woensdag 9 maart 2011

Voorjaarsknutsel voor de meiden club..

Ik heb al in een eerder bericht verteld dat ik op vrijdagavond de club van onze kerk leidt.
Dit keer ben ik aan de beurt om de knutsel voor de meiden van 12/13 jaar te  verzinnen.
En ook nu komt mijn inspiratie bij één van jullie vandaan.
Namelijk op de blog van "Eefiesday" staat een hele leuke knutsel die zij met haar kleuters heeft gedaan, ik heb hem iets aangepast en een voorbeeld voor de meiden gemaakt.
Ik vind het zelf best heel vrolijk geworden, nu maar hopen dat de meiden dat vrijdag ook vinden....
                   Eefie bedankt!


Fijne dag,
lieve groet Hannie

9 opmerkingen:

rommy moosie68 zei

ik zou zegen veel plezier vrijdag te knutselen groetjes rommy ziet er leuk uit

Home and Lifestyle zei

Dat vinden ze vast leuk...en geweldig dat je hier bij elkaar zoveel inspiratie opdoet!

Een fijne dag! Lieve groet, Ingrid

Thuis bij Tjits zei

ik heb het idee ook gezien bij Eefie, ontzettend leuk! ik denk dat de meiden het geweldig vinden:)

lieve groet, Tjits

Hannekie zei

he dat is leuk..misschien nog iets voor de kids bij mijn jongens op school...
veel plezier
liefs hannie

Theemuts Rommelhoekje. zei

Dit vinden ze vast heel leuk !!
Veewl knutselplezier,groetjes Romkje.

Eefies day zei

Mijn zegen heb je, wel toepasselijk omdat het de meidenclub is!!! Leuk om te zien hoe je het aangepast hebt, wat kun je toch heerlijk van elkaars creaties genieten en weer doorgeven anderen..
Heel veel plezier ermee, maar dat zal vast wel lukken.

Groetjes, Eefie

http://truutske.blogspot.com/ zei

Ik had 'm ook bij Eefie gezien. Ja leuk hoor en echt ietsw voor meisjes van die leeftijd. Veel plezier vrijdag.
Fijne dag, Trudie

Stina zei

wat een leuke creatie Hannie, dat zullen ze vast wel leuk vinden.

liefs Stina

Anoniem zei

hè van datzelfde stofje heb ik gisteren een slaapzakje gemaakt voor de babyborn pop ergens hebben wij toch wel een beetje dezelfde idèèn live groet van anoniem