vrijdag 18 maart 2011

St..empels op Vrijdag.....

En het is weer vrijdag en we stapelen allemaal weer mee met Irma van "allemaal kleurtjes"..kijk maar snel op haar blog voor heel veel stapel plezier!

Ik heb weer een bijzondere klus-stapel voor jullie..ze zijn best decoratief, je moet er wat inzien, het een beetje bewerken, maar dan lijkt het best wel wat! Toch?

                                 

   
...en wat het zijn ?? Stempels om het plafond te stutten bij het plaatsen van een stalen balk van 700 kilo...
                                  
En om jullie te verrassen heeft de middelste van 9 een lekkere stapel voor jullie gebakken, helemaal zelf en maar één keer zijn vingers gebrand aan de koekenpan!
                                           Verrassing.....


Pak de stroop of suikerpot er maar bij en eet een lekker hapje mee en geniet van een stapel fijne vrijdag, goed weekend allemaal,
Lieve groet, Hannie

21 opmerkingen:

Claudia. zei

De pannekoeken zullen wel op zijn dus die stapel is een makkie.
Maar ja die andere dat wordt nog wel een klus.

Claudia van de kleine hornte.

Irma allemaal kleurtjes zei

dit is leuk en de hele familie stapelt mee, een heel fijn weekend en veel stapelplezier, IrmaXXX

Makkie zei

O Hannie zelfs je kind zit al in het stapelcomplot. Heerlijk zo'n pannekoekje, dank je wel! Gelukkig hebben wij geen bouwstempels meer nodig sinds een jaar. En zonder bouwstempels is voor mij nog elke dag genieten!
Fijn weekend,
Makkie

Thuis bij Tjits zei

wat leuk dat je zoon ook meestapelt:) mijn dochter stapelt vandaag ook mee vanuit suriname!! echt besmettelijk he dat stapelen:)
knap hoor dat hij zelf die stapel pannenkoeken gebakken heeft!

fijn weekend!
lieve groetjes, Tjits

rommy moosie68 zei

leuk dat je zoon mee heeft gewerkt aan je stapel fijn weekend groetjes rommy

Petra zei

Ik kom via via op jou blog en het ziet er erg leuk uit je vergiet met hortensia heel mooi.
En je stapel pannekoeken echt leuk en knap dat hij ze zelf gebakken heeft, vinden ze hier ook erg leuk. Ik ga je gelijk volgen.

Groetjes Petra.

theeleuten zei

Mmmm heerlijke stapel...pannenkoeken ik ben er gek op, vooral met appel!!

Gezellig weekend, Evelien

theeleuten zei

oja nog een vraagje heb jezelf je salontafel gedaan?
Ik vind je blad zo mooi, hoe heb je dat gedaan, als ik vragen mag?

floortje zei

wat een lekker stapeltje ,
groetjes floortje

Home and Lifestyle zei

Haha...ik moet nog ontbijten dus de pannenkoeken sla ik even over!

Tja...je andere stapel gaat als het goed is een heleboel opleveren, alleen is het nog wel even doorbijten!

Een fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Eefies day zei

Origineel die stempels, ik zag je al zitten, stempelkussentje erbij:)
Maar die pannenkoeken die zijn super, vooral omdat het virus zo doorgaat, wat doen we onze kinderen aan???

Fijn weekend, lieve groet Eefie

Trudy zei

Stoer,hoor een 9 jarige die zó goed pannekoeken kan bakken! En ze smaakten heerlijk hoor! Fijn weekend!

Het stokpaardje zei

O heerlijk z'n stapel pannekoeken. Helaas lukt het mij niet om ze te stapelen. Zodra er eentje klaar is beland die al bij iemand op het bord.
Groetjes Iris

Onder de knotwilg zei

Mmmm, wat een lekkere stapel! Die kun je wel gebruiken als je druk bezig bent met je andere (bouw)stapel...

Fijn weekend! Tineke

Sanneke Panneke zei

Gewoon bouwmateriaal, stutstempels, maar wat een prachtige plaatjes heb je daar van weten te schieten. heel sfeervol, als je bedenkt wat voor werk er aan vast zit als je ze moet gebruiken. De stapel pannekoeken zou er bij mij ook wel ingaan, heerlijk met appelstroop en poedersuiker...ohjee...daar gaan m'n kilo's.
Fijn weekend.
groetjes Monique

wonen met brocante zei

Doe mij die onderste stapel maar....mmmmm heerlijk!! De andere stapel is ook mooi hoor. Groetjes Peggy

http://truutske.blogspot.com/ zei

Ik begin met de stapel pannekoeken want het water loopt me in de mond. Ik zal er echt maar 1 nemen hoor en dan met stroop en opgerold en smullen...dank je wel hoor lieve zoon van Hannie. Je bent een reuze stapel kok!!!
En jouw stapel bouwmaterialen is ook helemaal te gek. Tja...je oog moet er maar op vallen. Fijn weekend. Trudie.

Miranda zei

De stapel van je zoon heeft toch echt mijn voorkeur; heerlijk met stroop!

Fijn weekend,
Miranda

Stina zei

leuk gedaan die pannenkoeken, hier zijn ze er ook dol op, blijft altijd lekker he.

fijn weeekend
liefs Stina

"Een sneller kloppend hart ♥" zei

Daar wordt even gestapeld zeg! :)

Zo'n pannenkoekje lust ik wel jammmm

Veel groetjes, Veronique

Rein zei

Wat een leuk idee!