maandag 7 maart 2011

Verschillende stijlen combineren...



Ik ben niet van het alleen maar brocante, want ik vind de friswitte landelijke stijl ook erg leuk.
Daarom hebben we in december onze meubels wit geverfd en heb ik ook best veel landelijke accessoires.
Ik heb vrijdag een grote tak wit gespoten en aan de gordijnroede voor het achterraam gehangen.
Eraan hangen nu harten en vogeltjes/nestjes.
Maar natuurlijk kan er van alles aan gehangen worden, bolletjes en vaasjes bloemen..
Erg leuk om zo te wisselen met verschillende stijlen.

Groetjes Hannie.


10 opmerkingen:

Corine zei

Ziet er leuk uit, alleen kunnen je gordijnen nu dus niet meer dicht..
dan maar hopen dat de avonden snel weer flink lang licht zijn!
Groeten, Corine(THUIS)

Home and Lifestyle zei

Wat een leuke tak...en het woord WELCOME doet het natuurlijk ook altijd goed! Mooi hoor!

Lieve groet, Ingrid

Gerreke zei

Nou Hannie,
Ik kan niet anders zeggen dan dat het heel erg goed gelukt is. Wat ziet dat er leuk uit zeg! Complimenten hoor!

Romkje zei

Leuk toch ,om stijlen te combineren !!
Volg gewoon je hart en maak een mooi geheel .
Dat vind ik zo leuk aan een huis ,dat een beetje een indruk krijgt van wie er wonen .
Bij jullie is iedereen welkom !!

geniet van je dag ,groetjes Romkje.

Thuis bij Tjits zei

leuke tak, staat heel gezellig! heb zelf met kerst een bundel takken opgehangen en ze hangen er nog steeds, zo leuk om er af en toe weer wat anders aan te hangen.. en ik hou ook van verschillende stijlen, een beetje een mix vind ik leuk.

fijne dag nog!
zonnige groetjes, Tjits

Hannekie zei

geweldig he zo een tak..ik kan hem niet kwijt omdat ik houten luxaflex heb maar bij mijn zus hangt hij zo leuk voor het raam. zij heeft er s'avonds nog lichtjes in branden..zo leuk..jou tak is ook sper hoor
liefs hannie

rommy moosie68 zei

hoi leuk die taken met van alles er aan ik doe het ook altijd met taken van de krulhazelaar die zijn er ook mooi voor staat leuk vriendelijke groetje rommy

Eefies day zei

O, wat leuk, dat bordje heb ik ook, 't staat altijd zo welkom:) Ik ben ook weg van die takken, nu hangen ze vol met hartjes, maar de eitjes en vogeltjes liggen al klaar voor de pasen.Je kunt er zoveel kanten mee op, het staat bij jou ook heel gezellig.

Groetjes, Eefie

Stina zei

gezellig zo'n tak heb er ook 1 voor het keukenraam hangen.

groet stina

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.