maandag 4 april 2011

Simpel..maar leuk!

Vandaag is de aannemer begonnen.
Lief en de buurman zijn ook vrij en werken mee.
De bekisting is vandaag gezet en morgen wordt de fundering gestort.

Aangezien ik niet in mijn tuintje kan werken of zitten, heb ik een binnenklusje gezocht: ik ben een jurkje voor mijn dochter gaan naaien!
Ik had nog een vrolijk stofje en een mooi shirtje van de H.ema en daar heb ik dit leuke jurkje van getoverd!
Ik heb er gelijk weer zin in en ben vanmiddag naar het buurdorp gefietst, daar hebben ze een stoffenwinkel en heb daar leuke stofjes gekocht en kantjes en lintjes....





   Ik ga me lekker uitleven aan de garderobe van mijn dochter(tje)!


Ik wil jullie allemaal nog bedanken voor de leuke en lieve reacties op mijn stapel van afgelopen vrijdag..
De beursjes en knipjes waren voor velen een herkenning!
Ik vind jullie reacties altijd erg gezellig!

Groetjes Hannie

15 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Wat een leuk jurkje heb je gemaakt, terwijl de mannen druk aan het werk waren! Ik ben zo benieuwd hoe het bij jou thuis allemaal gaat worden!!!

Succes! Lieve groet, Ingrid

Eefies day zei

Wat een vrolijk, lief jurkje is het geworden, heerlijk zomers.
Je banner is ook leuk, zo helemaal in voorjaarsstijl, gezellig.
En die reacties zijn idd altijd leuk, maar we doen het met plezier hoor!!

Groetjes,Eefie

Pleuntje zei

Wat een snoezig jurkje. Je dochter zal wel blij zijn.

groeten Petra

Colinda en Jeroen zei

wat een schattig jurkje voor je dochtertje. Het zal haar vast prachtig staan. Ik ben benieuwd na de verbouwing.

liefs colinda

Eveline zei

leuk dat je zo twee dingen kan combineren waardoor je een leuk nieuw item krijgt. dus nu de rest van de kleding pimpen?
mijn moeder doet aan borduren. als de kinderen daar zijn vind ze altijd wel ergens een leeg plekje op een broek of shirt. elke keer weer een verassing hoe ik ze terug krijg....

Hannekie zei

wat schattig!!!! ik heb ook nog een jurk liggen maar nog geen tijd en fut gehad om ehm in elkaar te zetten..pfff
liefs hannie

erfgoed zei

wat een leuk jurkje zeg, ziet er goed uit, zal haar vast lief staan.
groetjes lianne

Onder de knotwilg zei

Zo te zien wordt niet alleen je huis verbouwd, maar ook je blog: wat een mooie banner heb je gemaakt! Echt sfeervol die foto's.

Leuk dat jurkje, dat gehaakte bloemetje is ook erg grappig erbij. Hier ligt ook nog een stapel stofjes te wachten...

Misschien wat voor vanmiddag, het is nu toch maar grijs weer.

Groetjes Tineke

Stina zei

dat heb je maar leuk gedaan van twee 1 maken.
heb zo weinig tijd om wat anders te doen, wel jammer hoor..

je header ziet er ook leuk uit.

fijne avond
groet stina

Anoniem zei

Hoi,

Wat een ontzettend leuke blogspot! Hier krijg je weer leuke idee'tjes en inspiratie van. Wat een schitterende foto's en dat jurkje.........echt heel leuk.

Groeten, Elsa

Het stokpaardje zei

Dat jurkje is echt een schatje leuk gedaan.
Groetjes Iris

Boekenstek zei

Goedemorgen,
Wat een leuke blog zeg. Ik ben net volger geworden. Zou ik in je bloglist mogen staan met mijn blog? http://boekenstek.blogspot.com/ Uiteraard voeg ik je dan toe in mijn bloglist.
Ik hoor het graag. Groeten, Pleun

Anoniem zei

Hoi Hannie,

wat een schattig jurkje.....dat zal je dochter best goed staan. Enne.....gaan we nog meer van die leuke dingen maken?
Groetjes van Maartje uit de Freubeltuin.

huis tjokvol zei

wat een leuk jurkje en wat een leuk idee van t shirt en jurkje maken die onthoud ik, ik ga je volgen.

yvonne

Makkie zei

Wat een leuk jurkje!!
En wat spannend de verbouwing! Had ik al verteld dat er hier ook een heel stuk aan is gekomen? Als je even rust aan je kop wilt mag je met alle liefde gezellig deze kant opkomen! Hou maar in je achterhoofd, kan zo maar in 1x van pas komen.
Hoe lang gaat alles duren?