maandag 18 april 2011

Snelle post...

Ik wil even laten weten dat ik er een paar daagjes tussenuit ben!
Ik ga mee met het schoolkamp van oudste!
hij zit op een SBO school en de groepen 7 en 8 gaan 3 dagen op kamp..
Ik mag de maaltijden verzorgen.
Het weer wordt super, dus het wordt hopelijk een top ervaring voor de kinderen!


Hier nog even een foto van de aanbouw op dit moment...


Als ik terug kom, staan de binnenmuren er...Het wordt mooi!!!

Allemaal een fijne en zonnige week en tot vrijdag!
Groetjes Hannie

9 opmerkingen:

Inka en André. zei

Een hele fijne gezellige week,jullie krijgen mooi weer deze week, gr van ons

Makkie zei

Ga maar lekker genieten met alle kinderen! En wat gaat de bouw snel! Ik kan me voorstellen dat je het nu al spannend vindt hoe het eruit ziet als je terugkomt. Jullie boffen met het weer!
Hartelijks

Miranda zei

Dat wordt een paar dagen genieten van enthousiaste kinderen en prachtig weer! Je hebt in ieder geval een goed vooruitzicht...

Fijne week,
Miranda

huis tjokvol zei

super, hele fijne dagen

Onder de knotwilg zei

Hele fijne dagen met elkaar! Geniet van de kinderen en het mooie weer!

En wat is dat lekker hé, als je straks terug komt is de bouw al weer een heel stukje opgeschoten...

Groetjes, Tineke

Home and Lifestyle zei

Heel veel plezier...het weer is in ieder geval geweldig, beter kun je het bijna niet hebben voor deze tijd van het jaar!

Lieve groet, Ingrid

Stina zei

gezellig dat je mee gaat met de kinderen, hele fijne dagen en geniet ervan,

fijne week
gr Stina

Michelle zei

Heel veel plezier, geniet ervan!

groetjes Michelle

Eefies day zei

Genieten!!!!!

Groetjes,eefie