijdag...weer ;-))

Gisteren kwam ik thuis, na een heerlijk en superfijn schoolkamp met de kinderen van de school van oudste!
Ik heb genoten van het prachtige weer, de enthousiaste kinderen en gezellige sfeer!

Ik was zo moe, dat ik besloten had..niet te stapelen...
Maar na een heerlijk nachtje in eigen bed, was ik vanmorgen alweer bijtijds op en de stapels staan gewoon voor de deur!


              Dus ik laat deze vrijdag niet voorbij gaan zonder stapel!



En zo ver is de bouw!

keuken

Garage


De deur is nu mijn keukendeur..
De nieuwe muur zie je hier voor staan!
Met een groot keukenraam en een mooie achterpui
met tuindeuren en melkmeisjes
(dat zijn de leuke kleine ramen aan de zijkant).


Zoals je ziet weer werk genoeg want het wel de bedoeling dat al die stapels volgende week vrijdag verdwenen zijn...

Ik wens jullie hele fijne paasdagen,
als gezin hopen we naar de kerk te gaan en het wonder van de opstanding van de Heere Jezus te gedenken!
Pasen is feest van leven, hét Leven!

Een lieve groet voor jullie allemaal,
Hannie.

16 opmerkingen:

Het stokpaardje zei

Ik hoop dat je een paar leuke dagen hebt gehad. Je had in ieder geval goed weer. Maar o help wat een werk nog om jouw stapels weg te werken. Veel succes ermee.
Fijn paasweekend Iris

Inka en André. zei

Prachtige stenenstapel,veel succes met de verdere verbouwing en,fijn om te lezen dat de schoolweek een enorm succes is geweest,fijn paasweekend.

Makkie zei

Dag Hannie,
leuk dat die kerels zo meedenken met het stapelen! Wat is het opgeschoten joh. Wat fijn als straks alles af is!
Lekker uitrusten nu, en genieten van de zon.
Ik wens je hele goede paasdagen. Wat fijn he, de Heer is waarlijk opgestaan!
Hartelijks

Pleuntje zei

Nog stapels werk te doen dus. Veel succes de komende week.
En een mooi paasweekend. Goed dat je net als ik bekend bent met de paasboodschap.
groet Petra

Home and Lifestyle zei

Er liggen nog heel wat stapels bij je, maar het resultaat komt nu toch ook echt wel in beeld!

Ik wens je een heel fijn Paasweekend! Lieve groet, Ingrid

Sjonke's Kronkels zei

.....en die stapels vormen straks weer ander stapels....... Wat is het opgeschoten.
Groetjes en fijne Paasdagen,
Marion

wonen met brocante zei

Wat een heerlijk weer hebben jullie gehad voor schoolkamp! En al stapels voor de deur dus jij had een makkie, haha. Ik hoop het voor je dat de stapels snel verdwenen zijn en wij het eindresultaat te zien krijgen. Groetjes Peggy

Eefies day zei

Je stapels zorgen inieder geval voor eenmooi eindresultaat straks, de moeite waard dus!!!
Leuk dat je mee was op scholkamp, heerlijk hé zoveel kinderen bij elkaar:))
Fijn dat je zo open over de paasboodschap schrijft, iedereen moet weten dat Jezus leeft!!
Heerlijk om dat ook door te mogen geven.

Lieve groetjes!!!!

Hieperdepiep...een feestje! zei

'k Was bij Irma benieuwd geworden naar jouw onverwachte stapel....leuk gedaan!!! Leuk om te zien dat er meer mensen zijn die soms zulke bouwstapels voor de deur hebben staan ;-)!!!!!
Ik vind je blog verder ook erg gezellig!
Goede Vrijdag en Pasen!
Groetjes, Corine

Trudy zei

Moeilijk hè, stapelen overslaan... Maarreh, succes met de verbouwing!! En fijne paasdagen.

Miranda zei

De laatste bouwstapels dus, nog maar even extra van genieten ;)

Fijn paasweekend,
Miranda

Gerd@ zei

Wouw he wat een stapels en wat een werk nog
te doen maar dan heb je ook wat he .......
Veel succes hoor ..... Gr. Gerd@

Hannekie zei

ooo wat wordt het straks mooi zeg...ben heel benieuwd
fijne pasen voor jou en je gezin
liefs hannie

Claudia. zei

Je laat een hele stapel zien, maar er komt ook nog stapels werk, zo te zien.
Maar eerst genieten (en uitrusten) met de pasen.
Groetjes Claudia van de kleine hornte.

Lenet zei

succes met heet wegwerken van de stapels

Pleuntje zei

Als je tijd hebt, komt er vast een heel mooi blik uit je handen..............

groet Petra