donderdag 28 april 2011

Scrap een blik...

Irma van de blog "allemaal kleurtjes" organiseert deze challenge!
Het blik stond al weken klaar en ik twijfelde of ik mee zou doen, maar eigenlijk wilde ik het wel eens proberen.
En om in de stijl van Koninginnedag te blijven ben ik aan het scrappen gegaan!
Het is erg leuk om te doen en het resultaat is al snel leuk!
Bij deze doe ik mee met de scrap een blik callenges!
Je vind alle mooie blikken op de blog bij Irma.



Je hebt nog tot 1 mei de tijd om mee te doen!

Lieve groet, Hannie

12 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Jij viert Koninginnedag in ieder geval in stijl :-)! Mooi gemaakt hoor!

Lieve groet, Ingrid

Petra zei

Wat zijn ze leuk geworden echt gaaf. Gezellige koninginnedag en veel struin plezier.

Groetjes Petra.

Onder de knotwilg zei

Wat is tie leuk geworden! Jouw koninginnedag zal vast gezellig worden!

Groetjes, Tineke

De Nostalgische Nonnevot zei

O Hannie wat en leuke blik..helemaal in stijl, Top! Verleidelijk hé, die ideetjes van Irma, het is je goed gelukt!! Fijne avond, Nicole

Eefies day zei

O, mijn blik is ook in 30 april versiering:)))
Maar die van jou is super goed gelukt!!! Helemaal blij mee!!
Morgen gooi ik min blik, gelijk met de stapels, als dat geen blik gooien is!!!


Groetjes,Eefie

Kom Achterom zei

Dit kon natuurlijk niet missen! hihi na je leuke oranje berichtje! Leuk geworden zeg!
fijn weekend
Yolanda

Pleuntje zei

Das nog eens een gezellig blik !
Ik ga morgen weer een blik bij je werpen.
groet Petra

Stina zei

wat een leuk blikje zeg is je goed gelukt!!!

fijne avond
gr Stina

Thuis bij Tjits zei

een blik in stijl, leuk hoor:))

lieve groetjes, Tjits

Miranda zei

Leuk geworden! Ik had ook nog een blik willen pimpen, maar het is er helaas niet van gekomen.

Fijne avond,
Miranda

gewoon gezellig ♥ zei

Hoi Hannie,
Wat is jouw blik onwijs leuk geworden!!!
En inderdaad helemaal in koninginnedagstijl, net als je huis in de vorige post, leuk!
Gezellig ook.

Groetjes Hilde

saffiertje zei

Je blik is leuk geworden!!!!