vrijdag 29 april 2011

Stapelen op vrijdag, en de kleur is .....

                                               Heerlijk...nog steeds...

De hele week geniet ik al van de voorbereidingen voor Koninginnedag!
                                             .....dat hebben jullie allang gezien ;-))

                 In de vriezer staan de stapels oranje tompouces al klaar,
                           de speciaal gemaakte jurk voor dochterlief hangt klaar,
                      de wekker staat op vroeg voor de vrijmarkt,
                           en een stapel op vrijdag staat klaar!
                                              Ik geniet!
                      
                          ......en beloof jullie dat dit mijn laatste oranje post is....
                                                   voor dit jaar ;-)

                          Oké, kijken jullie nog één keer mee??
                                           ik hoop dat jullie het nog niet vervelend gaan vinden??













Ik hoop dat jullie net als ik genieten op deze stapel vrijdag voor Koninginnedag!

Leuk dat er deze week weer nieuwe volgers bij zijn gekomen, van harte welkom in Huize Kipkakel!

Ohoh, vergeet ik bijna te vertellen dat er heel veel mooie stapels te zien zijn op de blog van Irma van Allemaal Kleurtjes.
Zelf heeft ze een prachtige stapel geplaatst, kijk maar snel!

                                                     Ik wens iedereen een heel fijn weekend,
                                                                                 lieve groet Hannie.



          

28 opmerkingen:

Thuis bij Tjits zei

jij bent een echte fan:)) wat een leuke verzameling heb je letterlijk opgebouwd:))
heel veel plezier dit weekend!!

lieve groetjes, Tjits

Makkie zei

haha je bent al net zo gek als ik ben! Ach er zijn ergere dingen toch? Zorg je wel dat je nog wat geld overhoudt voor eten deze maand?Das anders ook zo zielig. Op school bijvoorbeeld: Hoe komt het toch dat je aan de schoolboeken zit te knagen? Snik, mijn moeder heeft al het geld uitgegeven op de kleedjesmarkt en nu heb in zo'n honger! Offe.....draai ik nu weer door?
Ik wens je een hele fijne dag toe morgen, ik hoop dat je nog een beetje kunt slapen vanacht!
Hoe is het met de verbouwing trouwens? Hou je het nog een beetje vol?
Doeg!

rommy moosie68 zei

hoi wat een vrolijk stapeltje een hele fijne dag morgen groetjes rommy

Prulletje zei

geweldig wat een mooie stapel in zo'n gaaf thema hoe toepasselijk ! Echt mooi zo leuk met dat kroontje bovenop!

Mooie dag morgen!

Home and Lifestyle zei

Ik vind je stapel helemaal in stijl!!

Ik wens je een fijn weekend en een super gezellige Koninginnedag! Lieve groet, Ingrid

brocantezussen zei

Wat een leuk idee, de oranje stapel. Ik ben wel een beetje in de stemming, nu ook met het huwelijk van Kate en William. Royal!

Hannekie zei

deze is echt geweldig zeg...een echt feestgevoel krijg ik ervan..fijne dag morgen...
liefs hannie

Petra zei

Wat heb je een leuke stapel met al die koninginnedag spullen je heb al heel wat verzameld voor deze leuke 30 april dag.
Groetjes Petra.

Eefies day zei

Het is een super stapel Hannie en die jurk vind ik geweldig wat zal ze stralen morgen!!!
Ter ere van ons koningshuis mag je zo gek doen als je wilt, dat hoort bij ons landje.

Fijne dag en genieten hoor!! Eefie

24 Homes zei

Wat creatief dat stapelen! Erg leuk en alvast een hele fijne Koninginnedag voor morgen :)
Groetjes, Claire
24homes

Kind An Huys zei

Wat een prachtige koninklijke stapel!! En die jurk...zo leuk!! Geniet van een mooie dag!
Liefs, Anne.

http://truutske.blogspot.com/ zei

Een stijlvolle vrolijke koningklijke stapel.
Erg leuk!!! Erg bijzonder.

Groetjes,
Trudie.

Tessa Tegendraads zei

Wat een leuke koninginnedagstapel!
Je hebt een leuke blog

Groetjes van Tessa

Desirée-ScrapDees zei

oh dit is ook een hele leuke stapel! En wat is dat jurkje leuk van je dochter, echt Hollands!
En nee mijn achtergrond was al zo, ben dol op rood wit blauw, dus kan mijn hart morgen ophalen!

Hieperdepiep...een feestje! zei

Leuk!!! Ik vind dit zo'n leuke tijd, ben echt een fan van roodwitblauw, en dan dat oranje er altijd zo lekker eigenwijs bij, he!
Groetjes, Corine

Het stokpaardje zei

Heerlijk dat oranjefeest. Ik kan niet wachten tot het morgen is. Veel plezier met koninginnedag.
Groetjes Iris

Inka en André. zei

Wat een heerlijke oranje/koniginnestapels,schitterend,voor morgen een hele fijne koninginnedag,xx.

The Pinkhouseladies zei

Wat onzettend leuk gedaan. Ik schaam mij wel een beetje dat ik niks oranjes heb:(

Maar nu geniet ik van jou oranje stapel!

Fijn weekend

huis tjokvol zei

leuk, en ook een leuk jurkje
fijne dag morgen

Onder de knotwilg zei

Ha ha, zal de koningin ook alle oranje-stapels bekijken vandaag? Dan zal ze wel trots zijn op zo'n oranje-minnend volkje!

Heel veel plezier morgen! Tineke

P.s. leuk jurkje trouwens :-)

lia zei

Wat een leuke toepasselijke stapel.

Veel plezier morgen,
groetjes Lia

Sjonke's Kronkels zei

Wat heb jij veel leuke spulletjes!!!
Het is een hele gezellige Koninginnedagstapel geworden.
Groetjes en veel plezier morgen,
Marion

gewoon gezellig ♥ zei

Ik wordt echt stapelgek van jou met je oranjestapels...nee hoor, grapje, ik vind het juist hartstikke leuk!!!
Hou die traditie maar in ere!!
Fijne dag morgen!
Groetjes Hilde

crealili zei

Op dat gebied zijn jullie Nederlanders veel trouwer dan de Belgen. Hier komen bijna nooit vlaggen op straat, laat staan feesten op het Koningshuis.

"Een sneller kloppend hart ♥" zei

Wat een geweldige toepasselijke stapel!!

Fijne Koninginnedag!

Veel groetjes, Veronique

Anoniem zei

wat leuk dat mijn beker er ook op staat al jaren zuinig zelf bewaard en nu pronk die in jouw stapel lieve groet van ma

Claudia. zei

Leuke originele stapel.
Ziet er gezellig uit.
Claudia.

Miranda zei

Wat een vrolijke hollandse stapel en die jurk voor je dochter... helemaal geweldig!

Fijne koninginnedag,
Miranda