woensdag 27 april 2011

Oh, wat is dit toch mijn ding...

en wat ik bedoel?

Het sfeertje rond Koninginnedag!
Gisteren, jawel de dag ná pasen, heb ik mijn koninginnedagdoos van zolder gehaald!
En wat wordt ik daar altijd weer blij van!
Ik ben gewoon een beetje koningshuisgezind, niks mis mee toch?

En nadat ik eerst mooie st.... voor vrijdag .... heb gemaakt (hou m'n blog in de gaten..;-)), heb ik alles een plaatsje in mijn kamer gegeven.

Het is zo jammer dat het maar een week of 2 kan staan, maar het blijft een bijzonder sfeertje..

                                      Kijk maar mee!
















Hebben jullie ook deze kriebels rond koninginnedag?
En natuurlijk kijk ik al helemaal uit naar de vrijmarkt!

Fijne week, groetjes Hannie

16 opmerkingen:

Stina zei

Staat gezellig zo die koninginnedag kleuren, geniet ervan,

fijne dag nog
gr Stina

Let zei

Erg leuk, Hannie
Ik ga ook gauw beginnen met optuigen ;-)

Groeten, Let..

http://truutske.blogspot.com/ zei

De vlag hang ik uit maar dat is het dan ook.
Jij hebt wel 'n erg leuke koninginnedag verzameling en staat ook reuze gezellig.
Genieten dus zaterdag.
Groetjes, Trudie.

Home and Lifestyle zei

Wat leuk dat je zo'n oranjefan bent! Hier geen oranje in huis, maar op koninginnedag vind ik het altijd wel erg leuk om naar de koninklijke familie te kijken, waarbij prins Maurits en prinses Maxima mijn favorieten zijn.

Veel plezier zaterdag, maar dat komt vast helemaal goed! Lieve groet, Ingrid

theeleuten zei

Nee ik maak geen oranje sfeertje, al ben ik wel koningsgezind.
De vlag gaat wel uit en ik ga ook zeker de vrijmarkt bezoeken.
En vrijdag de trouwerij in Engeland is ook bijzonder, die moet ik zien!

Veel plezier alvast!
Groetjes Evelien

Sjonke's Kronkels zei

Hartstikke leuk..al die oranje versieringen!!

Ik heb vorig jaar al afgesproken met een vriendin om dit jaar weer naar de vrijmarkt te gaan. We laten de mannen lekker thuis ;-)

Veel plezier!!
Lieve groetjes,
Marion

Hannekie zei

hoi hannie..wat is dit een leuk idee..ik ga ook maar eens op zoek voor volgens jaar..een paar dingen van het koningshuis,,
ik kijk ook uit naar zaterdag...echt mijn ding hoor
leuk dat je wel eens in kampen komt..het roze laantje is de toegangsweg naar de school van mijn jongens
klein wereldje toch he
liefs hannie

faire un songe zei

Hoi Hannie.. ik heb al een heleboel artikelen op www.faireunsongeverkoopt.blogspot gezet.
Dat ijzeren kopjes rek heb ik niet gekocht maar Angelique.
Misschien staat het al op haar site.. EN anders kun je haar vragen..
http://www.pastandpresentdecorations.nl/

Groetjes Hetty

Onder de knotwilg zei

Eigenlijk hang ik alleen de vlag uit met koninginnedag en versier ik binnenshuis niets. Maar ik geniet wel erg van de dag zelf. Ben nu al druk aan het zoeken naar een leuke vrijmarkt in de buurt...

Groetjes, Tineke

Kom Achterom zei

ooh ik heb er al helemaal zin in!! wat leuk zo!!
fijne week Yolanda

Eefies day zei

Gezellig zeg, ik mis het nu we met vakantie zijn, kan wel internetten...niet te lang.
Voor mijn vrijdagstapel pak ik uit in oranje!!

Groetjes,Eefie

Miranda zei

Je bent inderdaad al helemaal in de oranje-stemming; gezellig hoor! Hier blijft het meestal bij de vlag...

Fijne avond,
Miranda

wonen met brocante zei

Wat ontzettend leuk gedaan! BIj mij is het alleen een vlag op de dag zelf! Groetjes Peggy

Theemuts Rommelhoekje. zei

Wat leuk !!! Wij hangen eigenlijk alleen de vlag uit ,maar ik vind dit wel heel erg gezellig .
Mss een idee voor komende jaren..........

groetjes Romkje.

De Nostalgische Nonnevot zei

Wat heb je toch bijzonder spulletjes voor de "koningin" hihi. Erugh origineeel, zeg. Krijg er ook zin in als ik dit zie...geniet ervan, liefs Nicole

lia zei

Bij mij hangt alleen de vlag met wimpel..
Goh, ik heb vorig jaar nog een aantal mooie bekers (oud van willemina) aan de rommelmarkt gegeven. Die hadden bij jou mooi gestaan. Maar ja, daar heb je nu niets meer aan natuurlijk.

Fijne koninginnendag alvast, en lekker struinen, ik blijf in mijn dorp.
Groetjes Lia