maandag 14 maart 2011

Voorjaar in huis....

Zaterdag op mijn markt-rondje kwam ik bij de bloemenman deze kleine witte hortensia's tegen, dus in plaats van een bloemetje een "voorjaarsvergiet" gemaakt.
Van de meidenclub aktiviteit had ik nog takken over, tussen de hortensia's gestoken, een nestje, een vogeltje en KLAAR!






Ik wil jullie allemaal hartelijk bedanken voor de leuke en gezellige reactie's en het is waar...bloggen is verslavend, zelfs mijn kinderen hebben het al door! ;-)
Ik vind het ontzettend leuk om te doen en vooral jullie reactie geven het enthousiasme om door te gaan met berichtjes plaatsen..

Lieve groet, Hannie

PS. de volgende keer laat ik wat zien van de aftakeling van ons huis...het sloopwerk is in volle gang...

12 opmerkingen:

http://truutske.blogspot.com/ zei

Staat reuze gezellig deze horetensia met nestje in vergiet. De takken horen er ook echt bij. Heerlijk voorjaars gevoel.
Trudie.

Theemuts Rommelhoekje. zei

Wat een leuk voorjaarsvergiet !!!!

groetjes Romkje.

Miranda zei

Wat leuk een hortensia in een vergiet!

Fijne dag,
Miranda

Onder de knotwilg zei

Leuk zeg! Daar krijg ik echt een voorjaarsgevoel van! Leuke vergiet ook trouwens...

Fijne dag, Tineke

THE BLACK BARN zei

Ik ga je volgen hoor!!
Kom ook eens bij mijn rond neuzen op mijn blog. Dat vind ik erg gezellig!

Fijne week,
Miranda

Eefies day zei

Een vrolijke vergiet, lekker de lente in je huis en hortensia's zijn altijd mooi.
Dat bloggen, hou erover op.....zoooooo verslavend, jammergenoeg kan ik alleen na werktijd lezen anders wordt mijn baas boos en mijn groepje kleuters trouwens ook:)

Fijne week, Eefie

Sjonke's Kronkels zei

Mooi gemaakt!! Vooral het vogeltje op de tak is een leuk detail.
Groetjes,
Marion
http://sjonkehopstaken.blogspot.com/

Stina zei

heel leuk zo in een vergiet, je moet er maar op komen.

liefs Stina

Home and Lifestyle zei

Wat een super leuk idee om je vergiet zo mooi op te maken!

En zeg niet dat je niet gewaarschuwd bent...ik blog inmiddels - volgens mij vandaag precies - anderhalf jaar en ik vind het nog steeds geweldig!! Mijn lijfspreuk: een dag zonder blog is een dag niet geleefd hihi...

Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

theeleuten zei

Wat leuk joh, die hortensia in een vergiet, super crea....
Ja dat bloggen is echt verslavend, daarom ben ik ook wel eens gestopt, ik wilde alles bijhouden, maar dat gaat gewoon niet...

Dus rustig aan, en bloggen voor de gezelligheid...
Fijne avond, Evelien

G-style zei

Haha ja dat het verslavend is , had ik je ook kunnen vertellen maar er zijn ergere dingen hoor ......

Leuk dat ik je heb kunnen inspireren , op naar de bloemenman dus ...

fijne dag ! hartelijke groet Gea

Thuis bij Tjits zei

ik ben ook gek op hortensias! heb hier in de woonkamer ook 2 witte staan en in de zomer is het hier in de tuin ook 1 groot hortensiafeest:)
en bloggen verslavend.. ik weet er alles van hihi..
tot vrijdag, ben ook benieuwd naar jouw stapel!

lieve groetjes, Tjits