maandag 11 april 2011

"buit" van de Lentefair bij de kringloop!

Jullie hebben nog wat tegoed van mij!
Mijn buit van de fair bij de Kringloopwinkel!
Eén keer per jaar houdt de kringloopwinkel van Sliedrecht een fair waar ze brocante spullen verkopen.
Jammer hiervan is, dat je er het hele jaar door, weinig brocante spullen vindt, omdat ze die verzamelen voor de Lentefair..

Maar als de fair er dan is, is er ook enorm veel ....

Oude kegeltjes...



Mooi oud roze..voor de kamer van dochterlief!




Voor in de nieuwe keuken





Hier wordt ik echt blij van!



allemaal decoratie spulletjes...



zo mooi...



Oude onderrokken met kant..
mooie stolp...
geweldig touw...


Jullie snappen wel dat ik hier erg gelukkig van werd!
Ik heb alles in dozen gedaan en bewaar het tot de verbouwing klaar is..
Heb ik dan gelijk leuke nieuwe oude spullen

Ik heb nog iets moois gekocht, maar dat zien jullie een andere keer!

Vandaag wordt de stalen balk geplaatst, dit is de grote KLUS!
en overal is stof...zelfs de toetsen van m'n laptop voelen stoffig aan....

Voor de rommelmarktfans onder ons:  zaterdag 16 april rommelmarkt bij het Hervormd Centrum om 8.00 gaan de deuren open!
Er is altijd een kraam met mooie uitgezochte brocante en om 11.00 start de opbod van bijzonder spul!
Talmastraat Hardinxveld-Giessendam, direct aan de A15!
Welkom...

              Fijne dag allemaal!
                    Groetjes Hannie


19 opmerkingen:

Colinda en Jeroen zei

Wat een mooie brocante vondsten heb je gedaan. Nu kan je je huis na de verbouwing weer helemaal gaan inrichten met deze nieuwe( oude) spulletjes. Succes met de verdere verbouwing.
Wanneer moet het af zijn?

liefs colinda

http://truutske.blogspot.com/ zei

Jij hebt ook prachtige spulletjes kunnen kopen op de lentefair. Ben zo blij met hetgeen ik er heb gekocht. Het tafeltje staat nu in ons overdekt zitje buiten (had binnen geen plaats voor) en de andere spulletjes zal ik van de week op m'n blog zetten. Fijn dat je het doorgaf maar jammer dat ze dit het hele jaar opsparen.
Wensw je een heerlijke dag, Trudie.

Pleuntje zei

Ja mooie spulletjes heb je kunnen kopen.
Het lijkt me heerlijk als je huis op orde hebt dat je dan nog wat dozen hebt met je dingen om neer te zetten.
Jammer dat je zo ver weg woont, anders kwam ik even naar de rommelmarkt...........
succes met het stof !

Miranda zei

Dat zijn nog eens prachtige vondsten! Jammer dat ze het het hele jaar opsparen, maar op zo'n dag kun je dan wel even helemaal los ;) Succes met de verdere verbouwing en straks veel plezier met het uitpakken van alle dozen.

Fijne dag,
Miranda

Thuis bij Tjits zei

ja ik kan me goed voorstellen dat je hier blij van wordt:) vooral dat laatje met die vakjes... geweldig zeg!!
leuk om straks alles in te richten en dan je nieuwe oude spulletjes een mooi plekje te kunnen geven!

zonnige groetjes, Tjits

Home and Lifestyle zei

Ohhhh...wat een geweldige aankopen...echt super!!

Helaas zit het hier wat ver uit de buurt! Lieve groet, Ingrid

De Nostalgische Nonnevot zei

Wat een mooie vondsten, was het wachten wel waard, van de andere kant, Super! Groetjes Nicole

rommy moosie68 zei

hoi wat weer een leuke vonst voor je ben je niet voor niks geweest haha liefs rommy

Stina zei

jij bent niet voor niks geweest, geweldig weer wat een moois.

gr Stina

Eefies day zei

Je hebt superleuke spullen op de kop getikt, heerlijk als je dan 1x per jaar lekker rond kunt snuffelen.Het zal straks supergezellig staan bij je..

Groetjes,Eefie

Het stokpaardje zei

Wat een boel mooie spulletjes heb je gevonden. Vooral het vakkenkistje is bijzonder. Veel plezier ermee.
Groetjes Iris

Frollies en Frummels zei

Prachtige spulletjes heb je gescoord!
en succes met je verbouwing, wij zitten ook midden in 1 grote stofbende,gelukkig hebben mooi weer zodat we veel naar buiten kunnen!
Ben benieuwd hoe het jullie afgaat.

THE BLACK BARN zei

WAT EEN SUPER LEUKE MOOIE SPULLEN HEB JIJ ZEG!!

FIJNE WEEK,
MIRANDA

Anoniem zei

Hallo,
Wat leuk die spulletjes allemaal.
Ik heb je denk ik gezien met de kegels in de hand en dacht, oh super leuk........
Wat hadden ze het leuk gedecoreerd he?
Mijn schoonzus zei er waren mensen zelfs uit W. en hoorde van die mevrouw dat ze het op een blog had gelezen.
Nu kom ik hier en wat schetst mijn verbazing....
Leuk he al die onverwachte aankopen waar je gewoon heel blij mee bent.
Leuke blog heb je.

groetjes een "stille meelezeres

Onder de knotwilg zei

Wat ben je leuk geslaagd! Nog even doorbijten met de verbouwing, dan kan je lekker in gaan richten!

Groetjes, Tineke

theeleuten zei

Wat een leuke spulletjes, en dat bij de kringloop!!

Sterkte met de verbouwing.....zucht!

Groetjes Evelien

Marieke Reintjes zei

Hé Hannie, wat een leuke spulletjes heb je zeg, goed geslaagd....Vind ik ook altijd zo lekker, door die kringloopwinkels heen struinen...
Groetjes Marieke

Anoniem zei

lieve hannie, wat was het genieten op de fair, we moeten er altijd wel wat voor over hebben, de kids naar school....maar ons vrije ochtendje...word dan wel beloond,
heerlijk onze slag slaan, ik geniet van blog
liefs pauline

Kom Achterom zei

Hallo Hannie,ik kom zo maar even bij je lang wapperen. Wat een prachtige brocante op je blog zeg!! super!! Ik ga je volgen hoor en ben blij je te hebben ondekt. Ik ga nog even verder rondneuzen.
fijn weekend Yolanda