vrijdag 11 maart 2011

stapelen op klompen...

Volgens mij ben ik deze stapel nog nergens tegen gekomen of vergis ik me??
Ik kon even geen klus-stapel bedenken en bij mijn rondje door de tuin, kwam ik een stukje geschiedenis tegen.
Onze 3 kinderen hebben op klompjes gelopen, de oudste zelfs heel fanatiek.
Met zijn loopauto heeft hij menig paar doorgesleten aan de zijkant.
Nu hangen ze aan de schuurmuur in het door manlief gemaakte klompenrek.



Heerlijk zo'n stukje geschiedenis met mooie mijmeringen en nu goed voor een stapel op vrijdag!

PS. kijk voor meer stapels op vrijdag bij Irma van allemaal kleurtjes...
                                             Lieve groet, Hannie

22 opmerkingen:

Makkie zei

Ahh prachtig je stapel. Job liep ook altijd op klompjes.
Fijn weekend!
Makkie

"Een sneller kloppend hart ♥" zei

Geweldige die stapel klompen, wat een nostalgie!!

Veel groetjes, Veronique

http://truutske.blogspot.com/ zei

Die zijn leuk...geweldig om zo ergens neer te zetten...leuk als decoratie in de tuin. Prachtige klompenstapel.
Fijn weekend, Trudie

Irma allemaal kleurtjes zei

Heej Hannie, leuk leuk leuk die klompen stapel mooi he kindertjes op klompen, een heel fijn weekend en veel stapelplezier, irmaXXX
ps de theedoeken van greengate drogen heeeeeeel slecht af geen super kwaliteit maar wel heel leuk:-))

Home and Lifestyle zei

Wat een leuke stapel! Ik heb vroeger ook op klompen gelopen...tegenwoordig staat er een heel klein maatje als welkom bij de voordeur, die klompjes vond ik een hele tijd terug bij de kringloop!

Een fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

rommy moosie68 zei

wateen schatig stapeltje met die klompen leuk gedaan fijn weekend rommy

Eefies day zei

't Komt me bekend voor, heel mooi en vooral de verhalen...een stukje nostalgie van eigen bodem.

Groetjes, Eefie

Ik heb je deze week op mijn blog-around gezet, omje blog in het zonnetje te zetten!!

Inge... zei

Leuk!! Een stapel met een verhaal!!
Vind ze érg leuk.

Stapelgoede Vrijdag!!
Groetjes Inge

Hannekie zei

zo zeg..wat knap gestapeld. leuk he die klompen. mijn oudste had ze ook maar ik weet niet of ik die nog ergens heb..zo leuk
liefs hannie

floortje zei

wat een mooie stapel,
groetjes floortje

Thuis bij Tjits zei

oh wat leuk!! ik heb hier ook nog oude klompen, zet ze straks weer ter decoratie in de tuin!

fijn en zonnig weekend!
lieve groetjes, Tjits

Stina zei

oh meid dat vindt ik nou juist zo leuk die klompjes, had ze in het verleden ook van de kinderen, maar doordat ze altijd buiten stonden zijn ze op het laatst gewoon verrot,jammer.

fijn weekend
liefs Stina

Corine zei

Ik doe even een stapelrond en deze is wel heel landelijk ;)
Leuk dat je ze bewaart!
Groeten, Corine(THUIS)

Miranda zei

Wat een nostalgische stapel; erg leuk!

Fijne dag,
Miranda

Tineke zei

Wat een leuke stapel! Bij ons staan de eerste klompjes ook al klaar voor m'n dochtertje (bijna een jaar)...

Fijn weekend! Tineke

Inge zei

Leuk!!
Bij ons hebben de kids ook klompen gedragen, haha zelfs op vakantie gingen ze mee. Heerlijk vonden ze die dingen.
Ik heb ze in een vlaag van opruimwoede weg gedaan. Helaas!!Maar bij jou komen de herinneringen weer boven bij het zien van deze leuke stapel..
Lieve gr Inge.
http://joy-ingedegroot.blogspot.com/2011/03/de-stapel-van-arie.html

Rosabears zei

En wat voor een stapel!!!!
Erg leuk.
fijn weekend.
Marja

wonen met brocante zei

Wat een leuke stapel. En mooi om te zien dat ze ook echt gedragen zijn! Ik heb klompen ook nog niet voorbij zien komen dus het is zeker orgineel! Via de blog van Irma hier terecht gekomen en heb me gelijk als volger aangemeld. Heb je mijn stapel al gezien?? Groetjes Peggy

Sjonke's Kronkels zei

Leuke stapel...nu moet ik meteen aan mijn opa denken. Die liep ook altijd op klompen...
Groetjes,
Marion

De Nostalgische Nonnevot zei

Een hele mooie herrineringen en verhalen stapel. Ik heb er nog nooit op gelopen..Fijn weekend, Nicole

marian zei

Dit vind ik nu eens een leuke Hollandse stapel!
Groetjes,
Marian

Claudia. zei

Hooi stapel op klompen hè, ik ook deze stapel had ook van mij kunnen zijn.
Ik loop thuis ook altijd op 'pelln', klompen dus, ik heb nu 3 paar staan, alleen voor mij.
Paar 1 hagel nieuw, paar twee, daar ben ik mee aan het in lopen en paar drie... daar voel ik de grond bijna door, dan lopen ze het fijnst.
Dan heeft dochter 2 nog een paar, en de enigste man in huis heeft ook nog een paar klompen.
Dus ja, bij ons zie je ze met regelmaat bij de deur staan.
Stapel op vrijdag, stapel op klompen.
Groetjes van Claudia.