vrijdag 1 april 2011

Beurs..Knip..Portemonnee..Stapelen op Vrijdag

Hoe je het ook noemen wil...
Een beursje...of een knip..of misschien een portemonnee...je kan ze vullen..maar ook stapelen!
Ik ben gek op deze stapel en speur iedere kringloop en rommelmarkt af naar een  nieuw oud exemplaar!

Je zet je centjes op de Rijkspostspaarbank...


of je stopt ze in je knip


Deze beurs is van mijn oma geweest!


Een stapel met geschiedenis deze keer..
helaas ben ik er nog geen één met inhoud tegen gekomen, maar een lege knip is waardevol genoeg voor mij! (in dit geval dan, hé ;-))
Wil je nog meer originele en mooie stapels zien?
Kijk dan op de blog van IRMA van allemaal kleurtjes!

Een heel fijn weekend allemaal!

Groetjes Hannie


27 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Wat leuk...je verzameling knipjes en zelfs nog één van je oma er bij!

Ik wens je een heel fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Sjonke's Kronkels zei

Wat een leuke verzameling. Maar wat jammer dat er niks in zit. Een hele originele stapel!!
Groetjes en fijn weekend,
Marion

Makkie zei

Ha nummertje 10 (ja sorry je staat op 10 bij Irma in de stapellijst)
Wat een geweldige stapel nostalgie heb je er van gemaakt. Ik haal zo een beeld van je oma voor me. En dan dat spaarbankboekje. Je kunt het je niet meer voorstellen. Hoe deden ze dat vroeger toch allemaal?? En trouwens: hoe vermaakten ze zich op vrijdag zonder stapelen?
Fijn weekend!
Makkie

Home and Lifestyle zei

De Opslag zit in Doetinchem en niet in Gorinchem...dat zit aan de andere kant van het land :)! In de buurt van Gorinchem weet ik dus ook geen adresjes!!

Lieve groet, Ingrid

Eefies day zei

Een heel originele stapel, heerlijk wat zou er in al die beursjes gezeten hebben, welke muntjes??
Superstapel.


Fijn weekend, Eefie

rommy moosie68 zei

wat een leuke stapel lief die klein beursjes groetjes rommy

Mandy zei

Wat een leuke stapel! Genieten....

Hartelijke groetjes, Mandy

Thuis bij Tjits zei

wat een leuke stapel Hannie!!
en mooie fotos ook met het oude spaarbankboekje!

fijn lenteweekend!
lieve groetjes, Tjits

Theemuts Rommelhoekje. zei

Wat leuk !!! Met name die voorste vind ik zo'n leuk modeletje !! En tja die van oma...geweldig.

Een heel fijn weekend gewenst ,Romkje.

theeleuten zei

Wat een leuke verzameling zeg!!
En ook dat spaarbankboekje.....zo leuk!!

Fijn weekend, Evelien

Agnes zei

Wat een mooi setje Hannie. Wat grappig. Ik loop er eigenlijk altijd voorbij. Maar zo bij elkaar is het eigenlijk prachtig. Volgende keer als ik zo'n beursje/knip tegenkom neem ik hem toch maar mee;) Heel fijn weekend!
Groetjes,
Agnes

Irma allemaal kleurtjes zei

wat mooi wat mooi wat mooi, je zou toch zo een boek kunnen vullen met al die waanzinnige stapels die ik voorbij zie komen, jouw knipjes en het spaarbankboekje zooooo lief, liefs irma en een heel fijn weekend en veel stapelplezier.

Petra zei

Mooi die oude beursjes, leuk dat er een van je oma bijzit. En dat spaarboekje ik moet mijn boekje nog ergens hebben van de zilvervloot kon je als kind vroeger mee sparen.

Fijn weekend groetjes Petra.

Het stokpaardje zei

Leuk dat jij ook beursjes spaart. Iedereen kijkt mij vreemd aan als ik mijn oud beursje uit Frankrijk tevoorschijn haal. Ik heb hem in gebruik voor het kleingeld. Wel zo makkelijk op een rommelmarkt.
Groetjes Iris

Trudy zei

Leuk, zo´n verzamelijg beursjes. En helemaal als er een exemplaar tussen zit die van je oma is geweest!!

De Nostalgische Nonnevot zei

Wat een leuke stapel! erg origineel...ik let ook altijd op oude beurzen, maar je hebt er echt mooie oudjes tussen. Fijne dag, Nicole

Gerd@ zei

Wat grappig allemaal oude knippies
leuk hoor .... veel succes .......

Rosabears zei

Wat een leuke originele verzameling.
groetjes en een heel fijn weekend.
Marja

Pleuntje zei

Mooie nostalgische stapel.......als ik eens in een kringloop ben of
tweedehandswinkel, zal ik er eens op letten.
groeten Petra

Miranda zei

Wat een mooie verzameling en dan dat oude spaarbanbkboekje; helemaal geweldig! En gewoon doorblijven zoeken, wie weet vind je er nog eens een met inhoud ;)

Fijn weekend,
Miranda

http://truutske.blogspot.com/ zei

Apart en wat leuk deze verzameling 'oude beursjes'. Echt een stapel die ik nog niet eerder ben tegen gekomen.
Wens je een zonnig weekend, |Trudie

Onder de knotwilg zei

Wat een originele stapel! 'k Heb eigenlijk nog nooit zo gekeken naar oude beursjes, maar het ziet er toch wel heel mooi uit zo!

Fijn weekend! Tineke

Claudia. zei

Mooie leuke stapel.
Het ziet er zo helemaal gestyled uit.

Vooral het bankboekje... met een kantje er omheen, zooooo leuk.
Groetjes Claudia van de kleine hornte.

natuurlijk groen en doen zei

Het spaarbankboekje ,de knip ,nu nog oude sokken gaan verzamelen want daar begon het allemaal mee.

fijn weekend
groeten Bep

THE BLACK BARN zei

WAT EEN LEUKE POST IS DIT!!

FIJN WEEKEND,

MIRANDA

Maria zei

Leuk je post ja die spaarboekjes ken ik nog
En oma's portomonee heel leuk

fijn weekend
liefs Maria

Eveline zei

wat lief zeg. moest gelijk aan de knip van mijn oma denken. zat nooit zo vol dus ze was er zuinig op. zie haar zo weer zitten. grappig dat sommige dingen beelden zo levendig naar boven kunnen halen.